1.
Living, Vasili Sigarev
2.
Amour, Michael Haneke
3.
Shame, Steve McQueen
4.
The Master, PTA
5.
Guilty of Romance, Shion Sono
6.
This is not a film
7.
Kriegerin, David Wnendt
8.
Les neiges du Kilimandjaro, Robert Guédiguian
9.
Code Blue, Urszula Antoniak
10.
No, Pablo Larrain
.................................................. ..........................
Mentiuni onorabile:
Compliance,
Rebelle,
This is not a film,
Samsara,
Just the Wind,
Barbara,
Paradies: Liebe,
Beasts of the Southern Wild,
Laurence Anyways,
Kauwboy,
Rhinos Season,
The Color Wheel..
Filme ce n-au fost croite intocmai pe asteptarile mele:
In another Country (desi nu m-a plictisit, iar Isabelle o fost o dulcica, nu mi-a transmis mare lucru),
Cosmopolis (eu ma asteptam la un SF in vechiul stil Cronenberg, m-a indus in eroare trailerul, mai exact, sobolanul acela, credeam ca-i
real, nu mascota
)
Tabu (apreciez ideea, mi-a placut prima parte, dar povestea de dragoste.. )
Once Upon a Time in Anatolia (foarte fain filmat si ca atmosfera, dar m-o plictisit terbil, l-oi relua..)
Ar mai fi de vazut si cu sanse de a intra in top, dar nu stiu daca or sa apara in timp util: T
he Hunt,
In the fog si
Like someone in love
P.S. Malombra, Twinsen, hai si voi, is curios, sigur mi-a scapat ceva
Am mai modificat ceva, sper sa nu fie cu suparare.