Ma bucur ca am ajuns sa vorbim de bugete de 120 000 de euro ca si cum ar fi de 3 lei, si ca si cum nu s-ar putea face nimic decent de banii astia.
Cand vrei sa faci un film despre Youtube, despre ce se intampla cu adolescentii, nu trebuie sa te chinbui prea mult sa inventezi cine stie ce poveste (foarte putin plauzibila de altfel). Trebuie doar sa te duci pe Youtube si sa te uiti peste zeci, sute de mii de filmulete, si sa lasi subiectele sa vina la tine. Am vazut chiar o multi de filme experiementale facute integral din postari pe Youtube, iar rezultatele au fost extrem de intresante.
Bineteles ca e nevoie insa de multa munca, mult timp de cercetare, dar rezultatul are sanse sa iasa mai onest si realist decat filmul lui Chisu.
WebSiteStory a costat mult...mult prea mult decat merita. Sper ca banii s-au dus pentru sunet si muzica, singurele elemente cat de cat decente ale acestei productii.
__________________
"Nobody puts Baby in the corner"
|