Originally Posted by Prospero:
Originally Posted by Neuptolem:
Nu ai voie sa creezi un monopol pe un subiect, cum e: filmul. Nici pe o culoare: cum e rosul: Coca-cola are rosu dar Vodafone la fel, samd.
|
Asta e aiurea-n tramvai... :huh: Puterea particulelor verzi; Mountain Dew: Code red; McDonalds: Ronald's red and white world; Juicy Fruit: orange on the outside, orange on the inside; Valrhona - chocolate noir; tres noir...; Honey Crunch Corn Flakes - almost as yellow as the sun etc.
|
Nu m-ai inteles: ai voie sa combini culorile, sa spui ca sunt cele mai tari, sa le faci ce vrei, dar asta
nu inseamna ca
acea combinatie,
acea culoare va fi a ta pe vecie!.
Vezi, cum spun aia: puterea particulelor verzi, se leaga
de particulele verzi (care raman ale lor = originalitate) nu
de verde (= monopol cromatic neloial). Referitor la McDonalds, astia s-ar putea sa fi nerespectat, sa zic ca, au fost discutii, dar e McDonalds, un nume castigat in timp, ce a scris istorie.
Nu am descoperit eu asta. Am citit undeva. Imagineaza-ti ca fiecare firma isi alege o culoare si striga:
Noi si albastrul suntem unul si acelasi! banuiesc ca exista mai putine culori decat nr. companiilor din lume...
Sunt alese f bine sloganurile! Chiar ziceam sa precizez ca e nevoie de
seriozitate (fara umor) in acest slogan:
Cinemagia: Specializarea noastra este filmul.
Cinemagia: Mai mult decat o enciclopedie.
Si voi reveni cu argumente.