O încercare de a lua în serios lucrurile (controversatul "Neînvinsă-i dragostea") n-a reuşit decât parţial, atât ca realizare cât şi în plan semantic, pentru că autorul s-a întins mai mult decât îi era plapuma (vorba vine, că personajele se împerecheau la vedere), ambiţionându-se să spună totul despre imoralitatea românească a epocii, şi să arate aproape totul într-o vreme când lumea încă mai mima roşeaţa obrăjorilor, scandalizându-se: "Vaaai, mai mare ruşinea!" - mai ales la celebra secvenţă a violului necrofil din morgă (Geo Costiniu şi Dana Măgdici), sau la cea a coaserii himenului rupt filmată... din interior (Ion Dichiseanu şi un maţ de oaie pe post de Dana Măgdici).
Deşi discrete şi scurte (dar şi redundant de numeroase), secvenţele erotice i-au atras din partea pudibonzilor eticheta de "primul film porno românesc", iar la Costineşti s-a lăsat cu scandal, ţipete şi trimiteri la strămoşi. După care a urmat notoriul declin al secolului trecut, şi zece ani nimănui nu i-a mai ars de zbenguieli - cu câteva excepţii nesemnificative: "Faimosul paparazzo" (1999, Nicolae Mărgineanu), "Proprietarii de stele" (2001, Savel Stiopul) şi "Dulcea saună a morţii" (2003, Andrei Blaier).
Părerea ta
Spune-ţi părereaLoverboy este un film cu o nota deosebita.