View Single Post
Old 18 Nov 2007, 16:50   #40
thequietsurfer
Veteran
 
thequietsurfer
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 191
Sloganurile de la diferitele marci de detergent respecata strict regulile enuntate de tine si nu se remarca mai deloc. Si spoturile de promovare facute respectand habotnic cateva locuri comune dincolo de care nu paseste nici macar o firma sunt printre cele mai putin atractive de la TV.
Ca sa imi sustin punctul de vedere, iti reamintesc ca una dintre cele mai inventive si reusite campanii a fost cea de la coniacul "Unirea". Ce legatura are interogatia retoric-ironica "Dorele, ne mai tii mult ma?" cu o bautura alcoolica(coniac)? Si despre asta nu poti zice ca n-a rezistat. E la moda de cativa ani(imi amintesc ca la un bal al bobocilor de la mine din liceu, replica a fost parafrazata in filmuletul de deschidere).
Exista pericolul ca sloganul si reclama ca productie semiartistica sa devina atractive in sine eclipsand produsul insa asta se intampla destul de rar. E un fenomen(am citit si eu undeva) care apare si atunci cand aduni prea multe staruri(fiind deja branduri in sine, e greu ca ele sa fie asociate cu ALTCEVA).
Sustin in continuare ca SPIRITUL CINEMAGIA nu poate fi surprins cu ajutorul unui slogan "serios". Acesta va reusi doar sa ofere intr-o forma concisa, lapidara profilul site-ului care este deja evidentiat si continut de/in nume.
thequietsurfer is offline   Reply With Quote sendpm.gif