Evident ca filmul rominesc nu are nici o politica de marketing.De aici rezultatul. Rominii ar trebui sa se gindeasca sa faca filme pentru export ca nu din banii rominilor care intra la cinema (la filme rominesti din an in paste ) faci bani. Iar ca sa faci filme pentru export trebuie sa le faci universal valabile si la standardul celor de acolo.Adica : pistoale , sex , tehnologie , efecte speciale ...
asta e ..
Originally Posted by Bubu:
Credeti ca cinematografia romaneasca ar trebui sa aiba si o latura de marketing? Ma refer la statistici care sa stabileasca targeturi, sa ofere un instrument viabil scenaristilor si regizorilor in sondarea publicului, strategii care sa aduca buget etc.
Ex: vreau sa scriu un scenariu si aflu ca tendinta generala a publicului inclina spre comedie romantica, desi imi planuisem un film despre inchisorile comuniste. Insa inspre inchisorile comuniste inclina 0,1%, in timp ce comedia romantica intruneste 85% (sunt cifre la oha).
Stie cineva daca exista marketing in filmul romanesc si cum se desfasoara? Ca in prezent avem regizori-creatori, care arunca pe piata filme fara sa cunoasca EXACT reactia publicului... Le arunca la plezneala, ca mamaliga la pescuit.
|