co2, deci scurt metrajul despre care vorbesti chiar a fost in selectia oficiala la Oscar 2002. Very well - criteriile de calificare sunt sau un premiu la un festival international acreditat pe langa Academie, fie lansarea pe ecranele americane in cadrul perioadei mentionate. Sincer sa fiu, n-am gasit nici o informatie despre "I hope...". Nu ne spui si noua mai multe despre el? Regizor, etc.?
Este normal ca uprezzingul sa iasa mai bine la MFL, pentru ca la Kodak Romania in primul rand nu se face in tara si in al doilea rand, nici nu pot sa zic ca exista un mare entuziasm pentru a servi clientul, spre deosebire de unguri. Daca intrebau si ei in stanga si in dreapta inainte sa mearga la Kodak, ar fi economisit un ban...
Ce se mai aude cu membrul din echipa care sa ne explice ce si cum? Panucci ne-a parasit subit, desi el chiar era unul dintre acei membrii... a venit, a injurat, a plecat.
Poate ca tot el a scris si sinopsisul de pe site, though. Stilul e asemanator: "Because we are romanians our Dracula is the positive character although he is immortal and . he, probably, lives among us.". :grin:
Exact despre cheltuieli de genul $45k per scenariu vorbeam. Nu spun ca nu se intampla si la case mai mari ca scenariile sa fie rescrise, dar... nu e nevoie de o cohorta de oameni pentru asta sau de 10% din bugetul total. Mai ales ca rezultatul e sub-standard.
$80k raw stock + lab este iarasi exagerat, doar daca nu a avut un shooting ratio de megaloman (sau daca ai inclus totul acolo, de la uprezzing la mastering de sunet, transpuneri si duplicare in tirajul mentionat mai sus - poate doar asa sa mai vina de p'acasa). $90k actori + echipa... hmmm, cat la actori si cat la echipa? Pentru ca figuratie, electricieni, masinisti, s.a.m.d. sunt foarte ieftini in Romania.
In plus, adunand toate astea ies pe la $265k, adica $180-200k = deplasari + diurne + inchirieri echipamente? Cine a facut budgeting la filmul asta? :grin:
Salutari,
Andrei
<font size=-1>[ Acest Mesaj a fost editat de: Amyd pe 2002-12-13 23:31 ]</font>
|