Eu o sa las un top 10 general, despartirea released/unreleased nu prea isi mai are rostul, de anul asta o sa avem
top filme lansate la mall, cinematografe in afara mall-ului nu o sa mai avem.
1.
Arabian nights (dir. Miguel Gomes)
2.
Birdman (dir. Alejandro González Iñárritu)
3.
Cemetery of splendour (dir. Apichatpong Weerasethakul)
4.
World of Tomorrow (dir. Don Hertzfeldt)
5.
Mia madre (dir. Nanni Moretti)
6.
The assassin (dir. Hou Hsiao-hsien)
7.
Sangue del mio sangue (dir. Marco Bellocchio)
8.
Anomalisa (dir. Duke Johnson, Charlie Kaufman)
9.
El incendio (dir. Juan Schnitman)
10.
Comoara (dir. Corneliu Porumboiu)
Mi-au mai placut si urmatoarele, ar fi putut foarte usor sa inlocuiasca titlurile din top:
The salt of the earth,
The look of silence,
The lobster,
Inside out,
El clan (dir. Pablo Traperro),
The brand new testament,
Our little sister etc.