"Nu ca m-as da mai avizat, dar am citit (si practicat) mai mult marketing decat dai tu de inteles ca ai fi dat peste"
sweetheart, inceteaza sa te mai contrazici, faci chestia asta sa fie mult prea usoara... plus, e un obicei cam nereusit, ca scobitul in nas.
"coreland sloganul cu publicul tinta" as prefera sa corelez publicul tinta cu sloganul, I like my way better.
publicul tinta - cine e ei? cvasi intelectuali, artisti ratati, studenti, elevi, gospodine, si asa mai departe, dar toti uniti de aceleasi iluzii, ca au veleitati estetice. ergo, un slogan clever ar trebui sa fie mai eficient decat ala care-ti vinde berea, pentru ca pana la urma marfa eftina se-mpute repede pe meleagurile astea (nu destul de repede totusi).
"in ultima vreme ne-ati onorat cu prezenta...dar...numai cu prezenta."
tradus: arata-mi marfa ta, daca nu proprie, exemple. sau e deja aici, pe undeva ?
__________________
Era ninja. Era Kuji-kiri, si dincolo de Kuji-Kiri, era Kobudera, de care se temea pana si al sau sensei Kan-aku na ninjutsu. Era magie.
http://www.youtube.com/watch?v=JD177l2DNtw
|