Studiourile Warner Bros. au dezvăluit recent prima schiţă a unuia dintre roboţii uriaşi care vor apărea în viitorul film al lui Guillermo del Toro, Pacific Rim, iar astăzi ne sporesc entuziasmul vizavi de spectaculoasa peliculă prin publicarea a cinci dintre proiectele jaegerilor, cu o mulţime de detalii interesante legate de funcţionare şi proiectare. Filmul va putea fi văzut pe marile ecrane româneşti din 12 iulie 2013.
Numită „pelicula cu roboţi ce va întrece toate filmele cu roboţi”, Pacific Rim şi-a început producţia în luna noiembrie a anului trecut, cu o pleiadă de actori recent intraţi în atenţia publicului: Charlie Hunnam (Sons of Anarchy), Idris Elba (Prometheus) şi Charlie Day (It’s Always Sunny in Philadelphia). Pelicula marchează revenirea lui Del Toro în scaunul regizoral de la producţia lui Hellboy II: The Golden Army (2008).
Pentru realizarea filmului, cineastul a apelat la o serie de scenarişti cu renume – Travis Beacham (Clash of the Titans), Neil Cross (Luther), Drew Pearce (Iron Man 3), Marcus Dunstan şi Patrick Melton (Saw) – dar şi la o mulţime de specialişti ai filmului din domenii diverse, ce, spune Del Toro, "au contribuit fiecare cu câte idee care mi-a plăcut foarte mult”. Producţia are astfel şanse de a se ridica chiar peste nivelul ultimului SF de buget mare al regizorului, Mimic.
Referitor la design-ul impresionantelor costume controlate neurologic de oameni (roboţii din Pacific Rim), iată ce a spus cineastul: „Nu am ‘forţat’ niciodată o poveste pentru a o face să mi se potrivească. Pur şi simplu am fost cucerit sau nu de ea şi, în cazul în care am plăcut povestea, i-am oferit toată atenţia şi implicarea de care am fost capabil. Aşa că nu vă faceţi griji, spre exemplu, că roboţii din Pacific Rim vor fi identici altor roboţi din peliculele anterioare [cu cei din Hellboy 2, de exemplu]. Aceştia sunt într-adevăr roboţi obişnuiţi, însă au sensibilităţile de fabricaţie ale corpului uman. Nu îi voi înfăţişa ca fiind excesiv de tehnologizaţi sau în fantezişti, dar nici nu vreau să fie doar o variaţie a design-ului celor din jocuri sau anime”, a precizat Del Toro.
Părerea ta
Spune-ţi părerea