Originally Posted by Pitbull:
Mda...
S-o luäm în ordine.
... Mircea Drägan, ... a zvâcnit scurt, la începutul carierei, cu "Setea" (un film care, desi curvesc politic, avea ici-colo unele calitäti)
|
Un alt scenariu al lui Titus Popovici, "Strainul", este mai actual ca oricand ! Eroul iubeste o fata care "nu-i din satul lui" si intelege ca iubirea sa este imposibila tocmai din cauza ca parintii ei reprezinta exponentul acelei clase a carei bunastare se bazeaza pe saracia propriilor sai parinti.
Oare azi, fiul strungarului de la Tractorul Brasov are curajul sa pretinda mana fetei senatorului ?
Asa cum eroul lui Titus Popovici alege sa lupte cu arma in mana impotriva senatorului asa si fiul strungarului va alege sa plece in Spania la cules de capsuni.
Nici unul, nici celalalt nu-si vor fi astamparat setea de viata adevarta.
Originally Posted by Pitbull:
"Mihai Viteazul" e o superproductie istoricä bine lucratä - hai sä-i zicem un "film bun". Cum am mai spus de-atâtea ori, pe-atunci Nicolaescu era tânär, proaspät, furase binisor meserie de la altii si päcälea seducätor.
|
Corect !
Originally Posted by Pitbull:
ACEL film CEL mai românesc, äla cu "chintesenta", nu existä. Am putea spune, cä printre CELE MAI BUNE filme românesti, ar avea cele mai multe elemente de specific national urmätoarele: "Comoara din Vadul Vechi", "Moara cu noroc", "Pädurea spânzuratilor", "Actorul si sälbaticii" (exclusiv falsificarea istoricä), "Vânätoarea de vulpi", "Proba de microfon", "Croaziera", "E pericoloso sporgersi", "Moartea domnului Läzärescu", "A fost sau n-a fost".
|
Felicitari pentru selectie !
In fiecare dintre aceste creatii poti gasi cate o frantura din acele pietre de moara care atarna de sufletul fiecarei fiinte umane, nelasand-o sa se ridice la inaltimea morala necesara purificarii sufletului.