Costel_21 pe 27 Noiembrie 2010 14:28
frumoasa actrita prima data am vazuto jucand in Sanctuary i se potriveste rolul lui Ashely
2 0
alex_il_fenomeno pe 30 Martie 2011 18:53
este o actrita destul de priceputa , nici nu credeam ca este de alta origine decat americana , asta pentru ca nici accentul nu o tradeaza ! In "Hunt to Kill" a fost fata cea rea ; a reusit cu mare maiestrie sa ii dea viata personajului ei negativ ! sper sa o mai vizionez si in alte filme !
0 0
Costel_21 pe 27 octombrie 2011 19:24
Supernatural.S07E04 - Mia
radu3455 pe 17 Februarie 2012 16:31
o actrita frumoasa si doar atat nu prea ma incantat in hunt to kill poate i voi mai vedea pe viitor
0 0
emy_sinaia pe 14 Aprilie 2015 00:34
Sexi.
In Hunt to Kill a avut un rol negativ de care s-a achitat cu bine.
0 0
margott pe 16 Septembrie 2017 22:05
Are o figura foarte comuna, foarte "americana", eram convinsa c-am mai vazut-o prin filme, dar nu-mi amintesc niciunul din lista ei, in afara de Death Do Us Part. Memorabila ? Doar prin frumusete, si doar daca-ti place genul ei, de blonda ingenua. Dar are ceva talent, plus ca-i europeanca, s-ar putea sa ne faca o surpiza frumoasa daca ar prinde un rol bun, nu din astea de horror-uri sau de mana a doua. .
0 1
bainca pe 25 noiembrie 2020 15:48
horror este de mana a doua , serios , exista actori pentru toate tipurile de rol usor sau greu , nu toti se incadreaza in toate , poate unii sunt mai buni pe din astea usoare nu de Oscar sau extrem de dificile cu scenarii de iti sucesti creierii sa le intelegi, asta nu inseamna ca doar actorii de Oscar sau premii de mii de euro /dolari sunt memorabili sau talentati , atunci in filme usoare cine ar mai juca . Unii sunt buni in comedii romantice , filme de familie sau drama , nu ii defineste un premiu nici pe actori. Acum daca nu sunt toti la Hollywdood gata sunt de mana a doua , poate se mai uita cineva si la horror
bainca pe 25 Noiembrie 2020 15:39
nota 10 ++++++
o actrita superba , absolut superba fizic dar si talentata la actorie si cu carisma . joaca natural din punctul meu de vedere mai ales in filmele Hallmark care le-am vazut cu ea si am remarcat-o Este o prezenta deosebita si sper sa aiba mai mult succes pe viitor , am vazut 2 filme cu ea si i-am vazut talentul chiar daca sunt filme simple cu personaje la fel , Emelie este o actrita din Danemarca dar vorbeste perfect engleza
1 0
Dragos.87 pe 01 Februarie 2023 01:45
Este actrița mea favorita a filmelor Hallmark cu un mare șarm și o carisma de invidiat..Am regăsit-o în multe filme romantice dar in cele Hallmark e nr.1 și nu numai, nota 10 cu felicitări maxime!!