Fratele meu Surfaru' Potolit a scris sloganuri cam generale. Cum spunea Bellhop: ala cu flendshipurile mere la chestii sociale / matrimoniale iar al doilea mere oriunde, pana si la carciuma lu' unchiu lu' Dorel travestita in butic PVC.
Fratele tau Nauptoleum te roaga sa continui pe linia inceputa initial.
De astea ce zici:
CineMagia: Iscam dependenta. / Producem / cream dependenta (de film).
CineMagia: Nu-l mai pirata! Fa-ne o vizita!
CineMagia: Initierea ta in film. / Ucenicia ta in cea de-a 7-a arta.
CineMagia: Un posibil pasaport spre covorul rosu...
------------------------------------------------------------------------------------
Aprop' (cateva directii care(-mi) dau de gandit):
1) Incercati sa gasiti un slogan pt
Hollywood.
2) Incercati sa gasiti un slogan pt
Porsche Carrera, apoi unul la
Tuborg. Unde e mai dificil? Care din ele va avea o contributie mai mare in atragerea clientelei?
3) E mai eficienta
publicitatea la site-ul CineMagia decat
un slogan pt CineMagia? Si pe ce termen (scurt, mediu sau lung)?
4) Unde va fi plasat acest slogan?