Un an mediocru . In afara de ''
The Act of Killing '' , nimic nu m-a impresionat . N-am vazut inca ''
La Grande Bellezza '' , ''
Nymphomaniac '',sau '
Only lovers left alive ''' . ''
The Past '' e pe hard de vreo 2 luni , dar inca nu m-am dat la el .
Ar mai intra in top :
-
Zhit (
Sigarev)
-
Before Midnight
-
Mud
-
Gravity
- ''
Inside Llewyn Davis ''
-
Paradis-urile lui
Seidl (2 & 3 )
-
The Hunt
-
Only God Forgives ( just joking
)
-
Dans la maison
-
Camille Claudel
-
To the Wonder