View Single Post
Old 18 Nov 2007, 16:17   #39
Neuptolem
Banned
 
Neuptolem
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,800
Eu imi mentin parerea. Am incercat sa fiu cat se poate de clar (cu metafore), daca nu am reusit...
"Spune pe bune!" - Sprite e un slogan trecator, de vara. Nu va avea continuitate in timp. Emblema "Sprite" inseamna altceva, de cum gusti din bautura simti orice altceva in afara de: "spune pe bune". Asta e mai mult advertising, promovare a vanzarilor, decat slogan. Segmentul tinta sunt adolescentii cu frustrarile lor. Daca vom reusi sa castigam toti adolescentii de partea noastra, ne creste profitul. - asa gandesc ei.
Nu cred ca mai trebuie sa precizez ca exista o droaie de sloganuri prost alese pe piata: "Dai de baut, mosule?" (Tuborg) te convinge sa bei Tuborg? Si mai ales sa dai de baut??? Mie imi aminteste de un prieten de pe mess si atat.
Depinde ce fel de publicitate vrei sa faci. Reclamele alea in care masinile se transforma in roboti sunt create sa-ti ramana in minte reclama, ca ea sa nu fie ignorata de tine si de multe ori te intrebi: "Bai ce reclama beton! Cu robotu' ala! Da' la ce draq de marca era???"
Ar merge un slogan amuzant, dar pentru o perioada. Al doilea slogan urmand a miza pe caracteristicile intrinseci ale serviciului CineMagia, mai serios.
Am sa te rog sa gasesti un slogan amuzant care sa ramana pt eternitate. Dar te avertizez ca menirea lui va fi sa capteze atentia (cui?), nu sa scrie istorie, sa dainuiasca o juma' de veac.
Eu ma gandeam la unul reprezentativ, in conformitate cu oferta.
Cum ar suna sa apara printre spoturile de pe antena 1 / hbo: Cinemagia: Magie, nu vrajeala! / Cinemagia: Aici e smekeria! (scris mare pe tot screen-ul si sa mai zbiere si unul sau una). Poate ar fi cool la prima vedere... Atunci, cum ti-ar suna reclama asta (acest slogan) prin 2017, la a 200-a vizionare?
Neuptolem is offline   Reply With Quote sendpm.gif