View Single Post
Old 18 Nov 2007, 17:53   #41
Neuptolem
Banned
 
Neuptolem
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,800
Offf, detergentii se consuma oricum, e o nevoie semiprimara as punea spune riscand un termen personal, fortat: orice om care vrea sa spele haine cumpara detergent, iar tehnologia a evoluat asa de mult incat elementele chimice ce intra in structura lor sunt aproape identice, rezultant produse asemanatoare ce se evidentiaza doar prin: advertising / promovare / un slogan trasnit. E aproape ca la paine, painea are nevoie de reclama? La fel si bauturile (Tuborg, Sprite), sunt produse simple, lipsite de complexitatea unui site ca Cinemagia sau complexitatea unui automobil. La Tuborg / Sprite merge si o trasnaie de vara deoarece acestea se consuma la petreceri, in oras cu prietenii. CineMagia predispune la meditatie, cultura, cea de-a saptea arta, actori, regizori, enciclopedia filmotecii mondiale si chiar daca pe alocuri are aparenta unui entertainment in esenta nu-i tocmai asa: un ziarist intra pe site sa se documenteze despre ceva anume / un critic vrea sa...samd.

Quote:
coniacul "Unirea". Ce legatura are interogatia retoric-ironica "Dorele, ne mai tii mult ma?" cu o bautura alcoolica(coniac)?
Te contrazic, are! Dorel (si nu numai el) e un personaj semnificativ pentru masa populatiei tinta (a fost si la Marca Inregistrata o discutie pe tema asta); aceasta bautura alcoolica nu se putea lua la tranta cu granzii: Alexandrion, Jack Daniels, Ballentines etc. asa ca a mizat pe romanul de rand, truditor si in banca sa, fara pretentii de mondenitati sau negocieri multinationale sau Jeep-an urias de la unchiu din USA. Segmentul este vizat bine si de catre cei de la Zaraza (in reclama se spune totul), acolo este mai vag dar tot pe aceeasi linie merg si ei: care sunt consumatorii nostri?
Care sunt consumatorii Cinemagiei? Cei care o fac si spun la vrajeala / la smekerie?
Neuptolem is offline   Reply With Quote sendpm.gif