View Single Post
Old 25 Jan 2005, 00:04   #29
Nae
Dead Man Walking
 
Nae
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,985
Send a message via Yahoo to Nae
da, si eu... in general incerc sa vad tot ce se poate, sa vad dece este incadrat asa personajul, dece din unghiul asta, si dece nu se vede in oglinda... tot felul de chestii din astea, care la regizori ca visconti, fellini, kubrick, tarkovsky, eisenstein, murnau (ca sa numesc numai cativa) au o importanta si o semnificatie de luat in serios.
la fel de interessant este si montajul, desi ala deja nu ma mai fascineaza asa de mult ca operatoria.
interesant mai este insa si scenografia.... incearca sa te concentrezi la un film numai pe ea, si ai sa gasesti chestii incredibile, care daca te uiti numai ca un spectator 'de consum', nu le vezi, si iti scapa... chestii care spun multe despre personajul principal (de exemplu) sau chestii care iti spun ceva despre cum va evolua filmul (si aici nu ma refer numai la 'chechov's gun')...
... da, in concluzie eu ma uit cam la tot ce se poate vedea intr-un film. de aia trebuie sa vad filme de 4-5 ori, altfel.... inteleg numai povestea, un pic din imagine, si un pic din ceea ce a facut regizorul... si sunt filme la care este pacat sa vezi numai atat.
Nae is offline   Reply With Quote sendpm.gif