Originally Posted by Mercutio:
Oaah, nici asta nu-ti convine.

Nu spuneai ca nu-ti pasa de ce ti se povesteste ci de cum se povesteste? Dar, o precizare: Gorzo nu avea in vedere toata masa publicului de film cand a facut clasificarea aia, ci doar acel sector caruia i se adreseaza filmele din acelasi camp lexical cu Drive. Alea mai mult de entertainment daca nu ma-nsel (n-am vazut filmul).
Quote:
lumina intr-un film (ca si orice alt element de estetica) este apreciata cand semnifica ceva
|
Pai da. Asta nu cred ca-l contrzice pe Gorzo. Lumina e apreciata cand semnifica ceva dar, la urma urmei, tot lumina conteaza, faptul ca semnifica ceva dpdv dramaturgic e doar un pretext al existentei ei, o conditie necesara. Nu vreau sa zic ca eu accept filozofia asta, doar incerc sa explic intentia autorului citat.
Quote:
as vrea sa vad si eu unul dintr-a doua categorie. Cineva care se duce la film si spune "vai ce lumini agreabile, vai ce alternare frumoasa intre liniste si zgomot!"
|
De ce pui la indoiala buna-credinta sarmanului recenzent?

Nu crezi ca pt Gorzo aspectul asta a fost cel mai interesant lucru din film?
PS: Mai incearca o data pt articol aici:
http://bucuresti.24fun.ro/articol/pr...nes-10752.html
Si vezi ca a scris si in Dilema, mai pe larg:
http://www.dilemaveche.ro/sectiune/f...hestiune-forma