POPESCU MIHAI pe 23 Mai 2006 21:00
as vrea sa-l intilnesc dar nu reusesc poate cineva sa ma ajute?0722500242
2 1
danut_pepe pe 27 iulie 2009 22:52
Ptr Popescu Mihai! Desi iti raspund cu o intarziere de 3 ani si ceva , astazi 27.07.2009 am fost la Ministerul invatamantului si culturii si am dat peste Costel Baloiul (pistruiatul).Cred ca lucreaza acolo ca sofer.l-am recunoscut dupa voce, nu l-am vazut nici odata in viata mea decat la tv cu ani in urma .Dar cand l-am intrebat astazi ceva legat de biroul de infomatii al ministerului si i-am auzit vocea nu stiam de unde il stiu. Mi-a confirmat d-na care era la relatiile cu publicul ca este Pistruiatul in persoana:)))))) Desi anii au trecut si ptr el , a ramas neschimbat , acelasi gesturi, aceiasi mimica ca si in film.Daca vrei dsa vb pe larg nr meu este 0740788409
geo pe 19 Octombrie 2006 08:33
Pacat pentru un tanar care promitea atat de mult in industria cinematografica sa fie lasat sa ajunga sofer de TIR ...
Toti am considerat ca este un produs SERGIU NICOLAESCU, am fost f dezamagit aseara cand am aflat ca marele regizor i-a intors spatele ...
Niciodata nu este prea tarziu, ne aude dl NICOLAESCU?

3 1
ungureanu47 pe 05 Noiembrie 2007 15:06
chiar acum vizionez acest film !am aceeasi varsta cu costelus!cred ca am vz !de 100 de ori acest film! am cd! filmul de referinta al copilariei mele !i-mi pare rau de necazurile si nefericirile lui !sincer!costel ungureanu1 cum pot s-al contactez? si mie i-mi plac ,ciorba de burta si muzica lautareasca de calitate!
3 2
radu_stoenovici pe 5 septembrie 2015 05:48
pacat ca nu stii romaneste, ungureanule !
Illary Sopranni pe 05 Februarie 2008 14:45
Sunt dezamagita...romania nu da o oportunitate la nimeni...poate doar la cantaretele fara voce...Stiu bine cat de mult el ar fi vrut sa mai faca filme...ii place sa joace...o face mereu acasa...cand eram mici...eu si Iulia ii faceam numai glume proaste...ca urmare ne pacalea mereu...a fost si e un bun actor si un bun tata...chiar si cu un monstru ca mine(cand eram un copil)...sunt multi ani de cand nu mai stau in romania(si nici n,am sa ma mai intorc vreodata)...sper ca,candva lucrurile se vor schimba...cei talentati ar trebui sa fie bagati in seama si ei...as vrea sa fac un film cu Costel...o poveste de familie...poate cineva se trezeste si il va produce...
3 1
baloiu costel pe 14 Aprilie 2008 15:41
multumesc celor care mai au timp si pentru asa ceva,multumesc pentru timpul vostru. Cu respect COSTEL BALOIU.
13 1
Dalia.Amalia pe 13 aprilie 2013 15:35
e FOARTE FRUMOS ce ai postat........................Mie imi place filmul.Este FOARTE REUSIT...
Mihaela Moraru pe 16 Decembrie 2008 16:36
Multumim domnule COSTEL BALOIU pentru clipele frumoase petrecute in copilarie in compania filmului PISTRUIATUL. Vrem sa mai vedem si alte filme ale d-voastra dar nu se prea dau. Locuiesc in Dubai si pe TVR I se da numai PISTRUIATUL.
Toata stima si admiratia.

4 1
Vipera pe 06 Ianuarie 2009 09:35
Este un om deosebit!! Cu defecte,calitati dar...ceea ce a facut el pe vremea aceea (ca si cei din generatia lui) putini fac in zilele noastre!! Am intrat pe multe bloguri si am citit fel si fel de comentarii rautacioase, de la oameni care probabil nu au vazut nici macar un film in care a jucat COSTEL BALOIU!! La fel si presa din zilele noastre.. Pentru cei care critica..sa faca si ei macar 1% din ce a facut el, si apoi sa comenteze!! Toata admiratia
7 2
-Wizz- pe 01 August 2010 14:38
ahh ,pistruiatule :))
3 1
marius93 pe 03 August 2010 18:10
Daca mai ramanea in cinematografie dupa succesul cu Pistruiatul, azi era MARE.
8 1
yuly209 pe 10 februarie 2011 15:31
acu ii taximetrist dupa cate am inteles
jeamy1986 pe 10 Ianuarie 2011 22:48
TOT EL ESTE
Mare A Fost """ToT el ESTE PiStruiatul""""" IL Admir """Am Crescut cu FILMUL ASTA""""
4 1
.Boyka. pe 21 Ianuarie 2011 23:28
pacat de acest actor, pacat de acest om minunat care nu a avut sansa sa joace in mai multe filme.......... dintre toate filmele romanesti cele cu el imi plac cel mai mult
4 1
stefan56 pe 09 Martie 2011 09:42
am fost apropiati cand costel avea vreo 4 ani sau 5
Tatal lui; Gica Baloiu si mama lui Victorita Baloiu erau prieteni cu parintii mei, de alfel tatii erau si colegi de serviciu, la fabrica de masini unelte si agregate din Bucuresti si ne mai vizitam.Costel era un neastamparat, eu sunt mai mare decat el cu 3 ani, ne jucam alergam prin curte, rupeam florile cu mingea de fotbal; din cand in cand mergeam la Arges era acolo un loc in comuna Buda si mergeam la plaja si baie, la mici si vata pe bat, era o bucurie sa vezi ce minte brici avea costel de la vremea aia, in ceeea ce piveste jocurile si inventarea unor minunatii de activitati chiar si la varsta aia asa de frageda,era o placere imi aduc acum aminte la aproape 50 de ani .Aseara am vorbit cu tatal meu despre el si familia lui daca imi aduc bine aminte mai trebuie sa aiba un frate care se cheama Gabriel.Din pacate prietenia parintilor mei s-a stricat brutal, din cauza unei deplasari in… citeşte
4 1
bogdi_07_yo pe 09 Martie 2011 21:50
Imi pare rau ca nu a continuat cu actoria, avea toate sansele sa ajunga un actor mare .
4 1
mark35 pe 17 Mai 2011 18:50
Numai de bine
Vedeti , m-a surprins desi in cazul lui este absolut normal , ca toata lumea pastreaza amintiri frumoase despre el si vorbeste numai de bine despre el si scurta lui cariera cinematografica. Iar viata vedeti cum este de multe ori nedreapta, la unii le da mai mult decit merita , iar la altii mai putin, cum cred ca este si cazul lui Costel.Oricum ii doresc si eu multa sanatate si fericire, si eu i-am urmarit filmele cu placerea si inocenta virstei copilariei si pastrez amintiri frumoase din acea perioada.
2 1
marinel37 pe 5 februarie 2012 02:51
salutare.maestre,pistruiatul.esti cel mai tare actor .ai fost si vei ramane .tot timpul ma uit la filmele,tale,maestre,costel,pistruiatule,mihai.esti cel mai cel mai,tare.multa,sanatate,dvs,maestre,costel,pistruiatule,familiei,copiilor.cu,respect,marineldin,vatra,dornei.
xerses pe 24 Mai 2011 00:06
Rolul din Pistruiatul i-a adus extrem de multi fani, pe buna dreptate.Era fermecator.
2 1
conan0744995710 pe 05 Iulie 2011 11:43
I-mi pare nespus de rau ca nu ati continuat cu actoria, potential aveati si cred ca aveti in continuare domnule Baloiu, poate ca nu ar fi tarziu daca ati mai incerca chiar si acum dupa atatia ani, vreo 30 daca nu ma insel sau chiar mai multi, macar un film, oricum toate filmele in care ati jucat domnule Baloiu au fost extraordinare, cel putin in mintea mea si in sufletul meu ati ramas si veti ramane un mare actor si eventual daca doriti si un bun taximetrist, am crescut cu filmele in care jucati dvs. si ar fi minunat daca as avea ce sa prezint copiilor mei ca si noutati, totusi le plac la nebunie si filmele in care ati jucat, pistruiatul, toata seria au vazuto cel putin de 10 ori. multumesc pentru tot ce ati fost si sunteti domnule Baloiu, sanatate multa sa va dea Dumnezeu si putere de munca atat dumneavoastra cat si familiei si cu speranta ca vom mai vedea macar un film cu… citeşte
0 1
cana_daniel pe 10 ianuarie 2015 23:42
Traiesc si acum clipele de-atunci cand ma aflam in cinematograf si urmaream acest film ROSCOVANUL. La tv, pe-atunci, urmaream si PISTRUIATUL duminica dimineata si-l asteptam cu nerabdare sa-l vad. Acum am o varsta si imi pare rau ca nu mai sunt ca atunci fara probleme de viata. Copilaria, este UNICA pentru fiecare din noi oamenii si nu mai ne vedem cu ea nici-o data. CDF.Japan@gmail.com
danias pe 14 August 2011 11:44
pacat de acest om,actor, tata.acuma am vazut a nu stiu cata oara filmul,, ROSCOVANUL ,,.pacat ca nu stim sa avem grija de valorile noastre.cu filmele lui si ale lui SERGIU NICOLAESCU am crescut.am varsta de 41 ani.asta este tara in care traim.
0 1
Iulidesprefilme pe 19 Ianuarie 2013 18:59
A avut marea şansă să joace în Pistruiatul şi Roşcovanul...
0 1
ciprian34 pe 01 Martie 2013 21:07
A fost copilul teribil al cinematografiei romanesti cu rolul din Pistruiatul
0 1
SANDA45 pe 01 Martie 2013 21:12
L-a jucat fara cusur pe "pistruiatul",dar acum parca niciun rol nu-i mai iese.
0 2
Lanschi pe 07 August 2013 19:27
Un derbedeu cu oarecare talent
Un derbedeu cu oarecare talent care a avut o mare şansă în viaţă, de care şi-a bătut joc. Sergiu Nicolaescu a încercat să-l ajute, dar când brânza bună e în burduf de câine atunci nu a mai avut ce face. Individul a fugit din ţară, a ars-o aiurea prin Italia o perioadă, după care s-a predat şi a fost bătut de miliţieni. A fost însurat de trei ori, iar primele două soţii au rupt legăturile cu el şi nici copilul lui nu vrea să vorbească cu el. La moartea lui Nicolescu, omul care i-a fost un adevărat binefăcător, Băloiu nu a fost capabil să zică o vorbă bună despre el şi m-a oripilat prin afirmaţiile dure făcute la adresa celui care l-a ajutat, spunând că regizorul era un om respingător. I-a jignit într-un interviu TV pe românii din Republica Moldova spunând că ei nu sunt fraţii noştri şi făcând glume proaste pe tema accentului lor. În… citeşte
2 0
radu_stoenovici pe 5 septembrie 2015 05:50
Haimana ce a ajuns vedeta 5 minute....nu cumva asta este visul fiecarui roman ?
alex_il_fenomeno pe 09 August 2013 21:56
Cu rolul pistruiatului din miniseria cu acelasi nume promitea enorm de multe...Chiar mi-a parut rau acum cativa ani cand am urmarit la TV un reportaj care il arata in prezent, unde nu este decat un taximetrist...
1 1
Claudynho pe 04 Februarie 2014 11:26
Cat de mult mi-a placut de el in Pistruiatul....Ador filmul ala !!!
1 0
cana_daniel pe 10 Ianuarie 2015 23:28
Da, este un ACTOR deosebit si am copilarit cu filmul: ROSCOVANUL si PISTRUIATUL... ...,pacat ca nu a continuat. Imi pare tare tare rau ca nu mai sunt copil,, sa mai urmaresc filmul meu preferat de-atunci PISTRUIATUL. Anii au trecut si nu mai am acele ganduri de-atunci... ...,ce s-a-ntamplat cu PISTRUIATUL si asteptam urmatorul serial cu nerabdare. CDF.Japan@gmail.com
0 0
lili22 pe 17 Iulie 2015 14:20
am auzit ca s-a facut taximetrist
si poate e foarte bun in domeniul lui de activitate, decat sa fi ajuns un actor prost.....
0 1
Mr.Halloween pe 26 August 2015 20:09
O prestatie impresionanta in serialul meu romanesc preferat, Pistruiatul.
0 0
user-5a4fa455d46a9 pe 11 Iunie 2020 21:15
Inaintea mea , cineva , pe nume ,,Lanschi ,, îl descrie ff bine pe acest individ pe nume Băloiu . În urma cu câțiva ani , l-am văzut la o emisiune tv , și fiind intrebat despre rolul pistruiatului dar și ce părere are despre Sergiu Nicolaescu , a avut numai critici la adresa marelui regizor , folosind chiar cuvinte jignitoare la adresa dumnealui . El , care este un pârlit de taximetrist , se pare prin Constanța, a ajuns ,,criticul ,, lui Nicolaescu . Ce a ramas în urma lui Nicolaescu , și ce va rămâne după acest pârlit Băloiu ?
0 0