Titlul 4, 3, 2 eu il vad ca pe o numaratoare inversa.
Face parte din perioada cand, daca ati observat, tinerii noului val (sa-i zicem asa) au renuntat la a mai fi concisi in titluri si au bagat de-astea mai lungi:
de la Marfa si banii la Hrana pentru pestii mici, Un cartus de kent si un pachet de cafea
de la Trafic la Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii
de la Furia la Hartia va fi albastra
Porumboiu a avut mereu titluri mai lungi: pe aripile vinului, calatorie la oras, Visul lui Liviu, A fost sau n-a fost, dar acum a hotarat sa fie concis: Intermediar.
inainte, garda veche se scufunda in titluri lungi, pompoase, sau care vroiau sa spuna ceva
Raport despre starea natiunii
a doua cadere a constantinopolului
Crucea de piatra - ultimul bordel
Sexy harem ada kaleh
Flacaul cu o singura bretea
in fiecare zi dumnezeu ne saruta pe gura
innebunesc si-mi pare rau
ca sa nu mai zic de Lumina palida a durerii
etc.
Dar asta nu spune prea multe: Amarcord sau Tot ce ati vrut sa aflati despre sex si v-a fost teama sa intrebati, sau Stralucirea eterna a unei minti fara pata - nu lungimea conteaza
Modul in care e gandit titlul conteaza, sa vezi ca i-a dat atentie, ca are o interventie artistica chiar si la nivelul asta. Si nu doar pune o eticheta pe un borcan.