Originally Posted by K's:
Publicitatea este o forma de arta.
Nu vad de ce, in mod imperios, consideri tu ca mobilul material ar distruge artisticul dintr-un spot publicitar. Cum ramine atunci cu o campanie sociala? Da, e adevarat ca e lupta intre agentii in ce priveste portofoliul lor, iar o campanie sociala premiata si aclamata da bine imaginii agentiei, dar dintr-o asemenea lucrare nu se prea scot bani din vinzarea produsului, din a ideii poate.
M-ai pierdut in ultima parte a postului (adica nu vad logica). Oricum, depinde exclusiv de client cita mina libera ofera creatiei dint-o agentie.
|
oricat de multa mana liber i-ar fi data agentiei de publicitate, aceasta tot trebuie sa respecte brieful pe care il primeste...nu poti sa ai un spot cu o idee super marfa care se adreseaza tinerilor, cand de fapt targetul firmei sunt persoanele peste 40 de ani...de-asta am spus ca sunt multe chestii care il restrictioneaza pe creativ...