pregatirea ta este reprezentata de ceea ce scrii. diplomele nutz sunt de ajutor aici. conteaza doar ceea ce potz, nutz raspund pe baza cv-ului. iar daca vrei sa reducem conversatia la nivel de gradinita pot sa-tz marturisesc ca tu ai afirmat ca argumentul meu e imbecil, lucru sincronizat cu o explicatie aiurea.
"avem un fel de first person point of view "
cred ca ai vrut sa spui: avem un fel de first person shooter point of view, oricum, ti-e cam neclar si tie. acest first person shooter point of view trage pe cadre strinse mult mai mult cind ea danseaza. frecventa lor e mai mare. aprecierea lor e subiectiva si m-am plictisit sa insist pe tema asta. manevra a deranjat.
" Singura solutie viabila pentru a pastra coeziune in situatia data..."
muhahaaa ugagaaa
Though Natalie Portman does some of her own dancing, ABT professional ballerina Sarah Lane doubles her. These doubles shots involve complex en pointe work (fouettes, pique turns) and virtually all camera shots that focus below the waist on 'Portman's' legs and feet.
cucubau
“Eu cred ca Aronofsky s-a bazat pe capacitatea spectatorului to suspend his disbelief si nimic mai mult.”
asta e treaba regizorului, nu spectatorul trebuie sa se autoconvinga.
daca am inceput o controversa, o si termin(extermin)
__________________
Era ninja. Era Kuji-kiri, si dincolo de Kuji-Kiri, era Kobudera, de care se temea pana si al sau sensei Kan-aku na ninjutsu. Era magie.
http://www.youtube.com/watch?v=JD177l2DNtw
|