cetateanu pe 22 August 2010 17:45
eu il cunosteam de coregraf dar vad ca a aparut si prin filme nota este data si pentru profesie nu doar pentru prestatia din filme
0 0
spriamarierose18 pe 04 Martie 2011 22:02
In cazul lui Cornel Patrichi , nota mea e discutabila. Ca si coregraf, dansator in emisiuni de divertisment in perioada de glorie a emisiunilor muzicale la TVR (1968-1978) merita 10 cu felicitari. Pentru prestatia actoriceasca nota mea e discutabila...tocmai pentru ca m-a fermecat pur si simplu in Padurea pierduta. Din acel moment l-am iubit si admirat, pentru ca personajului interpretat, poate cel mai romantic rebel din filmele romanesti, i-a daruit sensibilitatea si eleganta dobandite in lumea baletului si un chip frumos, aspru si incrancenat...cel ce natura i l-a daruit. Privindu-l acum in juriul de la Dansez pentru tine, sau in segventele salvate din emisiunile lui Bocanet (Dumnezeu sa-l aiba in paza , azi e 4 martie...) nu mi-am imaginat niciodata ca ma va impresiona intr-un film... Nota pentru acel personaj ar fi tot 10. DAR, e vorba de actori si notarea prestatiei lor ca actori...… citeşte
0 0
Iulidesprefilme pe 22 Ianuarie 2013 19:17
El este dansator, şi încă unul foarte bun, nu actor...ah, că a avut şi ceva replici prin filme în care tot ca dansator cucerea ecranul, asta e altceva!
2 0
xerses pe 20 Martie 2013 23:05
Unul din cei mai buni coregrafi care reusea sa ne fascineze in perioada comunismului.
1 1
lili22 pe 20 Septembrie 2013 08:27
modest coregraf, bun pentru TVR
Imi amintesc foarte bine "relizarili" lui dintr-o epoca gri inchis, aceleasi miscari in fiecare emisiune.Se crede mai mare ca Nureev si Barisnikov la un loc.
Balerinele din Constanta ar putea povesti cu ce epitete le gratula "maestrul".

0 1
XShadowX pe 01 Aprilie 2015 10:21
LA MULTI ANI !!!
Nota mea este pentru dansatorul si coregraful Cornel Patrichi , foarte bun in tineretea sa ...
1 0
Actrita pe 19 Februarie 2016 05:37
Biografia "scrisa" de SkyLo...
Biografia "scrisa" de SkyLo este doar o copie transpusa f. prost, a unui interviu luat cunoscutului balerin Cornel Patrichi, cu ocazia împlinirii vârstei de 70 de ani, de catre Victor Arvunescu, pentru ziarul "adevarul", din 1.04.2015... Astfel Cornel Patrichi apare ca mare "actor", care a terminat Liceul Coreografic..., a fost numit “regele dansului in comunism”(?)..., a urmat Scoala elementara nr. 18 din Piata Romana(?)..., a terminat studiile(?)..., si a fost angajat ca prim balerin la "Teatrul Tanase" si apoi la "Fantasio", unde a dansat 8 ani începând din 1962(?)..., caruia i-a mers "bine", "prietenii spunans despre el ca este prieten cu Nicolae Ceausescu" etc. Informatii încâlcite, nebuloase, confuze... "Timpul" nu este respectat nici cronologic, nici gramatical..., SkyLo necunoscând nici macar diferenta dintre Nicolae si Nicu Ceausescu!!!???...
0 0
stricted pe 14 Octombrie 2016 12:14
Cornel este faimos datorita rolurilor si coregrafiilor pe care le-a realizat.