Originally Posted by ricutza:
oricat de multa mana liber i-ar fi data agentiei de publicitate, aceasta tot trebuie sa respecte brieful pe care il primeste...nu poti sa ai un spot cu o idee super marfa care se adreseaza tinerilor, cand de fapt targetul firmei sunt persoanele peste 40 de ani...de-asta am spus ca sunt multe chestii care il restrictioneaza pe creativ...
|
Imi este clar: nu stii ca pe linga brieful pe care il primeste departamentul Client Service, exista unul de creatie ce include, printre altele, ITGu si modul in care conceptul de creatie urmeaza a fi declinat. Libertatea in creatie depinde si de contul pe care agentia il are pentru o firma.
Discutia cade in common si tare mi-e ca tu vorbesti din citite/auzite si ulterior mai putin gindite (de exemplu aici chiar m-a lovit
logica ta: "nu poti sa ai un spot cu o idee super marfa care se adreseaza tinerilor, cand de fapt targetul firmei sunt persoanele peste 40 de ani...", exista core target si unul secundar).
My usual 2 cents