1.Shame
2.Zero Dark Thirty
3.Ruby Sparks
4.Django Unchained
5.The perks of being a wallflower
6.The sessions
7.The master
8.Amour
9.Killing them softly
10.Kill list
Beasts of the southern wild am vrut sa-l inchid dupa vreo 20 de minute pentru ca nu ma prinsese deloc(am luat ceva de la Twinsen
) dar pana la urma am stat pana la final.O mare plictiseala cu actiunea trantita in toate partile.
Silver linings playbook n-am apucat sa-l vad,deci n-am avut cum sa-l includ.
Moonrise Kingdom mi s-a parut cel mai slab film film al lui Wes Anderson si deja incepe sa ma enerveze stilul lui.In afara de asta,mi-a adus aminte de Yogi Bear intr-un fel si nu e neaparat un lucru bun.
La mentiuni onorabile as trece Compliance,The raid:Redemption si Liberal arts.
P.S: Sper sa se treaca cu vederea ca am intarziat un pic cu lista.