View Single Post
Old 28 Mar 2008, 10:07   #171
Neuptolem
Banned
 
Neuptolem
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,800
Am sa iau legatura cu cateva persoane ce lucreaza in marketing si publicitate legat de teoria sloganului, ma intreb daca ar fi competente pt asa ceva, sincer, nu cred. Nu e deloc usor cu sloganul CineMagiei, repet pt ultima data: site-ul si-a creat deja un nume, are notorietate, e un brand, un MEME - adica atunci cand zici CineMagia, ceea ce-ti vine in minte se identifica cu filmul, cu tot ce are serviciul in viziune, etc.
Adaug ca designul este, PERFECT. Aproape ca nu se putea mai bine.
Nu stiu daca e nevoie de slogan, d eun marketing DA, sau o publicitate agresiva. Eu recomand sa mariti tirajul revistei CineMagia, si scadeti din pret vreo 30%. Daca e prea mult, reveniti pe parcurs la -20%, -15%, -10.
Cateva linkuri cu site-ul pe mai multe site-uri cunoscute n-ar strica, iar acele site-uri la randul lor sa aiba linkuri AICI. - Exclus concurenta! La faza asta nici n-ar mai fi nevoie de schimb de dolarei intre saituri, e un marketing de gherila, fara costuri, am citit si eu undeva, nu sunt un geniu.

E destul de greu sa gasesti slogan care sa aiba legatura cu combinatia de cuvinte: "cinema", magie" - cel putin care sa n-o indeparteze psihologic - si sa mai fie si original, si memorabil, si in conformitate cu viziunea. Cam multe criterii de indeplinit, toate astea reduc posibilitatile de a gandi sloganul dezinvolt. E nevoie de un om cu experienta.
Cred, o carte despre fabricarea sloganurilor ar fi utila, nu stiu una anume, dar despre sloganuri, nimic tangential, strict pe problema. O sa ma interesez. Pana atunci...
---
Neuptolem is offline   Reply With Quote sendpm.gif