si ca tot am pomenit de el,
tvru cultural, de fapt francezii care fac emisiunea despre cannes pe care ai nostri o preiau, mai ca au zis povestea filmului facut de wenders! cum e facut impreuna cu Shepard, unele imagini prezentate - de prin desertul american - aminteau de deschiderea lui Paris, Texas, cu vulturul prin ochii caruia vedem desertul intr-un traveling lateral (parca) si cu Travis aparand in cadru de dupa o stanca. zicea asta de pe cultural, adica romanul ce dubla cu volumu vocii lui la maxim, de nu se mai auzea nimic din ce discutau aia in studioul de la Cannes, ca filmul prezinta istoria unui om cam plictisit de viata sa, care nu mai spera nimic pana cand afla ca s-ar putea sa aiba o fata. pleaca in cautarea ei (vocea aluia o mai povestit o lecutza din film, mai ca l-o deconspirat!).
asadar, poate fi simtita in plot adierea miresmatica a Paris, Texasului.
l-a laudat pe sam, ca stie sa faca un scenariu unde personajele nu sint inventate, ci sint deja acolo, si ca actorii s-au simtit tare confortabil in acest scenariu fiidnca replicile lor vin natural, de la personaje, nu de la intriga.
apoi a dat un raspuns nostim - intrebat de ce nu au mai lucrat la vreo istorioara filmica impreuna de vreo 20 de ani, ww a zis ca ss e prea lenes; ca ii trebuiesc zece ani ca sa citeasca un scenariu; pe de alta parte ei au simtit ca au facut atunci o treaba buna si ca daca s-ar fi apucat de altceva prea repede ar fi iesit ceva fara prea mare valoare. dar acum simte ca au facut un lucru remarcabil, zice ca realizau asta in timp ce proiectul se inchega si ca el e mandru de ceea ce a iesit.
|