După ce Amazon şi Yahoo şi-au adjudecat fiecare câte un loc important în industria de divertisment, încă o putere financiară îşi extinde ramurile în acest domeniu şi se pregăteşte de realizarea unor producţii originale. Pe lângă multe alte investiţii în diverse sectoare – cu precădere în zona noilor tehnologii - compania înfiinţată de Steve Jobs a anunţat că va aloca un miliard de dolari realizării şi achiziţiei de filme şi seriale.
Potrivit Wall Street Journal, Apple va cumpăra până la 10 seriale în lunile următoare. Noul department al companiei reuneşte nume de seamă ale industriei de divertisment – precum Jamie Erlicht, fostul preşedinte de programe al Sony Television – şi va avea drept competitori pe piaţă giganţi precum HBO şi Netflix, pe lângă companiile menţionate anterior. Noul ţel Apple nu va fi uşor de atins, însă o campanie de marketing ingenioasă poate atrage multe talente către noul sector al companiei. Este un domeniu în care au loc multe schimbări în ultima perioadă şi în care nume cu greutate sunt convinse să schimbe tabăra (în urmă cu trei zile, Shonda Rhimes, creatoarea serialului "Anatomia lui Grey" a părăsit compania ABC şi a semnat un contract cu Netflix).
În plus, Apple are o putere mare de investiţie – a înregistrat un profit de peste 260 de miliarde de dolari anul trecut. Pe lângă servicii ca iTunes Store şi Apple TV, noua rezoluţie a companiei se încadrează perfect în ceea ce şi-a dorit să obţină şi co-fondatorul acesteia, Steve Jobs (potrivit celui ce i-a alcătuit biografia, Walter Isaacson) – ca informaţia/conţinutul să fie cât mai accesibl, iar dispozitivele utilizate în acest sens să fie cât mai uşor de folosit.
Părerea ta
Spune-ţi părerea