![]() |
reclame
haideti sa comentam si reclamele
e cineva interesat? |
aia cu Hendersona care ii papa pe toti din statiunea orbitala e super da mai sunt si altele.
:D |
Un subiect al naibii de complicat, pe cat pare de usor si simplu...
este greu sa faci publicitate, sa faci ceva captivant pentru orice public, intrucat o reclama buna este BUNA indiferent de regiune, de rasa, de religie...ea trebuie sa mentina atentia privitorului, sa il captiveze... la noi publicitatea a inceput sa se 'coloreze', sa fie mai inteligenta... din pacate, am ocazia sa intalnesc multi oameni care se uita la reclame doar ca sa nu piarda timpul, se uita in gol... insa realizatorii doresc mereu sa transmita un mesaj sau mai multe va si dau un exemplu foarte bine stiut: porcul MTV, made in romania...acea reclama sugereaza clar ca mtv-ul transforma o mentalitate invechita...uitati-va bine la spot! taranul acela se schimba, se civilizeaza, se modernizeaza, se cizeleaza... aceasta reclama este una numita regionala intrucat este adaptata bine tarii - Romania - ea nu da bine in Italia sau in Germania... Publicitatea este inteligenta umoristica. degeaba ne uitam la ea doar ca sa radem daca nu o si intelegem... Asa ca deschideti mintea si patrundeti dincolo de imagini! :P |
la capitolul reclame Coca Cola si Vodafone stau in frunte. voi reveni mai detaliat
|
Originally Posted by rox_jolly:
Se civilizeaza? Se cizeleaza? Sa fim seriosi... Reclama aia e ironica. Asta e poanta, ca face parte dintr-o serie de reclame ale MTV-ului bazata pe autoironie si pe kitsch-ul rezultat din combinarea unor valori straine (in reclama asta pe filiera de hip-hop) cu valorile noastre romanesti. Si nu, rezultatele nu sunt frumoase sau demne de respect, sunt doar menite sa fie amuzante (vezi de exemplu printul cu bibeloul in forma de Marilyn Manson). Daca vrei sa iei reclama asta ca si comentariu social, nu e un comentariu prea pozitiv. Desi reclama e una din cele mai reusite de anul trecut. Si ca o meta-ironie (intentionata sau nu), chiar e amuzant faptul ca cineva poate vedea schimbarea personajului ca o chestie pozitiva, ca i se poate parea ca varianta bling-bling de mahala e una mai "civilizata", "evoluata". Cred ca pana la urma asta era si mesajul, ca romanul n-o sa se prinda unde se termina evolutia naturala si incepe alunecarea in kitsch. Postmoderni oamenii astia din advertising... |
Originally Posted by GhitzaCartitza:
sa revii neaparat |
de departe, una dintre cele mai memorabile reclame (ever) rãmâne pt. mine cea de la Rank Xerox:
" Într-o lume de copii, noi suntem originalul" |
Pai s-o luam cu lansarea Vodafone in Romania. Cea cu musculita. Vodafone. Nimic despre telefonie mobila. Asta se datoreaza faptului ca toata lumea (caruia vor sa i se adreseze ei) stie deja cine sunt si cu ce se ocupa. Ca si Coca-Cola, aleg sa nu se prezinta ca un simplu produs, ci ca o "senzatie". Spun senzatie pentru ca cei care se folosesc de serviciile lor, sa simta ca sunt genul de oameni care "Traiesc clipa" si fac in fiecare moment al vietii exact ceea ce-si doresc sa faca.
Cred ca acesta este ingredientul special pentru ca o reclama sa-si atinga scopul: sa-i dea privitorului o senzatie, cu care acesta va asocia firma respectiva. Mai sunt si reclamele gen "Unirea: cu Dorel, pe care le consider de nota 10+. |
eu sunt p vodafone, dar tre s recunosc k (mai toate) publicitatile l orange sunt way cooler!
|
intr-adevar cand ajungi sa fii f bun intr-un anumit domeniu nu mai este nevoie sa specifici ce activitate desfasori pt ca ai un nume arhicunoscut.
cat despre reclamele la "unirea", nota 10 si de la mine; au stiut f bine cui se adreseaza, care este publicul tinta si in consecinta au scris exact ce trebuia.bravo |
Originally Posted by Supastar:
Spotul Orange cu NY, metroul si Nina Simone era brici executat dar nu avea nicio legatura cu 3G-ul pe care il promovau la noi. In mare sunt chestii produse prin afara adaptate la piata noastra. Vodafone-ul si-a cam produs aici tot ce a lansat (exceptie: gazele pe "This is not a Love Song") si au mers mai mult pe copy (campania cu Traiesti XXXXX zile). |
Wieden and Kennedy (honda, nike etc)..., Mother, TBWA paris... etc...
|
mi se pare foarte misto reclama asta (mai) noua l dodge cu monstruletii draguti care isi dau cu parerea despre o masina "anything but nice"
|
It scares the shit out of me! :D
|
.puiul prajit nu va face rau...
|
Originally Posted by raptor:
|
ba da. e foarte funny. cel putin adresa de web afisata la sfarsit, subtil, intr-un colt:
www.fengpui.ro :lol: in rest, idee e misto. dar putea fi valorificata si mai bine. :lol: |
Eu zic ca problema e urmatoarea: ideea e ok in general, dar nu e potrivita pentru situatia asta. Niste oameni care se tem serios de aviara n-or sa fie deloc convinsi sau macar amuzati de chestia asta. Eu zic ca nu era momentul de campanii ironice, ci de ceva bazat doar pe informare, cel putin in prima faza.
|
...cã fata noastrã nu umblã lelea!"
|
CARNEA DE PULA NU VA FACE RAU!
|
All times are GMT +2. The time now is 01:57. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.