Personal, desconsider, dispretuiesc si uräsc publicitatea. E un mod fortat, nelegitim, agresiv, de prost-gust, de a manipula mecanismele pietii pe baza unor criterii artificiale si artificioase. Si-a depäsit de mult menirea fireascä - aceea de a informa onest, plus un accent seductiv de bun-simt.
Din päcate, pecinginea asta a devenit un motor economic atât de puternic, ubicuu si decisiv, încât n-o putem extirpa scurt si la obiect. Banii cäcati de ea tin în viatä posturi de televiziune, ziare, alte mass-media diverse - si CineMagia noasträ...
Intr-o lume ideala, o majoritate cetäteneascä ar riposta vehement: ar taxa orice reclamä agresivä; ar trece firma sau produsul pe lista neagrä; ar declansa campanii contrare de (dez)informare negativä; ar boicota, sabota, denigra.
Dar cum nu suntem într-o lume idealä, deocamdatä tot ce putem e sä fim cruciati individuali:
Lansati campanii pe net, prin mass-message-uri, mass-mail-uri, etc., contra oricui meritä. Slavä Domnului, e plinä lumea de papagali care dau mai departe orice mizerie, încheind cu cretinomantra: "scz d mass lam primit si io". Tot vor ajunge undeva.
Exemplu:
Opel-ul albastru [ceva date concrete, preluate din banner, ca sä se stie clar despre ce e vorba] e un jeg. Consumä ca dracu', se stricä imediat, nu se gäsesc piese de schimb, dealerii sunt meschini si escroci. Si mai au si nesimtirea de a împânzi netul cu reclame agresive. NU VA APROPIATI DE EL, SI ANUNTATI CAT MAI MULTA LUME!
Poate, în ani si ani de zile, vom reusi sä schimbäm ceva.
Iar dacä nu... mäcar am încercat.
Dammit, I've tried! 