Originally Posted by KORBEN:
@leonard
reclama se face ca tu sa stii de existenta produsului si prin impulsuri relatv subliminale, relativ inconstinete, poate si manat de curiozitate (sau incerdere oarba in ce zic aia din spot) sa-l iei din raft si sa-l pui in caruciorul de cumparaturi
altfel caruciorul tau ar contine un alt produs si "marfa" ar ramane unde i-e locul, adica in raft si nu s-ar mai scoate destui bani care sa fie folositi la realizarea altor reclame care sa ne paraziteze spatiul audio-vizual
|
sunt de acord ca multi cad in aceasta plasa. dar unele reclame sunt chiar fara sens. de pilda Coca Cola. toate lumea a auzit de aceasta bautura stie ce gust are si stie daca-i place sau nu (eu personal n-o suport si oricat de inteligenta ar fi reclama la coca cola, tot o sa beau ce-mi place mie). iarasi, toata lumea stie de companiile de telefonie mobila, se pot uita pe ofertele dealerilor sau pe net sa vada ce abonament li se potriveste cel mai bine. cu banii pe care ii cheltuiesc pe reclamele fara sens, ar putea sa ieftineasca impulsurile, abonamentele si ei ar fi cel putin la fel de castigati. in romania mai ales iti poti atrage clienti prin preturi mai mici decat printr-un spot publicitar frumos.