Păreri Çagatay Ulusoy

Ordonează după
ioja_marinela pe 04 Februarie 2014 18:05
un actor minunat! are o frunusete si o sensibilitate aparte!
E un actor minunat , frumos care a reusit cu succes sa faca film , foarte sensibil, desii nu are studii de actorie. E student la o Scoala de Arte Frumoase( Arhitectura peisagista), un domeniu foarte frumos si in acelasi timp si model. Sper din tot sufletul sa ajunga un mare actor, cred cu certitudine ca poate rivaliza cu oricare actor din America dintoate punctele de vedere.Acest tanar minunat chiar i-si doreste sa ajunga la premiile Oscar. Am vazut 2 din serialele minunate in care a jucat si este foarte bun . Mult succes si noroc in tot ceea ce faci.Pupici!
3 2
aida_printesica pe 29 Ianuarie 2014 18:10
un bun actor si tot ce face ca actor i iese foarte bn la fel si hazal kaya
2 3
dimitriu_gabriela pe 14 Iulie 2018 14:58
Cagatay Ulusoy,s-a nascut să fie actor...
Acum 7 ani, în 14.01.2011,Cagatay Ulusoy a pătruns în inimile a milioane de fani, în casele din țara lui,prin Adini Feriha Koydum!Acum 7 ani,a deschis un drum și un nou orizont pentru tânăra generație de actori!
Tu,dragul meu Cagatay,te-ai născut sa fii actor!
Eu personal,l-am cunoscut mult mai târziu,în 2013 când a început în România ,Feriha!Pentru prima dată,am fost cucerită de un serial în așa mod,încât,după un timp ,am început să-mi pun intrebarea :Ce este cu mine?Ce am pățit?Am luat-o razna???Am văzut și revăzut Feriha de zeci de ori ,pentru că până în acel moment,nu auzisem de acel tânăr actor!A fost primul șoc ,dar si prima bucurie din momentul în care i-am urmarit evoluția!La început,am fost acaparată de acel serial, ...pe parcurs însă,am început să îl caut din ce in ce mai frenetic pe internet și așa,l-am regăsit, in Emir in Yolu!Ce transformare uimitoare,ce interpretare am văzut acolo,nu l-am mai putut uita!Lăsasem în Emir in Yolu un om matur și la puțin timp,în primăvara lui 2014 l-am regăsit în Medcezir, un copil cu părul zburlit și cârlionțat pe nume ,Yaman Koper ,cu niște ochi uimitori de mari si frumoși care vorbeau cu noi,cei care urmăream serialul!Nu-mi venea să cred că el este Cagatay Ulusoy,interpretul Emir Sarrafoglu din Feriha, care mă cucerise total în acel serial!Medcezir ,începuse din 13 septembrie 2013,dar eu nu îl cunoscusem atunci pe acest actor!
Nu mă puteam adapta noilor transformări într-un timp atât de scurt pentru că nu mai văzusem la nici un actor această putere de metamorfozare până atunci!Pentru mine,a fost și va rămâne un Cameleon ,cu o puternică expresivitate a mimicii faciale și mai ales,cu o nemaiîntâlnită trăire a sentimentelor prin glasul ochilor!Tu vorbești cu ochii ,Cagatay...oare ți-ai dat seama de acest lucru?Uneori nu am nevoie de cuvinte pentru a regăsi în scenele lui, ce vrea să transpună prin gesturi și mimică!De la Medcezir,am devenit fanul lui și nu regret nici o secunda acest lucru !Am așteptat cu nerabdare mereu toate proiectele lui și le-am urmărit cu sufletul la gură!
In Anadolu Kartallari în 2011,desi avea doar 21 de ani,a strălucit din nou,fiind primul lui film de Cinema,. în rolul Ahmet Onur.Ce evolutie!!
Imi aduc aminte cu multa bucuria cum cautam pe internet proiectele lui,cum am inceput sa il descoper!Am invatat sa fiu fan pe propria piele,nemaifiind fanul cuiva pana la el!Da,am iubit si alti actori inaintea lui,cantareti,sportivi,dar pana la Cagatay ,nu am cautat niciodata sa aflu despre viata cuiva,pentru ca nu am fost dornica probabil !Ei erau acolo,intr-o patratica a inimii mele,insa nu rezonau cu mine,cu nevoia de a-i cunoaste,de a sti mai multe despre ei!Nu stiu ce magnetism are,poate nici el nu este constient de asta,insa cine il iubeste de la inceput cu adevarat,nu poate sa il uite,deoarece imprastie o energie pozitiva in jurul luiu prin generozitatea cu care stie sa rezoneze cu dragostea oamenilor din jur,prin puterea si frumusetea glasului,dar mai ales prin nonsalanta zambetului si a rasului nefortat,,din suflet!
Am așteptat apoi, proiectul Delibal si rolul Baris Ayaz din 25 decembrie 2015,un rol care m-a fascinat și cucerit totodata!Câtă muncă a depus pentru acest rol ,cât profesionalism!
Pentru el,pașii făcuți sunt mici,dar siguri,se pregătește minuțios pentru fiecare personaj ,ca nimeni altul!L-am urmărit în Medcezir cum și-a schimbat stilul de îmbrăcăminte,însă pe parcurs mi-am dat seama că a fost pentru Delibal!L-am admirat pentru asta,i-am admirat vocea suavă în cântecul Mutlu Sonsuz ,forța si energia inepuizabilă ca toboșar!I-am urmarit toate trairile din rolul bipolarului si am ajuns să înțeleg această boală !
Și a venit si ziua de 19 septembrie 2016,când
a început Icerde ,iar el,Sarp Yilmaz a strălucit ca nimeni altul!Iubesc acest rol ,s-a autodepășit și nu stiu sincer ce poate să-mi ofere mai intens decât toate trairile pe care le-am simțit la fiecare episod!
Cred că numele CAGATAY ULUSOY e destul în motivația mea!TALENT,GENEROZITATE,IUBIRE,MAGNETISM, toate aceste calitati se regăsesc în acest tânăr actor!Este un actor versatil cum nu am văzut în viața mea,un Cameleon cum îmi place să-i spun,Magnific,Stralucitor si Uimitor!!!
Pentru acest an,2018,eu îi doresc succes în primul serial turcesc original,creat de Netflix,în care el are rolul principal ,Hakan!Sunt sigură că va ieși din nou din tipare ,cu acest nou serial pentru platforma Netflix,numit The Protector!
Cagatay Ulusoy,este primul actor turc,ales de Netflix,pentru a juca intr-un serial turcesc original!Eu cred că intuiția mea nu a dat greș,și acest lucru mi-a arătat mie și celor care încă nu îl cunosc,sau nu îl acceptă ,ca fiind unul dintre cei mai talentați actori ai generației lui din Turcia!Dar aici,se vede și o recunoaștere internațională a gigantului Netflix ,care a avut încredere într-un tânăr de numai 27 de ani ,să colaboreze cu acest actor în serialul care va avea lansarea pe Netflix,în septembrie-octombrie a acestui an,2018!
Mult succes ,Cagatay Ulusoy!

1 1
felicia_guta pe 21 Octombrie 2014 00:53
minunat
Cagatay alaturi de Hzal sunt adorabili, minunati,transmit sensibilitate siemotie.FELICITARI
1 1
crystiana_guliman pe 13 Mai 2014 23:01
UN SUPER ACTOR SPER SA IL VAD IN MAI MULTE FILME ALATURI DE HAZAL KAYA A JUCAT UN ROL EXTRAORDINAR IN FERIHA ADOR ACEST FILM
1 1
Slightly pe 29 Martie 2014 09:18
Joaca foarte bine
Joaca foarte bine si rolul lui Emir din Feriha ii vine foarte bine.
1 1
selenaalexa pe 30 Ianuarie 2014 19:19
un super dragut actor............................................................................................................................................................................i love you
1 1
nikkolle pe 27 Martie 2018 01:41
O bunaciune masculina de nota 10.