Mihailescu Cristina pe 19 Mai 2003 23:27
Eu l-am vazut pe Razvan la Buzau, in piesa "LEBENSRAUM", unde a avut o prestatie mai mult decat super, si unde a impresionat mult, mai ales in primele randuri(daca-si aminteste, eu sunt una dintre tipele din primul rand..).Piesa a fost geniala, nota 10 ALEXANDREI, modalitatea de expunere a ideilor ei a fost super avangardista..cel putin pt mine, care n-am mai vazut piese realizate astfel.Despre Razvan ce sa mai zic? E un actor maleabil, care stie sa intre cu usurinta in pielea diverselor personaje..a propos, Razvan daca citesti msg asta, sa stii ca ai fi un italian K-lumea..Si rolul lui Samy a fost dragut, dar impresionant a ramas evreul..i don't remember the name..mosulica ala glumet, al caruit tata a fost ucis..Anyway, felicitari si sper sa vad cat mai multe piese cu tine..Poate imi raspunde intr-o zi...Pupici!
0 0
razvan_oprea pe 22 Octombrie 2003 13:47
draga mihaela, iti multumesc pt mesajul tau. sunt chiar eu, oprea, n-am un calificativ,dar multumesc si mai vorbim.
0 0
RAZVAN OPREA pe 26 Octombrie 2003 17:29
BUNA MIHAELA ! SUNT TOT EU RAZVAN . DACA CITESTI ACEST MESAJ SA STII CA MA-M TOT GANDIT LA TINE SI MI-AR PLACEA0 SA MAI VORBIM . SCRIE-MI LA " FREE1ACT@YAHOO.COM ". TE PUP SI-TI MULTUMESC . PA
0 0
Anamaria Proca pe 29 Ianuarie 2004 02:33
ai fost amuzant in "visul unei nopti de vara".daca nu jignesc,ai facut o piesa prea lunga pentru mine,suportabila.sa-ti fie bine!sper sa vad 'second hand' si am sa-ti scriu un rand sigur.poate citesti..
0 0
serban roberta pe 09 Februarie 2004 16:06
Imi placi,razvan,chiar foarte mult...Mi-am dat seama ca in spatele indiferentei si ignorantei(masti pe care le afisezi zi de zi)se ascunde un suflet de aur...Poate nu ma mai retii:ne-am intalnit in vara asta la U.N.A.T.C.EU:VIITOARE STUDENTA...tu...un actor...Pe moment nu mi am dat seama,dar sfaturile tale m-au schimbat mult,si cred ca ar schimba pe multi viitori actori!De ce nu predai actorie??Ti s-ar potrivi de minune...Si cu un asa profesor,crede-ma,nu as lipsi la nici un curs!!!Mi-ar placea sa te cunosc mai bine,sa aflu ce iti place(inafara de guma e mestecat pe care o ai permanent dupa tine),ce nu iti place...CU MULT DRAG,O VIITOARE COLEGA DE SCENA
0 0
Leonard Pyron pe 10 Februarie 2004 15:20
Ia uite cum folosesc actorasii obscuri forumul asta pentru a agata fluturasi dezorientati...
0 0
Irina pe 05 Aprilie 2004 14:45
:))
Excelent, asa e! Desi, dupa cate am vazut, cred ca merita totusi 3 "stelute". Mai are pana la 5, dar cred ca are potential!

0 0
roberta serban pe 08 Aprilie 2004 18:03
Imi tremura picioarele cand ma intalnesc cu tine pe strada si nu stiu de ce...La gala uniter(si nu scriu cu majuscule din motive personale),TU esti cel care merita premiul pentru debut,si nu actorii penibili care nici macar nu stiu limba romana ,si...ooops!se trezesc cu trofee!!
VISUL UNEI NOPTI DE VARA inseamna munca,inseamna pasiune...inseamna arta!Se pare ca nu arta a primat anul acesta:(
Oricum,tu nu joci pentru premii,Razvane,tu joci pentru noi,publicul permanent prezent,publicul permanent implicat,si NOI(scriu cu litere mari din motive la fel de personale)iti oferim drept trofeu sufletul nostru...MERITI,RAZVANE,CREDE-MA!!
ESTI SUPERB..``trup....si suflet...nu te mint!``
cu mult drag,a ta viitoare colega de scena,Roberta

0 0
zizi pe 08 Aprilie 2004 21:09
he-he-he...
draga roberta, suntem cu totii foarte interesati de mesajele tale intime. pe viitor te rugam sa ne mai detaliezi putin dedicarea ta "trup si..." fata de mai sus mentionatul actor. asteptam cu nerabdare. te pupam(in numele lui, binenteles).

0 0
Irina pe 16 Aprilie 2004 11:32
:)
Asteptam urmatorul episod!

0 0
serban roberta pe 27 Aprilie 2004 01:02
Vezi tu,zizi,pacat ca exista oameni care in expresia ``trup...si suflet``vad doar un singur cuvant:trup.Exista si puncte puncte,exista si suflet!Fara ele,n ar mai fi teatru.Daca Razvan ar fi doar``trup``,in cel mai bun caz ar intoarce lumea capul dupa el prin metrou...RAZVAN inseamna trup,suflet,puncte puncte,si uite ca de asta intoarce o Gala intreaga capul dupa el!Dar n ai cum sa intelegi...Metroul e de vina!
0 0
roberta serban pe 04 Mai 2004 00:15
Stau si ma intreb...oare ai timp,Razvane,sa citesti tot ce se scrie pe pagina ta?Deja exista contradictii intre fani,deja exista opinii diferite,ironii si replici de teatru...Pun pariu ca acum mesteci guma,plescai si razi de noi:ce copii!!Dau iar la stat anul asta...Vroiam sa te rog sa ma ajuti sa plescai si io atat de degajat ca tine...si sa intru odata la U.N.A.T.C.
HELP!Crazy kid in big trouble!!Mediteaza-ma!!!

0 0
roberta serban pe 05 Mai 2004 00:38
din moment ce noi suntem suficient de capabili sa ne autocenzuram...eu nu inteleg de ce nu sunt afisate unele mesaje care chiar merita citite...nu vreau sa repet un slogan mult prea rasuflat,dar avea dreptate cine zicea:JOS CENZURA!E al treilea mesaj pe care l trimit si pe care sunt sigura ca nu l va afisa nimeni...Trist natiune!Controversat site!!!!
0 0
mirela pe 03 Iunie 2004 15:26
Hmm...credeam ca am facut o descoperire magistrala si cand colo observ ca ai o gramada de admiratoare... Oricum ceea ce vroiam eu sa-ti transmit NU e ca arati super sau ca ai fi un italian"k-lumea" (probabil sti asta fr bine) CI ca esti un actor frrrrr talentat, cu mult, mult potential si ca mi-a placut la nebunie rolul din "Visul.." Mimica, gestica, ce sa mai totul- ai facut un rol excelent.
Imi doream sa-ti fi spus chestia asta pe viu , da'n-am vrut sa te deranjez in timp ce-ti comandai cafeluta la snack attack :))
Mi-a soptit cineva ca nici in "Apus de soare" nu esti mai prejos. Iti promit ca o sa ma conving in curand pe viu.

0 0
o teatrofila pe 22 Iunie 2004 16:42
de ce am intrat pe site? Am intrat ca sa mai citesc niste pareri, sa vad cum gandeste lumea, sa vad cum poate nu gandesc eu, sa aflu noutati despre lumea teatrului. Asta mi-a fost intentia. Recunosc cu mana pe inima si cu "fingers crossed".
Zis si facut.
OK, se deschide site-ul. Razvan Oprea, ACTOR, ma deplasez cu cursorul (scuze de cacofonie) mai jos si...? Ce vad? Detalii picante si subiectivism de indragostita sau de tipi gelosi pe actori, in general, suparati pe viata sau, pur si simplu, fara cafeaua de dimineata. Vad un dialog departe de a fi unul care m-ar interesa. Schimb deplasat de marturisiri de genul "imi tremura picioarele" etc. Scuze Roberta, dar nu ti se pare ca insulti intr-un fel dragostea? Oare dragostea nu presupune doar doua persoane? Oare sa iubesti nu presupune sa-ti respecti intimitatea, misterul, daca vrei? Oare nu trebuie sa stie doar acel cineva,… citeşte

0 0
Dan Gerose pe 22 Iunie 2004 21:49
Faceti si mie o rubrica, ca vad ca merge mai bine decat daca m-as plimba cu decapotabila pe centru. Am fost figurant in "Noi, cei din linia intai".
0 0
roberta serban pe 30 Iunie 2004 05:02
Cica Mirela devine diferita sau speciala daca nu te lauda din punct de vedere fizic,Razvane!Draga mea,cei pe care i-ai atins tu in emotionantul si miscatorul tau mesaj sunt cei ca mine.De fapt,m-ai atins pe mine.Esti lipsita de toleranta si plina de ironie nejustificata...In cazul meu remarcile pe care le aduc pe acest site sunt,crede-ma,unele ale unui cunoscator de teatru,nu ale unei pustoaice care si-a mai achizitionat un idol.Si daca am spus ca Razvan este frumos ,am spus-o printre altele,dar pana vei descoperi tu dictionarul,vor mai trece multe stagiuni prin fata mea.Oricum ,rezumandu-ma a intelesul tau limitat,sustin cu riscul de a ma repeta ca una dintre calitatile esentiale ale lui Razvan este frumusetea.Daca tu nu recunosti asta,inseamna ca fie o dai in episoade ieftine de genul"ma atrage SUFLETUL tau,Razvane,am 15 ani si te rog sa vii macar o data sa ma iei de la scoala,sa vada… citeşte
0 0
mirela pe 30 Iunie 2004 16:38
Imi pare rau ca nu am reusit sa ma abtin sa-ti raspund, pentru ca ai devenit PENIBILA, draga Roberta.
Ma limitez sa regret faptul ca ai reusit sa transformi acest site, dedicat in intregime ACTORULUI RAZVAN OPREA si calitatilor, sau in fine defectelor sale, intr-un bazar de replici legate strict de aspectul sau fizic. Nu am sa neg nicicand ca arata bine, ar fi stupid, insa daca ar fi vrut sa fie adulat si adorat pentru asta putea lejer sa se faca model.
Si nu uita: in piesa asta, el are rolul principal, tu faci doar figuratie!!!

0 0
broscuta mica cu gura mar pe 02 Iulie 2004 15:55
DUMNEZEULE ! da' pagina asta de web a devenit un fel de revista star, sau cum ii spune...razvane, cred ca ar fi cazul sa o schimbi/stergi de tot, oricat de mult te-ar distra aceste discutii/barfe care nu mai au nici o legatura cu tine! tu ai devenit doar un fel de masa deasupra careia se hlizesc fete necunoscute, la o cafea, din care mai si varsa pe fata de masa, la o tigara, cu scrumul careia mai si ard aceeasi fata de masa, la o barfa cu care improasca in toate directiile...:)grotesc !!!!!!!!!
0 0
calorifer_nou pe 04 Iulie 2004 02:09
sunteti cu capul...parerea cuiva care va asteapta ca paciente!
0 0
Dharma pe 04 Iulie 2004 18:03
Eu sunt noua pe aici.Am vrut sa creez un subiect nou,dar am inteles ca numai moderatorii pot face asta.Asa ca m-am gandit sa scriu aici ca sunt absolut indragostita de Mihai Bendeac de la Teatrul de Comedie.As dori sa vorbesc cu el.I-am cerut un autograf dupa un spectacol dar mi s-a parut grabit si mi-a fost jena sa intru in vorba cu el.As vrea si ceva informatii despre filmul in care ajuvcat rolul principal,"Milionarii de weekend"(sper sa nu gresesc titlul).Daca citeste mesajul asta,desi ma indoiesc,sa stie ca il admir enorm.
0 0
Ioana Macovei pe 06 Iulie 2004 00:08
Intr-adevar penibil.Forumu'asta se transforma intr-o mizerie pseudo-sentimentala(sau sentimentalista).Nu era de ajuns Razvan.Acu' si Bendeac.Sunt actori doamnelor.Si inca buni.Nu gigolo sau stripperi
0 0
Gianina S. pe 08 Iulie 2004 18:31
Si Oprea si Bendeac sunt GENIALI!!!I-am urmarit pe amandoi,la National respectiv Comedie si mi-am recapatat increderea in tinerii actori.Bravo baieti.Tot asa!
0 0
lulu pe 12 Iulie 2004 18:39
draga razvan, sa facem abstractie de aspectul mahalagesc al admiratoarelor tale. nu pot sa-ti spun decat ca te apreciez pentru rolul din N.B.F. (nu intra in discutie butaforia de prost gust de la T.N.B., tu esti un actor foarte bun, dar eu te vad undeva pe scena londoneza sau pariziana unde tehnica actoriceasca este desavarsita. astept un raspuns de la tine daca te-a incitat intr-un fel mesajul meu. mai vorbim. L.
0 0
serban roberta pe 12 Iulie 2004 21:23
mda...uite capitulez.na.uitasem ca visul si copilaria sunt cenzurate.laudati-va voi cu realizarile voastre cele mature si interesante...ca sa vorbim de oprea pe pagina lui oprea e balci si penibil. faptul ca cineva ma contrazice pe o pagina oficiala ...asta ma face sa-mi mestec guma cu mai multa satisfactie:) atat.cand vin din vacanta am sa ma razboiesc cu voi...pana atunci imi iau dictionarul si fug in vama!va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru!!!
0 0
roberta serban pe 07 Septembrie 2004 04:44
M-am intors din Vama si alte locuri colindate...A inceput stagiunea,o sa incep si eu cu parerile.Oricum,salut toti vizitatorii cu un sincer"neatza!".
0 0
nea caisa pe 01 Octombrie 2004 22:32
mi se naruie universul,se surpa si se autofagociteaza..nu mai scrie nimeni aici?n-a mai facut razvan nici o cucerire?s-a dus aroma cingoului din capul domnisoarei?...de ce nu iese second hand? serios vorbind. am si eu cateva raspunsuri,dar intreb serios,se cunosc cauzele amanarii premierei?..nu mai tremura nici un picior in pagina asta..ce plictis,mes cheres!
0 0
roberta serban pe 14 Octombrie 2004 07:14
Mda,mare plictis,si maturizare totodata...Nimic nou in stagiune...nimic de comentat...Si nici picioarele nu-mi mai tremura...Astept prilejul de a comenta vreo noutate...Sa vina noutatile!!!