Un subiect al naibii de complicat, pe cat pare de usor si simplu...
este greu sa faci publicitate, sa faci ceva captivant pentru orice public, intrucat o reclama buna este BUNA indiferent de regiune, de rasa, de religie...ea trebuie sa mentina atentia privitorului, sa il captiveze...
la noi publicitatea a inceput sa se 'coloreze', sa fie mai inteligenta...
din pacate, am ocazia sa intalnesc multi oameni care se uita la reclame doar ca sa nu piarda timpul, se uita in gol...
insa realizatorii doresc mereu sa transmita un mesaj sau mai multe
va si dau un exemplu foarte bine stiut: porcul MTV, made in romania...acea reclama sugereaza clar ca mtv-ul transforma o mentalitate invechita...uitati-va bine la spot!
taranul acela se schimba, se civilizeaza, se modernizeaza, se cizeleaza...
aceasta reclama este una numita regionala intrucat este adaptata bine tarii - Romania - ea nu da bine in Italia sau in Germania...
Publicitatea este inteligenta umoristica. degeaba ne uitam la ea doar ca sa radem daca nu o si intelegem...
Asa ca deschideti mintea si patrundeti dincolo de imagini!
