Originally Posted by keepwalking:
c.ghevara,
eu zic sa nu te pui rau cu ricutza.
cine stie la ce casa de filme lucreaza, tu trimiti scenariul acolo si te ejecteaza din prima.
poate nu stii calitatea cititorilor de scenarii din Romania 
|
Keep, fratele meu alb! O ştiu, o ştiu! (Nu pe ricutza, ci calitatea cititorilor de scenarii) Profilul cititoarei de scenarii: 1,75-1,80, cam sub 30 de ani, absolventa unei facultăţi (jurnalism, design vestimentar, relaţii internaţionale, actorie, nu contează), uşor infatuată datorită celebrităţilor cunoscute prin învârtitele în jurul punctelor clişeice (pe cuv. de onoare că nu mă refer la ricutza!).
Bună profesionistă, a învăţat să ceară sinopsis şi pentru un scurt metraj de 15 pagini.
Manierată. Îi scrii un mail cu ”dumneavoastră” (pentru că nu ştii câţi ani are) , îţi răspunde ”salut” şi scrie totul fără majuscule, din obişnuiţa mess-ului.
Pasionată şi harnică.
Reuşeşte să-ţi răspundă în circa o oră, pentru că era vineri pe la prânz când a primit scrisoarea, şi nu vrea să-şi lase treabă neterminată pe luni, nici pe tine cu vreo speranţă deşartă pe weekend (că poate o suni să o întrebi dacă a primit mailul

) . Răspunsul ei e profi: ”Ştii, e ok ca scris, dar nu mi se pare o poveste care să ridice provocări” Aşa e, ce provocări mai mari vrei decât weekendul care îi bate la uşă! Îţi dai seama că a citit sinopsisul cu atenţie, pentru că îţi flutură ceva din el, dar te prinzi că, în cel mai bun caz, a fugit pe text, între două mesaje pe mess şi două bârfe pe telefon cu prietenele. Scenariul tău merge cu cine se nimereşte. La rezultate vezi că ai luat cu 2-3 puncte mai mult decât scenariul ales de specialista în puncte clişeice. (Ricutza să mor io, dacă am vreo intenţie de ofensă - dar îmi place expresia). Dar proiectul ăla a câştigat, cu un plus la regizor şi producător, spre mândria specialistei.