bai baieti... nu stiu ce va tot deranjeaza faptul ca topicul are un titlu cam vag... adica cum? daca nu intelegeti titlu, sau daca nu-l puteti rastalmaci nu sunteti in stare sa purtati o discutie? nu puteti sa vedeti ce scriu cei care au inteles despre ce e vorba (in ciuda, recunosc, lipsei de inspiratie din titlu sau chestionar

) si sa incecati sa deslusiti astfel despre ce e vorba, .. sau macar sa va ziceti parerile apropo de ce au zic cei care au postat? nu ma refer la raspunsuri la posturile despre "ce cacat de tiltu" " nu prea vad sensul" etc... ci cele constructive.
am incercat sa explic ideea topicului pe prima pagina,... de la primele misundastandings.. dar cum puteti vedea tema abordata este foarte complexa si nu intotdeauna reusesti sa o descrii in intregime in 5,6,7,10 randuri.
topicul, fiind mutat de la film in general la cafenea a fost indirect extins... se intentiona la inceput o comparatie intre film si reclama din punct de vedere artistic si social.. pus la cafenea, topicul s-a largit, ideea de a fi "pro" sau "contra" reclamei, sau a "modului de intrebuintare" a acesteia au proliferat. nimic rau in asta..
v-ati gandit vreodata ca reclama nu functioneaza? ca nu are nici un efect asupra potentialului cumparator? intr-adevar nu are nici un efect care sa se poata masura sau dovedi... asadar doar speculatii... pornind de la aceasta prezumtie se continua prin incercarea de a gasi motivul existentei reclamei. motivul reiese nu din "efectele" reclamei, ci mai degraba din functia reclamei (aici ar trebui gandit despre functia artei insasi in acest context...). "Awareness"-ul consumatorului. Din 2 puncte de vedere:
1. Productul exista, se numeste x, e extraordinar etc
2. firma producatoare exista, face reclame in acest gen (vezi bennetton, vezi "image"-ul marilor concerne), firma are $ sa investeasca in asemenea reclame (sa ia vedete pt reclame...)
ganditi reclama si din punctul asta de vedere...
sper ca am lamurit oarecum ideea reclamei in sensul topicului :?