View Single Post
Old 07 Mar 2006, 11:03   #29
Anonymous
Guru
 
Anonymous
 
Join Date: May 1978
Posts: 40,392
Originally Posted by Leonard:
eu nu mor de curiozitate. dar totuºi, dacã lui ALS i-a plãcut Magnolia ºi Pulp Fiction ºi nu va aprecia Crash (chiar dacã acesta e sub primele douã, dar tot e un film mare) înseamnã cã s-a dereglat iremediabil.

si mie miau placut 'magnolia' si 'pulp fiction', dar ce legatura are asta cu filmul lui haggis ? :huh: problema lui 'crash' e alta: incepe EXTREM de promitator, cu o prima ora montata perfect, cu o tensiune dramatica ireprosabil gradata, un adevarat tur de forta si regizoral, si scenaristic. pe urma are loc 'accidentul': dintr-o poveste realista, spusa cu curaj si fara menajamente, incepe sa pompeze cele mai neverosimile (trase de par, fortate) momente, twist-urile intrigii 'fiind doar acolo' (cine chiar le inghite, problema lui). sigur, ai sa-mi spui ca e doar un film si ca nu trebuie luat in serios, dar eu cred sincer ca haggis l-a executat intocmai ca sa FIE luat in serios. numai ca, vrea cu atata putere sa-ti tranteasca mesajul ala in fata la final (iubeste-ti aproapele alb/negru/galben/maroniu s.a.m.d.), incat scapa actiunea din mana. totul nu devine decat o teza care sa denunte rasismul.

gandeste-te si la personaje, de o subtirime si un schematism fantastic ! tot ce traiesc ele se rezuma la starea de ura, de frustrare vis-a-vis de problema in cauza (i.e. rasismul). nu vorbesc decat despre asta, nu traiesc decat asta, iar putinele exceptie sunt clisee obisnuite (tatal divortat care isi ingrijeste fiica, devotamentul politistului fata de tatal sau etc etc etc).
Anonymous is offline   Reply With Quote sendpm.gif