Cum au votat pentru Oscar 2015 unii membri ai Academiei. Iată justificările și comentariile lor acide

de Gloria Sauciuc în 21 Feb 2015
„Birdman este despre un actor torturat, iar printre votanții la Oscaruri sunt foarte mulţi actori torturați”... Dar The Imitation Game este ceea ce se numeşte „cinematografie de prestigiuˮ. Aşadar, de ce nu primeşte mai multă recunoaştere?

Gala Oscarurilor va avea loc în noaptea de duminică, 22 februarie, spre luni, 23 februarie, transmisă la noi de Digi Film, de la ora 2 noaptea. Procesiunea pe covorul roșu poate fi urmărită cu o oră jumătate în avans, pe canalul de celebrități E! Iată în continuare o transcriere a unei conversații cu doi membri ai Academiei Americane de Film, o specialistă în relații publice și un scenarist cu premii Oscar (dar ne-nominalizat anul acesta), realizată de jurnaliștii publicației The Hollywood Reporter. De la ei aflăm cum au votat și care este perspectiva lor asupra palmaresului. Citind articolul poate vă veți decide mai ușor cum să votați la concursul de predicții Oscar aflat în plină desfășurare pe forumul Cinemagia

 

„În primul rând, permite-mi să spun că m-am săturat de toată această discuţie despre „marii absenți/filmele ignorateˮ - pentru fiecare „ignorare” există un motiv justificat. Ceea nimeni nu vrea să spună cu voce tare este faptul că Selma este un film bine făcut, dar nu există artă în el. Dacă filmul ar fi fost regizat de un bărbat alb de 60 de ani, nu cred că s-ar fi vorbit atât de mult despre el. Şi acuzațiile cu privire la Academie că este rasistă? Da, majoritatea membrilor sunt bărbaţi albi, dar nu sunt distribuţia din Deliverance – au trebuit să fie mai întâi admişi în Academie, aşa că nu sunt nişte cretini. Când un film despre oameni de culoare este bun, membrii votează pentru el.

Dar dacă filmul nu este atât de bun, ar trebui să votez pentru el doar pentru că are negri în el? Trebuie să spun, cu o distribuție care apare în tricouri pe care scrie „Nu pot respiraˮ [la premiera filmului din New York] – cred că este ofensator. Vor să fie cunoscuţi pentru că au făcut cel mai bun film al anului sau pentru că au răscolit în rahat?”, s-a întrebat retoric membra breslei specialiștilor în Relații publice a Academiei Americane de Film. 

Cel mai bun film

Membră votantă a Academiei dezvăluie brutal de sincer: Nu există artă în Selma, iar Boyhood este inegal

Pe de altă parte, scenaristul cu premii Oscar în ultimii 10 ani cu care au intrat în legătură jurnaliștii de la publicația The Hollywod Reporter pentru a afla cum a votat la Oscaruri,  a spus că: „ Selma, pentru mine, este o mostră de istorie incredibil de inspirantă. Este incredibil ce a făcut [regizoarea] Ava [Duvernay], dar și interpretarea lui David [Oyelowo] este la fel de incredibilă...”

PR-ista a continuat - „American Sniper este câștigătorul anului, din punctul meu de vedere, fie că ia fie că nu ia vreo statuetă, deoarece pentru noi toți din industria filmului – nu-mi pasă de politică – este literalmente răspunsul la o rugăciune: ceea ce ați văzut pe marile ecrane este  un film cu buget mediu, regizat de un tip în vârstă de 84 de ani [Clint Eastwood]!!! Demonstrează că un film poate electriza America și că oamenii vor merge la film dacă ai făcut ceva ce ei vor să vadă. În ceea ce privește ceea ce a inclus  şi ce a lăsat pe-afară, este un film, nu un documentar. Mi-a plăcut, cred că a fost bine făcut, iar eu pot separa politica de cinema”.

O membră anonimă a Academiei o critică pe Patricia Arquette „pentru că nu a lucrat nimic în 12 aniˮ și spune că „aş fi putut privi cum îmi creşte părul în timpul vizionării lui Foxcatcher...

Pe de altă parte, scenaristul cu premii Oscar în ultimii 10 ani cu care au intrat în legătură jurnaliștii de la publicația The Hollywod Reporter pentru a afla cum a votat,  a spus că: „atacurile la adresa filmului American Sniper nu sunt legitime. Ca scenarist, am simţit mereu, de-a lungul istoriei cinematorgrafiei, că se iau libertăţi artistice în scopul de a dramatiza viața cuiva. Dacă nu vă place asta, există documentare. Aceasta este o interpretare a călătoriei lui Chris Kyle. O admir că are un scenariu atent construit, o interpretare atât de minimalistă și – în același timp -nuanțată, iar regia şi montajul au fost fenomenale, mai ales în scenele de război”.

Despre The Grand Budapest Hotel votanta a spus că nu e mare fan Wes Anderson, „dar filmul său merge, mi-a plăcut”. Scenaristul a afirmat că The Grand Budapest Hotel este un exemplu de manual pentru calităţile lui Wes Anderson. „Munca lui este întotdeauna uimitoare”.

Birdman este o mare realizare de la Fox Searchlight — e un film ciudat care a făcut o treabă foarte bună la box office. N-am crezut că va ajunge la linia de sosire – dar apoi îmi amintesc că este vorba despre un actor torturat, iar când te gândești cine votează la SAG șiOscaruri... sunt foarte mulţi alţi actori torturați. Dar nu știu cât de mult rezonează cu publicul. Adică, American Sniper a făcut mai mulţi bani în al treilea week-end de la premieră decât Birdman în total”.

Pe de altă parte, scenaristul intervievat de THR a spus despre Birdman  „că este incredibil de ambiţios la toate nivelurile: regie, interpretare, montajul acelor cadre „continueˮ. N-am văzut până acum nimic asemănător. M-a făcut să iubesc filmul”.

Dacă mi-ai fi spus când am văzut Boyhood că ar putea câștiga cel mai bun film – sau că va fi nominalizat la Oscar– ţi-aș fi spus că ești nebun...

„Dacă mi-ai fi spus când am văzut Boyhood că ar putea câștiga cel mai bun film – sau că va fi nominalizat la Oscar– ţi-aș fi spus că ești nebun”, a comentat membra Academiei Americane de Film intervievată de publicația THR. „Privindu-l, am remarcat că este ambițios și un triumf regizoral, dar copilul a fost inegal, iar Patricia Arquette părea că regretă că a fost de acord să i se filmeze înaintarea în vârstă timp de 12 ani.

Membrul anonim al Academiei spune că Inherent Vice este un „dezastru” și că Whiplash „m-a uluitˮ...

Pe de altă parte, scenaristul intervievat de THR a spus că „n-a fost impresionat de Boyhood, dar mi-a plăcut simplitatea lui şi, mai mult decât orice, mi-a plăcut să văd puncutul de vedere al Patriciei Arquette ca mamă, ceea ce a fost emoţionant”.

Chestia amuzantă despre Whiplash este că, în timp ce restul lumii consideră că personajul J.K. Simmons este un monstru arogant şi oribil, există mulți oameni la Hollywood care s-ar plia pe acest personaj, a spus votanta. În ceea ce privește filmul în sine, este o poveste foarte tradițională, în anumite privințe, despre mentorat și excelență – acest tip de film există din 1933, de la filmul 42nd Street. „Te vei duce acolo și am să țip la tine că poți face mai bine, iar tu nu mă vei iubi pentru asta, dar apoi o vei face...ˮ

The Theory of Everything/Teoria întregului este, din punctul meu de vedere, drama britanică a anului. Mi-a plăcut, dar nu îl ador. Au avut un început bun în Toronto, iar interpretarea lui Eddie Redmayne este foarte puternică. Dar este ceea ce eu numesc o nomializare „de umpluturăˮ: este unul ditre acele filme despre care oamenii scriu, dar nu are nicio şansă să câştige”.

Pe de altă parte, scenaristul a comentat: „Cred că Eddie Redmayne oferă cea mai bună transpunere a anului în The Theory of Everything, iar povestea de dragoste este superbă. Iar Whiplash m-a uluit pur şi simplu. Ambele personaje au fost incredibile, este ambiţios,  nou, brut şi  revolutionar”.

 „Cred că The Imitation Game a fost unul dintre filmele cele mai complete pe care l-am văzut în acest an.

Spune o poveste istorică despre care știam foarte puțin, precum și povestea personală a lui Alan Turing, care este pur şi simplu sfâşietoare, emoţionată și inspirantă.

Cred că este fantastic”, a concluzionat scenaristul...

„Pe hârtie, The Imitation Game este pentru mine alesul”, a spus votanta. Este o poveste grozavă, bine structurată, [Benedict Cumberbatch] este foarte bun, iar filmul este un mare succes. Este ceea ce se numeşte „cinematografie de prestigiuˮ. Aşadar, de ce nu primeşte mai multă recunoaştere?

Dar n-o să-mi ţin respiraţia şi să votez oricum, pentru că atunci când votezi pentru cel mai bun film, trebuie să încerci să votezi pentru acel film la care, peste ani, oamenii se vor uita încă şi vor vorbi despre el.

Aceeași părere o împărtășește și scenaristul. „Cred că The Imitation Game a fost unul dintre filmele cele mai complete pe care l-am văzut în acest an. Spune o poveste istorică despre care știam foarte puțin, precum și povestea personală a lui Alan Turing, care este pur şi simplu sfâşietoare, emoţionată și inspirantă. Cred că este fantastic”, a concluzionat scenaristul.

Iată și cum au votat cei doi membri ai Academiei, intervievați de publicația mai sus citată. Votul PR-istei: (1) The Imitation Game; (2) Birdman; (3) American Sniper; (4) Boyhood; (5) The Grand Budapest Hotel. Votul scenaristului: (1) The Imitation Game, (2) Birdman, (3) Whiplash, (4) The Theory of Everything, (5) American Sniper

Cât privește categoria „Cel mai bun regizor”, membra breslei specialiștilor în Relații publice a spus că l-a votat pe Richard Linklater (Boyhood). „Cred că ce a făcut este extraordinar. Sunt absolut împăcată cu faptul că separ filmul de regizor. Cred că toate celelalte eforturi de regie sunt bune, cu o excepţie: Aş fi putut să privesc cum îmi creşte părul în timpul vizionării lui Foxcatcher — a fost prea lent”. 

Membrul breslei scenariștilor din cadrul Academiei Americane de Film a votat diferit la categoria „Cel mai bun regizor: „Nu cred că cel mai bun regizor trebuie să fie şi regizorul celui mai bun film. Sunt deschis la împărțirea premiilor, deoarece unii regizori merită sărbătoriţi pentru ambiția și viziunea lor. Uită-te la [Boyhood a lui Richard] Linklater: te-ai putea întreba „Este într-adevăr un film de Oscar?ˮ Dar când te gândești cât de ambițios a fost, ce şi-a a propus să facă și ce spune, te gândeşti, „Da, cred că ar putea fi votat...ˮ În acest an, însă, m-am gândit că filmul lui Alejandro G. Inarritu este atât de ambițios şi provocator, o mare călătorie care m-a făcut să cred că merită Oscar pentru cel mai bun regizor”.

Cât privește categoria „Cel mai bun actor principal”, PR-ista a votat cu Michael Keaton. „Pentru că îl iubesc pentru o mulțime de motive, nu în ultimul rând pentru că pare o persoană complet sănătoasă, care locuiește în mijlocul țării și lucrează când vrea să lucreze. Am iubit fiecare interviu pe care l-a dat. Pare recunoscător, fără nevoi deosebite, iar eu nu știu când va mai ajunge vreodată să aibă altă șansă la Oscar; celelalte persoane nominalizate vor mai avea. Ce a trebuit să facă Keaton a fost mai greu decât ce a trebuit să facă alții, deoarece au avut avantajul de a juca oameni reali. Adică, Eddie Redmayne a făcut o întruchipare uimitoare a lui Stephen Hawking, dar Keaton a creat un personaj întreg de la zero...” Pe de altă parte, scenaristul a votat cu Eddie Redmayne (The Theory of Everything). „Cu toate că fiecare interpretare nominalizată este incredibilă, a fost ușor pentru mine, deoarece mă gândesc întotdeauna la cel mai mare transpunere și mi s-a părut că Eddie Redmayne este în mod clar alesul. Pur și simplu este foarte real”.

Cea mai bună actriţă în rol principal

„Îmi pare rău că Jennifer Aniston nu este nominalizată; a jucat bine, dar cred că filmul [Cake] a fost ridicol. Marion Cotillard [Two Days, One Night's] a avut o interpretare foarte bună şi am fost încântată că a reuşit să ajungă aici. Felicity Jones  [The Theory of Everything's] a fost bună, dar a cam intrat la nominalizări pe biletul lui Redmayne. Nu mi-a plăcut Gone Girl [cu Rosamund Pike]. Reese Witherspoon în Wild a fost foarte bună, însă filmul nu. Dar în momentul în care am văzut Still Alice, îmi amintesc că am gândit, „Cursa (pentru cea mai bună acriţă) s-a terminat. Alte patru femei vor fi nevoite să se îmbrace elegant şi să meargă ştiind că nu au nicio şansă...ˮ. Scenaristul a votat la fel – „Julianne Moore [Still Alice] a făcut cea mai bună transpunere în rol. A reuşit!”.  

Cel mai bun actor în rol secundar

Robert Duvall în The Judge a fost de genul „da, da, sigur, bineˮ. Ethan Hawke în Boyhood's are o interpretare foarte puternică. Edward Norton a fost grozav în Birdman — a fost ilar. Şi chiar dacă nu mi-a plăcut Foxcatcher, trebuie să recunosc că Mark Ruffalo a fost bun. Dar interpretarea lui J.K. Simmons este într-o categorie proprie. E cam ironic că este „secundarˮ, nu-i aşa? Votez pentru el petru că a fost grozav în film – şi pentru că a jucat în 5.000 de episoade din Lege & Ordine. Cu alte cuvine, joacă dintotdeauna, am văzut destul din activitatea lui ca să ştiu că este un artist bun şi sunt fericită că am prilejul să-i recunosc munca”, a spus PR-ista.

Pe de altă parte, scenaristul a fost de părere că „A fost o categorie grea, deoarece cred că Mark Ruffalo (Foxcatcher) este foarte nuanţat şi minimalist/subestimat. Dar nu ştiu dacă a jucat la fel de mult ca J.K. [Simmons] în Whiplash — iar J.K. a fost ireal. Interpretarea lui este într-o categorie de sine stătătoare!”

Cea mai bună actriţă în rol secundar

Votanta intervievată de THR a făcut câteva comentarii acide și cu privire  la categoria „Cea mai bună actriţă în rol secundar”: „Laura Dern a fost bună în Wild, dar nu cred că la fel de bună ca Jessica Chastain în A Most Violent YearKeira Knightley a jucat bine şi a intrat la Oscar pe biletul filmului The Imitation Game. Emma Stone a fost destul de bună în Birdman, însă ea nu poate greşi — e ca Meryl Streep, deşi aş fi vrut ca Into the Woods [filmul pentru care este nominalizată Mery Streep] să se oprească după 20 de minute. Dar votez pentru Arquette. Primeşte puncte pentru că a lucrat la un film timp de 12 ani și puncte bonus pentru că nu a avut nicio activitate desfășurată în cursul celor 12 ani. Dacă ar fi avut de lucru în timpul celor 12 ani, n-ar fi nominalizată acum la aceste statui. E o recompensă pentru vitejie”...

Scenaristul intervievat de THR a declarat că „Niciuna nu m-a uluit, dar Patricia Arquette mi-a rămas în minte. A interpretat atât de bine mama singură care-şi creşte copiii în timp ce încearcă să facă totul bine”.

Cel mai bun scenariu adaptat

„Am început să mă uit la Inherent Vice şi a devenit evident că este un film groaznic şi incoerent, aşa că l-am oprit. Am crezut că nu este posibil să urăsc ceva mai mult decâ am urât The Master, dar pe acesta l-am urât mai mult”, a spus PR-ista, care a votat cu The Imitation Game la această categorie.

„Cred că Inherent Vice este un dezastru, aproape o rușine. Nu știu, am fost foarte dezamăgit, pentru că [scenaristul şi regizorul Paul Thomas Anderson] este unul dintre regizorii mei preferați, iar filmul l-am simțit leneș, incoerent, o risipă de talent și de bani. Și Teoria întregului, cred, a fost mai mult despre interpretare decât despre dialog sau caracterizare. Celelalte sunt minunate în felul lor. American Sniper este o poveste incredibil de greu de spus, iar [Jason Hall] a reuşit dar, până la urmă, filmul are nişte probleme - al treilea act este problematic. Whiplash este fantastic și introduce o nouă mare voce [scriitorul-regizorul Damien Chazelle]. Dar când iau în considerare toți factorii – personaj, intrigă, poveste, dialog – Jocul codurilor iese în evidenţă. Prin urmare, votul meu: The Imitation Game”, a spus secnaristul.

Cel mai bun scenariu original

„Nu am votat cu Nightcrawler – care a fost cu adevărat neplăcut. În Foxcatcher au spus șapte cuvinte în tot filmul și restul a însemnat oameni holbându-se unii la alţii, așa că nu votez pentru asta. Nu am avut sentimentul real al unui scenariu în Boyhood – a fost mai mult o chestie în care au pornit camera o dată pe an. Birdman și Budapeste au fost ambele destul de inteligente, dar mi-a plăcut mai mult Birdman”, a spus PR-ista.

„Este o categorie grea. Budapest nu m-a prins. Nightcrawler se bazează mai mult pe interpretare decât pe scenariu. Boyhood este puţin cam simplist. Mi-a plăcut Foxcatcher, dar cred că Birdman este foarte original şi interesant şi merită să ia premiul”, e de părere scenaristul.

Cel mai bun film de animaţie (lungmetraj)

The Lego Movie, unul dintre cele mai bune filme ale anului, a fost și unul dintre marii nedreptățiți ai Academiei. Nu ştiu ce s-a întâmplat acolo, dar este de neconceput pentru mine că nu a fost nominalizat la Oscar.  Dintre cele cinci animații nominalizate, favoritul meu este Big Hero 6, adorabil şi original”, a spus PR-ista. Scenaristul nu a votat la această categorie, întrucât nu a văzut filmele nominalizate.

Cel mai bun film documentar (lungmetraj)

„Cred că Finding Vivian Maier este cel mai interesant. Nu înţeleg Citizenfour în întregime — Edward Snowden este enervant, suferă puţin de complexul lui Dumnezeu şi am simţit că mult din  ce este acolo am văzut şi în alte părţi”, a spus PR-ista, care a votat la această categorie cu Finding Vivian Maier . 

„Am văzut Last Days in Vietnam, Virunga şi Citizenfour. Pentru mine, lupta este între Citizenfour, care este excelent, şi Virunga. Am votat cu Virunga, dar cred că mai mulți oameni trebuie să afle despre ce se întâmplă acolo şi cred că, dacă câștigă, atunci mai mulți oameni vor afla. Cred că sunt mort după gorile”, s spus scenaristul.

Cel mai bun film străin

În timp ce PR-ista nu a văzut niciun film din categorie, scenaristul a văzut doar Ida, pe care l-a și votat.

Cea mai bună imagine

„Filmat într-un cadru, Birdman mi-a dat dureri de cap. Roger Deakins a făcut o treabă minunată în Unbroken şi merită să câştige un asemenea premiu, deși abia în The Grand Budapest Hotel imaginea este uimitoare”, a spus PR-ista. „Am votat pentru Ida, pentru că este alb-negru, există contraste incredibile, iar scenografia alimentată de starea de spirit a filmului am simțit-o ca pe un personaj. Modul în care s-a filmat este superb și i-a adăugat multă solemnitate”, a spus scenaristul.

Cele mai bune costume

„Au reuşit cu costumele din The Grand Budapest Hotel. Restul arată exact ca până acum. Ştiu câteva personae încântate de Into the Woods, însă pentru mine arată ca cele din serialul pe care îl difuzează ABC în fiecare sâmbătă seara, Once Upon a Time”, a spus PR-ista, iar scenaristul a votat tot cu Grand Budapest Hotel la această categorie.

Cel mai bun montaj

„Vorbesc de obicei cu un monteur înainte să votez pentru această categorie, iar acest an a confirmat ceea ce intuisem deja: Whiplash are un montaj foarte bun, dar cel din Boyhood este unic. Să editezi 12 ani de porcării până ajungi la o lungime decentă nu poate fi ușor”, a comentat acid PR-ista. Scenaristul a votat cu Whiplash.

Cel mai bun machiaj

„Am fost fericită să am şansa să votez CU Guardians of the Galaxy. Ar fi putut fi şi ar fi trebuit nominalizat la Oscar pentru cel mai bun film; eu l-am nominalizat”, a spus PR-ista.  La fel a votat și scenaristul.

Cea mai bună coloană sonoră

„Alexandre Desplat, dublu nominalizat, se străduieşte atât de mult încât va câştiga până la urmă, dar nu mi-a plăcut în mod deosebit coloana sonoră pentru Budapest sau The Imitation Game. Mi-a plăcut coloana sonoră pentru The Theory of Everything. Așa am votat”, a spus PR-ista.

Cel mai bun cântec original

„ Everything Is Awesome este un cântec minunat, iar votul meu pentru el este un fel de a oferi ceva filmului The Lego Movie”, a spus PR-ista, pe când scenaristul a votat cu  cântecul Glory (Selma).

Cea mai bună scenografie

„A durat ceva vreme până când „ștrengărealaˮ filmelor lui Wes Anderson să fie acceptată. Obişnuia să fie mai mult o chestie de gust, dar acum a devenit mult mai mainstream”, a spus PR-ista, care până la urmă a votat pentru scenografia filmului The Grand Budapest Hotel.

Cât privește categoriile tehnice (montaj/mixaj de sunet), dar și cele dedicate scurtmetrajului, PR-ista și scenaristul nu au votat. „Nu votez niciodată pentru aceste categorii pentru că nu am nicio idee despre ce înseamnă sunet bun sau rău — şi credeţi-mă, nu sunt singura dintre membrii Academiei”, a fost justificarea. Cât privește efectele vizuale, ambii membri ai Academiei au votat cu Gardienii Galaxiei. „Nu cred că ar trebui să votez nici pentru această categorie, dar nu pot să resist unei noi ocazii de a putea susţine Guardians of the Galaxy. Ar trebui să primească ceva”. 

 

 

Exploreaza subiecte similare:

Birdman, The Imitation Game, Selma, American Sniper, The Grand Budapest Hotel, Boyhood, Whiplash, The Theory of Everything, Richard Linklater, Foxcatcher, Michael Keaton, Eddie Redmayne, Marion Cotillard, Felicity Jones, Rosamund Pike, Reese Witherspoon, Still Alice, Julianne Moore, Robert Duvall, The Judge, Ethan Hawke, Edward Norton, Mark Ruffalo, J.K. Simmons, Laura Dern, Wild, Jessica Chastain, A Most Violent Year, Keira Knightley, Emma Stone, Meryl Streep, Into the Woods, Patricia Arquette, Inherent Vice, Nightcrawler, The Lego Movie, Big Hero 6, Finding Vivian Maier, Citizenfour, Virunga, Ida, Unbroken, Guardians of the Galaxy, Alexandre Desplat, oscar 2015

Alte știri din cinema

Armurierul westernului Rust, condamnat la închisoare în cazul în care e implicat și Alec Baldwin

Apelurile lui Gutierrez Reed din închisoare arată „că nu are remușcări și că încă aruncă vina pe alții, inclusiv pe Baldwin, pe producătorii filmului și pe paramedici”

Istoria prinde viață în fiecare seară de luni pe TV5MONDE

În fiecare luni, de la ora 22:00, reputatul jurnalist francez Stéphane Bern poartă telespectatorii canalului TV5MONDE printr-o călătorie în timp, în intimitatea unor personalități celebre din istorie.

Kingdom of Judas: un thriller românesc ce încalcă toate regulile

Kingdom of Judas, primul film românesc, vorbit integral în limba engleză a intrat în cinematografe. Dar oare să fie acest lucru destul pentru a convinge publicul?

Jeff Koons: Portretul unei vieți - O incursiune în viața și opera unui artist emblematic

Există puțini artiști în arta contemporană care polarizează și fascinează în egală măsură precum Jeff Koons.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
XShadowX pe 21 februarie 2015 23:09
„Cred că The Imitation Game a fost unul dintre filmele cele mai complete pe care l-am văzut în acest an.

Spune o poveste istorică despre care știam foarte puțin, precum și povestea personală a lui Alan Turing, care este pur şi simplu sfâşietoare, emoţionată și inspirantă.

Cred că este fantastic”, a concluzionat scenaristul.

Are perfecta dreptate ! E preferatul meu de asemenea....

xerses pe 21 februarie 2015 23:30
Sincer, mie mi-a placut mai mult Theory of everything.
IONMILION pe 22 februarie 2015 00:55
Whiplash si Birdman sunt bestiale , in sfarsit un an in care sunt nominalizate " filme " la Oscar !
cosmin742000 pe 22 februarie 2015 11:43
Nu am avut rabdare sa citesc tot articolul , poate si pentru faptul ca pentru mine oscarurile valoreaza mai putin decat o ceapa degerata.O sa comentez totusi un fragment care mi se pare ipocrit "„În primul rând, permite-mi să spun că m-am săturat de toată această discuţie despre „marii absenți/filmele ignorateˮ - pentru fiecare „ignorare” există un motiv justificat. Ceea nimeni nu vrea să spună cu voce tare este faptul că Selma este un film bine făcut, dar nu există artă în el." Marturisesc ca nu am vazut si nici nu am de gand sa vad Selma , deci nu despre asta e vorba.Cum sa afirmi ca motivul nenominalizarii este pentru ca nu exista arta in el?Cat de ipocrit sa fii sa zici asa ceva .De parca vreodata la Oscaruri a fost vorba despre arta.
Bayard pe 22 februarie 2015 12:49
Mi se pare scarbos sa votezi cand nu ai vazut toate filmele....
AeroX pe 22 februarie 2015 14:36
Cica la coloana sonoara merita Alexandre Desplat dublu nominalizat si remarcat atatia ani, dar voteaza Theory of Everything care nici n-a avut vreo muzica pe care sa o sesizezi vreodata si sa zici ca iti si place ca sa ramana memorabila. La finalul filmului era o piesa orchestrala care nici nu face parte din soundtrack. "Arrival of the Birds" - Cinematic Orchestra. Aia a fost cat de cat ok.

Pana la urma voturile sunt date de-a-n pulea, asta e concluzia.

AeroX pe 22 februarie 2015 14:37
Totusi, soundtrack-ul de la Imitation Game este incredibil de emotional. Rasuna exceptional in sala de cinema tema principala, mai ales cea regasita in https://www.youtube.com/watch?v=26IWE5PmXmY (minutul 0:47)
Macabru pe 22 februarie 2015 15:28
Cred ca e al 5-lea an consecutiv cand mi se par numai porcarii de filme nominalizate la Oscar. Sunt sigur ca American Sniper va avea succes, doar e vorba despre patrie, razboi, familie..and a lot of american sh*t.. In fine, inca un an cu filme bune lasate in urma, si cu Oscaruri penibile. E doar opinia mea. Peace.
Bayard pe 23 februarie 2015 11:13
Ala e un film pentru republicani, pentru super patrioti.... aia de la Hollywood uneori sunt exact opusul, chiar daca sunt batrani.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells