Păreri Carmen Fulger

Ordonează după
gabiginacristea pe 14 Mai 2020 17:37
Am avut privilegiul sa o cunosc pe Carmen Fulger in anul 2006 la TvRM unde activa in acel timp. De atunci timp de mai mult de 10 ani am participat direct sau am urmarit de acasa em. realizate de Carmen Fulgerasa incat am cunoscut-o foarte bine, Cu timpul am aflat ca a absolvit Academia de Teatru si Film in 1993. In perioada 2000-2003 a fost realizator/prezentator pt. Euroma News Italia si a absolvit Istoria Religiilor la Universitatea Populara din Roma. Este posesoarea unei impresionante inteligente si a unei carti de vizita de invidiat. A fost poate mai atrasa de mass-media decat de scena sau film. M-am intrebat de unde-i vin puterea si spontaneitateape care le afiseaza in platoul Tv. Nu am vazut-o folosind prompterul. Cred ca toate acestea-i vin din Credinta, o foarte buna educatie primita in familie invatatura temeinica faptul ca e o familista convinsa si o dragoste nemarginita pt.… citeşte
0 0
user-5d49aef557636 pe 06 August 2019 21:14
Carmen Fulger este un întreg Univers artistic. Scrie, regizează, interpretează. Sincer, nu îmi amintesc momentul exact în care ne-am cunoscut, cred că ne cunoaștem dinainte de a ne naște...????
Am avut plăcerea de a fi parteneri de scenă în zeci de emisiuni de televiziune. Desigur că frumusețea fizică a recomandat-o pentru a fi gazda lor perfectă, dar, la o privire mai atentă, dincolo de alura de fată dulce și drăgălașă, Carmen Fulger este depozitara unei culturi vaste,din care știe să își aleagă pentru momentul potrivit orice artificiu scenic. Am văzut-o jucând și în producții artistice de largă întindere, dar și în clipuri publicitare. Atunci când o cunoști personal și îi știi arsenalul artistic, nu știi cum e este mai adorabilă. A îmbrăcat roluri de femei pisăloage, enervante, a fost erudită, a fost incultă, a fost înger sau… citeşte

0 0
Diamant pe 20 Noiembrie 2018 01:29
O artistă plurivalentă: realizatoare, prezentatoare de televiziune, actriță și scenaristă, cunoscută publicului larg atât pentru serialele „Cheia sol” și „Moștenirea Oliviei”, dar și pentru nenumăratele formate de televiziune... care-i poartă semnătura. Ca actriță o apreciez foarte mult pentru că joacă natural; are capacitatea, talentul de a intra in pielea personajului, face față orcăru-i rol și e stăpână pe sine. Pot spune cu mâna pe inimă că am urmărit cu maxim interes „Cheia sol” și „Moștenirea Oliviei”, scenariul și regia fiind semnate de Carmen Fulger - seriale extrem de interesante, iar personajele și poveștile lor au reușit să mă facă să plâng, să râd, să trăiesc fiecare experiență alături de ele… din care am învățat multe lucruri în fiecare moment!... Carmen e super din toate punctele de vedere !!!
0 0

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.