View Single Post
Old 09 Mar 2007, 21:11   #55
marx
Guru
 
marx
 
Join Date: Apr 2003
Location: STIINTA "U" CRAIOVA-o iubire alb/albastra-
Posts: 1,671
Originally Posted by Pitbull:
Mie-mi displace total, pentru cä nu are sustinere în conceptia de ansamblu a filmului, care era rotundä si auto-continutä, nu implica nici mäcar ca optiune deschisä formula de "film în film". Iar replica "lasä-i sä moarä prosti" e atât de aberantä, încât ani de zile m-am întrebat cum a fost în stare sä inventeze un final atât de idiot (acum stiu ).
Totusi, nu cred c-o poti numi "copiatä". «La Nuit Américaine» era INTEGRAL un film despre cum se face un film, Truffaut era permanent prezent, si ca regisor, si ca "personaj al regisorului", nu apärea doar în final, sau la un moment dat. Dacä-i vorba de "copiat", atunci mai degrabä dupä Fellini ("E la nave va"), sau Koncealovski ("Legenda îndrägostitilor"). Cei drept, acolo deschiderile spre echipa de filmare aveau sustinere (mai ales la Fellini), nu erau teribilisme puerile, ca aici.
eu am vorbit strict despre secventa descrisa de Carmine. daca ai vazut inceputul Noptii lui Truffaut, stii despre ce vorbesc.
marx is offline   Reply With Quote sendpm.gif