Originally Posted by Serghei:
Instinctele de rozator incoltit,incapabil sa-si argumenteze parerile,au mers de data asta prea departe.Te-ai obisnuit probabil cu stilul papagalului,mereu dispus sa regurgitezi idei fara a face un minim de efort neuronal pt. a le intelege si ca orice snob profesionist incepi sa o iei pe aratura cand esti contrazis.
|
in mod normal, esti ultimul om cu care sa fi vrut sa ma cert, deci hai s-o luam calm si metodic, fara instincte de rozator incoltit (mi-a placut expresia, dar, daca vrei sa atingi pe cineva cu ea, n-o arunca la bataie doar pt ca suna bine) - pt ca acuza imposibilitate de argumentatie este total deplasata si ar trebui sa stii asta:
Originally Posted by Serghei:
1. A cita si a fi influentat sunt doua lucruri diferite.Cand scrii citeaza cu Lost In Translation pe Fellini si Antonioni inseamna(in cazul grosier cand echivalezi "a cita" cu "a fi influentat") ca imprumuta ceva din temele si/sau stilul lui Fellini si Antonioni.Daca chestia aia pe care tu o numesti creier ar face si altceva inafara de a reproduce niste fraze citite pe internet ti-ai fi putut argumenta fraza,in schimb creierasul tau(chinuit probabil de atatea expertize bombastice) a coborat la stadiu vegetativ.
|
teroretic, a cita presupune a fi influentat intr-o oarecare masura, nu ? astfel, coppola il
citeaza direct pe fellini, in scena in care personajul lui scarlett johanssen urmareste la televizor 'la dolce vita'

si este
puternic influentata de stilul lui antonioni. afirmatia am argumentat-o serios anterior (nu mai tin exact aminte unde, parca tot pe 'ultimul film vizionat'), impreuna cu herbert, minrep si nume (aflat, ca de obicei, in contraatac). daca tu n-ai fost pe faza, asta este problema ta. eu chiar n-am chef sa spun acelasi lucru de jdemii de ori pt ca nu-mi place sa ma repet.
Originally Posted by Serghei:
-a cita(in sensul corect al cuvantului) e ceea ce face Godard in Vivre Sa Vie(il citeaza pe Dreyer).
|
corect, 'patimile ioanei d'arc'. consumat. altceva ? dar vezi ca, in acelasi timp, il si omagiaza: este un moment spre finalul filmului cand, asemenea filmului lui dreyer, dialogurile devin mute iar replicile sunt transpuse pe ecran sub forma de subtiltes, lucru esential pt conceptia filmului in sine, o tragedie moderna (in care godard are aceeasi sensibilitate fata de eroina sa), al carei final, de fapt, il anticipam inca din primele minute...
Originally Posted by Serghei:
2.Faptul ca ai abonament la Cinemateca si ti se da voie sa scrii niste maculatura la un ziar nu inseamna ca ai habar ce spui,din contra esti o gluma proasta.
3.Faptul ca nu prea te ajuta cerebelul si lingi orice mana care e dispusa sa-ti arunce cateva firmituri e una,cand incepi insa sa-ti pui in valoare proasta crestere si faci glume de genul celei de mai sus se poate discuta altfel cu tine.
|
orgoliul tau atins, de musculita constienta de propria conditie, este extrem de transparent. dai drumul la robinetul cu ofense explicite si mai ai indecenta sa ma acuzi de proasta crestere. ceea ce te plaseaza in off-side, seniorule.
ne mai auzim noi - forumul asta este o lume mica !
deci, ca sa rezumam: coppola este influentata de amandoi (fellini si antonioni), lucru pe care ea insasi il recunoaste in interviurile date. simplu. chiar asa de greu era sa invarti putin de manivela aia care iti actioneaza neuronii ?