Foarte adevärat. Cu rezultate... diversificate. Sä vedem:
Joanna Pacula în "Ultima noapte". Absolut inutil. Fata, desi frumoasä, era seacä actoriceste, n-a adus nimic special, care sä justifice distribuirea internationalä.
Heidemarie Wenzel în "Nemuritorii". Idem.
Laetitia Gabrielli în "Ringul". Idem. In plus, rolul era complet inutil, nu îmbogätea cu nimic povestea. (De fapt, l-a inventat anume pentru ea, îndesându-l cu forta în scenariu; aveau ei sustele lor...)
Karl Michael Vogler în "Mihail, cîine de circ" si "Ringul". De ce? De chichi.
Jürgen Lederer în "Oglinda". Asta a fost OK din toate punctele de vedere.
Brian McNamara, Darby Hinton şi Kathleen Kinmont în "Punctul Zero". Distribuiri justificate, dar dezastru la interpretare.
Petr Falc în "Supravieţuitorul". Ridicol, moncher!
Plus un comentariu atotcuprinzätor: Serge e incapabil sä priceapä partea a doua a conceptului de POST-SINCRON. Intotdeauna când foloseste actori sträini, îi pune sä-si citeascä textul în limba maternä pe platou, apoi îi dubleazä d-a-mboulea, în cel mai deplin POST-ASINCRON.
|