Originally Posted by cornel:
Oare cat de elaborat este simplul "Just do it!" ?
|
Da, am citit, asta e istorie.

Chiar daca pare simplu la prima vedere are conotatii psihologice destul de profunde...poate gasesti materiale si le postezi aici, eu am citit doar o sursa.
Originally Posted by cornel:
Si de ce trebuie sa fie complicata ca sa fie memorabila?
|
A gasi un slogan bun, eficient (sa atraga potentiali clienti) si unic si mai ales genial (sa sara in ochi peste slogaraia concurenta) e nevoie de o implicare inconstienta, constienta, etc. "problema" e destul de complicata: de exemplu (special pt Mr.Pitbull care nu realizeaza gravitatea "problemei"): e asemenea crearii unui log-line suficient de bun incat sa minuneze 51% din producatori (eh! poate ca procentul este pus aiurea), adica majoritatea caselor de productie (scenaristilor) sa se
cam bata pe acest log-line (ex: "Avortul in comunism"). Zic eu, este echivalentul unui slogan cu impact, percutant (tot de la el stiu cuvantul asta

).
Una din operatiunile de gasire a
meme-ului (slogan + simbol companie + parca mai era ceva...a! denumire companie) e sa ai non-stop in minte identitatea, cultura, viziunea, misiunea companiei (bla-bla, toate teoritizarile astea identificatoare de care eu unul nu stiu cati manageri din Romania tin cont) si atunci cand dormi (la propriu) sa iti vina revelatia (un
meme original si impactuos, memorabil) sau cand te trezesti sau cand traversezi trecerea de pietoni, poate la 30 de zile
dupa ce ai inceput sa gandesti acel slogan (
meme-u'). Genialitatea vine din subconstient in multe cazuri (asta-i o tema interestinga ce ar merita dezvoltata).
Originally Posted by cornel:
Care este motivul pentru care CineMagia vrea sa-si gaseasca un slogan?
|
Intr-adevar, cinemagia, site-ul, nu stiu daca are o asa mare nevoie de un slogan (abia prin 2007 dupa ce a spart gura targului). Daca va implica in viitor castinguri pt actori, concursuri de scenarii, o noua imagine a unei reviste cu tiraj mai mare, etc. da! merge. Pt site...de site, nu stiu cine nu stie inca, poate Baditza Ionitza din
Ciupercenii din Deal care si-a bagat si el
acuma net pe sub grajdul vacii si vrea s-o cucereasca pe Lenutza, fata primarului, prin i-mail-uri; care-i plecata de 4 ani din sat si n-a mai vazut-o
nimenea si reapare intr-o zi, coborand dintr-un Peugeot 207, albastru metalizat, zgariind noroiul cu cismele pana la genunchi, de pitzipoanca,
maglavaisita si rujata de n-o mai recunosc babele trezite din morti, cu ciumpalacul cool dupa ea. Si-atunci Ionitza cand o vede, da cu LG-ul peste gard si-l vedem la stirile de la ora 17.
Originally Posted by cornel:
PS: CineMagia te face sa visezi.
|
Este bun. Si cel al Gloriei:
Cand vine vorba de filme... suna destul de bine.
Eu ma gandeam la ceva legat de intunericul de pe design:
Cinemagia: Si esti in sala (dar care sala?).
Cinemagia: Ca-n cinematograf!
sau (copyright by Neuptolem)
Cinemagia: A doua dimensiune este filmul. cu toate combinatiile si adaugarile posibile.