Ca una dintre cele mai anticipate producţii ale verii, Man of Steel nu va avea cu siguranţă probleme în a-şi recupera cei 225 de milioane cheltuiţi în procesul de producţie. Iată însă că, până la debutul în cinematografe, pelicula a produs deja venituri de aproximativ o treime din această sumă. Cum s-a întâmplat acest lucru? Graţie parteneriatelor încheiate de Warner cu o seamă de companii de renume din Statele Unite şi nu numai, ce au pus pe unele dintre produsele lor numele şi sigla lui Superman.
Potrivit AdvertisingAge.com, Man of Steel deţine momentan recordul la numărul partenerilor din campania de marketing, întrecându-l pe The Lorax, ce a avut anul trecut 70 de parteneri. Cele 160 de milioane de dolari încasate de Warner până acum în contul lui Man of Steel sunt un început extrem de promiţător financiar pentru acest blockbuster, de la care se aşteaptă un miliard de dolari din vânzarea biletelor în toată lumea, şi încă o fabuloasă sumă de zece cifre din vânzarea produselor de marcă, a jucăriilor, figurinelor şi a jocurilor video.
Părerea ta
Spune-ţi părereaFilmul nu şi-a recuperat niciun ban, alea 160 milioane reprezintă valoarea contractelor făcute cu fimele acelea multe. Firmele au voie să folosească numele filmului în reclame, iar WB are dreptul să folosească brandurile în film şi în materialele promoţionale. Practic suma aceea de bani reprezintă reclamă gratuită pe care filmul o primeşte, în valoare totală de atâtea milioane.