Reclama la Kreskova nu shtiu daca a crescut vanzarile, dar a sigur a facut cunoscut brandul, lucru care ar trebui sa fie suficient pentru o prima etapa a comunicarii.
Acelasi lucru si Zapp on line, intr-un stil enervant si la prima mana s-a reushit sa se explice ce inseamna acest serviciu.
Reclama frutti-fresh (cea cu dopul)... Eu am inteles ca respectivul suc e foarte prost, atat de prost incat fatuca aferenta trebuie lovita in cap pentru ca sa potzi sa-i dai sa bea pishu din ala. Insa, in ciuda acestei reclame stupide, respectivele bauturele se vand foarte bine la tzara si in urbanul mic si mijlociu. Pentru ca sunt proaste, dar ieftine.
Si apropo de produse proaste, dar ieftine, exista o reclama la berea Noroc cu sloganul Cea mai buna bere pupulara. Eu n-am inteles de ce nu i-au spus cea mai buna bere proasta!
---------------------------------
Viitorul suna ocupat.
|