View Single Post
Old 19 Nov 2007, 04:28   #57
bellhop
Guru
 
bellhop
 
Join Date: Feb 2004
Location: The Natural City
Posts: 491
Originally Posted by Neuptolem:
CineMAGIA: Miracolul exista deja!
dude, that's so lame, se poate aplica si la pasta de dinti! :lol:

tot ce am citit pana acum e boring, eu va sugerez sa dati sloganul pe ma profesionistilor, daca va ganditi sa relansati brandul :hmm: , oricum cu un slogan nu se face campania;

chestia cu "magie-nu vrajeala" a avut un licar de sclipire, dar mai trebuie prelucrata si obliterata senzatia de termen vulgar al vrajelii;

pentru exercitii de copywriting, incercati sa ganditi in afara cufarului cu stelutze si zane maselutze si veniti cu idei mai neconventionale si novatoare.

de exemplu de la parodii de titluri celebre gen "Stiu ce ai vazut seara trecuta" sau "Cine mi-a ciordit DVD-ul?" la traduceri ad-liter-deviante fortat "Pulpa Fictiune", si pana la spoof-uri de subtitrari ca celebrul hangman quiz "F***-y**!=Du-te dracului!", consacrat din timpuri imemoriale pe ecranele patriei . Doaar daca nu doriti sa incrustrati cumva pe veci sloganul pe frontispiciul firmei, insa pentru un rotating banner, everything can go: "Terminator 4 - Va spunem noi cand apare (fading in)"

sau, as an inside joke, ceva personalizat gen: "Pitbull's Playground" - Nu va speriati, nu musca, doar latra.

Watch something funny pt. inspiratie:
http://www.youtube.com/watch?v=nKctqSHkEd8
__________________
A little less conversation
bellhop is offline   Reply With Quote sendpm.gif