![]() |
Cinematografia romaneasca 8 user(i)
Deci creca k topicu cu cinemagia romaneasca a kam devenit un rezervor de resurse :p
|
8 useri = cei mai activi pe sectiunea asta...?
Resurse... = ? Sorry, esti mai criptic ca Ion Barbu! |
Erau 8 useri activi in momentul respectiv pe partea asta de foum, cinematografia romaneasca. Rezervor de resurse zicea elena basescu si mi-a placut moolt asta limba de lemn.
Acu cateva zile niste cineasti cat de cat pe val se gandeau sa te cheme la o vizionare k sa le dai niste pareri, deci lumea e la curent cu activitatea ta forumistica si oricat nu le-ar conveni ce zici cam ai dreptate... |
I-auzi brâu'!
Mä bucurä mult ce-mi spui! :) Nu e un artificiu vorba mea, des folositä: "We are here to serve". Oricând e nevoie de mine, I'm at their disposal. Devotat si dezinteresat. |
Vezi tu , CNC-ul functioneaza de fapt nu ca un producator, ci ca o BANCA, cu concursul fiind fix prezentarea unor garantii pentru obtinerea unui IMPRUMUT. Iti da banii pe baza dosarelului si iti tot deblocheaza transe pe masura ce realizezi produsul hartistic. Valoarea lui insa nu il intereseaza.
Tu ar trebui sa ai un post de PRODUCATOR din partea CNC si sa lucrezi pe un proiect sa supervizezi decupaj, casting, locatii, etc. Nu atat sa ii dai sugestii, ci sa asiguri coerenta. In momentul in care sesizezi nereguli si regizorul zice " ma lesi?" tu anunti CNC-ul care convoaca comisia de la inceput, care a dat unda verde proiectului, si il anunta pe respectiv ca nu mai primeste urmatoarea transa. Eu am dat exemplul extrem, cu nereguli si ambitii, dar ar trebui din toate proiectele sa gasesti un regizor care chiar sa aiba incredere in tine si sa lucrati f misto impreuna. Asa s-ar evita producerea de gunoaie, iar la debutanti ar fi AUR. Sa-ti dea un salariu k lumea, un 1500 E/luna si fond de 500 E pe luna sa iti cumperi DVD-uri, te-ar trimite la toate festivalurile A sa vezi filme sa intelegi mode, tendinte, etc. Cand o sa fiu ministru culturii aja facem. (Pita mi-a spus ca eu-l urasc ca toti astia tineri. Ii dau meritul cultural, il fac sef la CNC, dar bag in regulament ca nu are voie sa dea motor in timpul mandatului :p) PS. Ideile de mai sus nu sunt ale mele, asa se face la alte CNC-uri din tari mai civilizate... PPS Sper ca se intelege ca am glumit, nu l-as pune pe pita la sefia cnc-ului, ci pe vlad tzepesh :))))))) Sau pe Robocap muhahaha |
I see...
Foarte interesantä si incitantä viziune - si rationalä, cutez a zice. Nici nu mä mir cä-n tärile mai normale la cap si la moral, färä atâta coruptie si cu mai multe printzipuri, asa se procedeazä... Categoric, de retinut formula, pentru revolutiune. Da-r-ar domnu' sä iese din mungiasca initiativä - dar chiar de nu, si vom mai avea nevoie de niscai shvunguri, tot ar fi valabilä! (My God, când mä cuget la cârtia aia împärtitä de Serbänesc la lume, zic ca ardeleanu' la zoo: "No, hai s-om mère, cä ase cèva nu egzistä...!" |
Ca tot vorbeam de tari civilizate, alte CNC-uri organizeaza traininguri pt regizori tineri, scenaristi, producatori, DOPishti. Au un fel de scoala a lor intensiva de juniori. Evident se poate face practica la proiectele care sunt in lucru.
Pt dezvoltari CNC-ul da bani cash. Nu e OK, trebuie sa asigure si servicii: un consultant (strain) de scenarii si apoi promovare la piete de coproductii si chiar local. Cum reactioneaza ai nostri la genul asta de propuneri? Dl Serbanescu care a uitat vechile acuze ale lui Cristi Mungiu cum ca pune la firmele din cooperativa pana si punctul de pe I, rabufneste cu ironie birocratica: "dl. Mungiu, orbit de o sfanta manie, pune in carca institutiei noastre si problema salilor de cinema, si problema distributiei filmelor, si pirateria, si altele, confundand probabil CNC cu Armata Salvarii, Mama ranitilor sau Crucea Rosie!? Si televiziunile nationale au pepiniere din astea pt ca au nevoie de oameni care sa faca filmele tv (fix din banii pe care nu ii mai dau astfel la CNC), seriale etc. La TVR pe vremuri facea filme TV tudor marascu (adica regisorul de la sorpresa, sorpresa). Zice la un moment dat (neintrebat !) cica "am scris un scenariu pentru care scenaristul tudor marascu se felicita, iar regizorul tudor marascu se ingrozeste". Noroc ca producatorului i se rupe si telespectatorul nu se uita. N-am auzit sa organizeze Tudor Giurgiu o brigada de juniori cat a fost president la tvr. S-au facut in schimb la urgenta alte jonglerii si oricum nu erau bani. Si la cum marturiseste in scrisoarea de demisie ("Singurul lucru de care sunt "vinovat" este o dorinta poate prea mare de a provoca schimbarea la fata a TVR, pe un termen scurt, cu orice pret") chiar il cred. Un sistem responsabil nu garanteaza aparitia de capodopere, dar asigura produse audiovizuale profesioniste la care nivelul general minim este cel putin ok, iar cel tehnic chiar bun. Da-ma-n tango ca si capitalisti au falitii lor, doar ca (daca chiar reusesc sa treaca un proiect pe nashpa) o sa transpire pe bune rescriind la cererea consultantului "bagat pe gat' de CNC-ul responsabil si vor decupa cu mare grija stiind ca un delegat al aceleiasi institutii vine la filmari. Plus juniorii scenaristi, DOPisti, regizori de care ziceam mai devreme. Dupa (aproape) 20 de ani fara ceausescu cati ani ne mai despart de normalitatea asta? Castigatorul palme d'orului sta sa-i verifice pe contopistii CNC-ului sa nu calculeze stramb niste punctaje pe baza carora se imparte malaiul. Eu speram ca pregateste un film nou. Altul decat Weekend cu mama. Pentru ca scenariul Cristian Mungiu/Stere Gulea cand s-a castigat concursul (prin contestatie) ( http://www.cncinema.abt.ro/Files/Documents/fls-561.pdf ), dar patru luni, trei saptamani si doua zile mai tarziu iata ca Stere Gulea/Vera Ion ( http://www.weekendcumama.ro ) In aceeasi comisie, desi nu pare genul caltabos, Radu F. Alexandru da note mincinoase la amicii politici si artistici. Am citit la dl senator pe blog ( http://209.85.129.132/search?q=cache...nt= firefox-a ) ca tine cu poporul mai ales ca "Razgandeanu, Prostanacul si Nastase Patru Case si-au dat mana peste capetele voastre si incearca sa va blatuiasca", dar pentru dl Iclozan Patru Case de productie aplica, paradoxal, alte reguli. Dl Comeaga a ajuns la capatul rabdarii: de ani de zile se zbate cat 3 producatori, dar restul e tacere in loc sa fie cancannes. Si atunci il ataca pe Mungiu. O sa-i mai treaca naduful doar daca se lasa cu vreun premiu la o tombola organizata altundeva decat in tara tovarasilor. In brambureala generala Cristi Puiu, altfel foarte bataios cand are proiect in concurs, nu zice nimic. Sigur, are scuza ca e ocupat din foarte multe puncte de vedere. Cam trebuie sa inchei ca in afara de a spune ce romanism am facut si eu la ultimul concurs chiar nu mai sunt multe de zis. (Damn I?m offtopic on my own topic. ) |
foarte interesant ce spui.
vad ca nu ti-au reusit linkurile, sa incerc sa ajut: http://www.cncinema.abt.ro/Files/Documents/fls-561.pdf www.weekendcumama.ro Probabil scenariul a suferit atatea schimbari ca mungiu nu l-a mai recunoscut. Nu stiu. Si da, CNC-ul functioneaza ca o banca, una care iti evalueaza o afacere si te finanteaza. Dar nu-i pasa daca faci profit sau nu (in sens larg "profit"). Daca te gandesti pe ce morman de bani sta Serbanescu, mai ca ii intelegi reactiile virulente (aiurea! nu trebuie intelese) ce fac alte CNC-uri se poate afla chiar de pe site-urile lor. (poate cineva implicat in "amendamente" baga un ochi pe aici, spre documentare) allemagne - film forderung anstalt (FFA) http://www.ffa.de/ autriche - filminstitut http://www.filminstitut.at/ belgique - centre du cinema et de l'audiovisuel de la Communaute francaise http://www2.cfwb.be/av/ belgique - vlaams audiovisuel fonds http://www.vaf.be/ bulgare - national film centre http://www.nfc.bg/ danemark - det danske filmsinstitut http://www.dfi.dk/forside.htm espagne - instituto de la cinematografia y de las artes audiovisuales (ICAA) http://www.mcu.es/cine/index.html estonie - estonian film foundation http://www.efsa.ee/index.php?page=3 finlande - finnish film foundation http://www.ses.fi/en/ france - centre national de la cinematographie www.cnc.fr uk film council http://www.ukfilmcouncil.org.uk/ greek film center http://www.gfc.gr/ hongrie - national film office http://filminhungary.com/object.f705...070568a01e.ivy irlande - the irish film board http://www.irishfilmboard.ie/ italie - ministerio per i beni e le attivita culturali http://www.spettacolo.beniculturali.it/ lettonie - national film centre http://www.latfilma.lv/nfc/ lituanie - ministry of culture | department of arts http://www.muza.lt/index.php?-158169205 luxembourg - film fund luxembourg http://www.filmfund.lu/ malte - maltese films commission http://www.mfc.com.mt/ norvege - norsk filminstitutt http://www.nfi.no/hovedside.html pays-bas - nederlands fonds voor de film http://www.filmfund.nl/ pologne - ministry of culture | department of cinema http://www.mk.gov.pl/ portugal - instituto do cinema audiovisual e multimedia (ICAM) http://www.icam.pt/ republique tcheque - czech film chamber http://www.filmchamber.cz/en/index.php slovaquie - ministry of culture | department for cinema http://www.culture.gov.sk/en suede - svenska filminstitutet http://www.sfi.se/ |
Originally Posted by halebardul:
Banuiesc ca au fost diferente de viziuni artistice intre Cristi si dl Gulea care, in calitate de sef catedra CAV (scenaristica, publicitate, media) la UNATC, este autoritatea (academica) scenaristica #1 in romania. (Vera Ion ala/aia nu jtiu cine e). Cand ma gandesc ca la aceeasi onor institutie dl Dinu Tanase a fost pana nu demult directorul departamentului de productie imi vine sa-i solicit public MCC sa-l trimita pe Bogdan Mustata sau pe Marian Crisan sa verifice cati metri de pelicula lipsesc. |
COMUNICAT
privind constituirea Comisiei de solutionare a contestaţiilor pentru concursul de selecţie a proiectelor cinematografice pentru producţia şi dezvoltarea de proiecte, secţiunile filme de ficţiune de lung şi scurt metraj şi documentare şi de animaţie, pentru sesiunea de concurs noiembrie - decembrie 2008. PREAMBUL: - Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr.39/2005 privind cinematografia, adoptatăprin Legea nr.328/2006, cu completările şi modificările ulterioare; - conform prevederilor art. 17 alin. 2) din Ordinul ministrului culturii si cultelor nr. 2335/2006 pentru aprobarea Regulamentului privind concursul de selecţie a proiectelor cinematografice în vederea acordării de credite financiare directe pentru dezvoltare de proiecte, producţie şi distribuire de filme, cu modificările ulterioare; - Referatul înregistrat cu nr.369/16.03.2009 din partea Oficiului juridic al CNC cu privire la numirea comisiei de contestaţii. - În baza dispoziţiilor art.4 din H.G. nr.1064/2005 privind reorganizarea şi funcţionarea Centrului Naţional al Cinematografiei; Directorul general al Centrului Naţional al Cinematografiei, numit prin Ordinul Ministrului Culturii şi Cultelor nr. 566/19.10.2006, a emis Decizia nr. 26/17.03.2009, prin care se constituie comisia de solutionare a contestaţiilor pentru concursul de selecţie a proiectelor cinematografice organizat în vederea acordării de credite financiare directe sesiunea de concurs noiembrie - decembrie 2008 în următoarea componenţă: - domnul Demeter András István - reprezentant Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional - doamna Hurduc Cornelia Ani –reprezentant Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional - doamna Ionescu Roxana – avocat - domnul Isvoranu Marian – C.N.C - domnul Zărnescu Constantin – avocat |
Seful CNC
Marele guru al gestionarii patrimoniului trecut, prezent sau viitor al filmului romanesc, ar trebui sa fie:
un bun scenarist? un bun regizor? un bun producator? un bun filozof? un bun bucatar? un bun meserias? un baiat bun? un nene? Pornind de aici ( si nu numai) conturati profilul celui care merita sa stea closca pe cateva milioane de euro in urmatorii ani. Va multumim anticipat. :) |
Un nene/tanti la max 35 de ani cu MBA in SUA* sau Ada Solomon (n-ar accepta)
Ia uite aici program k lumea: dual master (Master of Fine Arts & Master of Business Administration) in FiIm Producing la scoala de film de la NYU (unde fu alde Scorsese) http://itp.tisch.nyu.edu/object/dualdegree.html |
eu cred ca trebuie sa fie un tip uns cu toate alifiile, de preferinta un evreu :)
|
daca ma gandesc mai bine, subiectul nu e asa vast cat sa ocupe un topic.
rog administratorii sa mute discutia asta in "Cinematografia romaneasca 8 useri" sau "Amendamentele lui Mungiu". Si, evident, sa stearga topicul asta. Multumesc si scuze. |
Gata, am unit cele douä topicuri!
Dupä ani de zile de moderatorie, ba chiar si administratorie, pe räposatul Vama Veche forum, în sfârsit mi-am väzut pentru prima oarä visul cu ochii: "Merge threads"! Ce voluptate...! Ce revelatie...! I've seen the light!!! |
Dar nu mai vezi inca o lumina asa incat sa-l poti face sa dispara pe celalalt?
Ca sta acolo stingher, ca un shortcut, cu stigmatul "Moved" pe frunte. |
Gata.
|
mulţămescu-ţi
|
Eu voi merge. Ma votati?
|
e adevarat ca pestele de la cap se-mpute dar si capul se misca dupa cum il duce gatul.
un presedinte corupt inconjurat de functionari onesti si cu un regulament sanatos n-ar rezista. problema este si aici, ca peste tot, calitatea umana. si legislatia permisiva. si lipsa unui departament de control al institutiei CNC-ului. De cine stiu ei de frica, acum zau! Cred ca cel mai tare se tem de scandalurile de genul astuia de acum, ca in rest... mers pe burta si tacere ca-n papusoi. |
Deci am primit aseara acceptul pentru Yale School of Drama - MBA/MFA Dual Degree. Cand ma intorc de-acolo ma votati in fruntea CNC?
|
Sigur cä da - dar nu imediat, evident!
|
Originally Posted by Pitbull:
|
Ai sä te întorci bärbat? ;)
|
Da, Mafalda, am sa ma intorc.
Pit, sunt foarte barbat, desi n-am facut armata...::D |
Sa inveti bine, sa iei note mari! :)
Dar vezi câ Statele nu-s totul. Şer.bănetu a fost chiar Dincolo de America si... |
Originally Posted by halebardul:
Da, pai d-aia ma duc acolo, sa invat pe rupte. Nichitus m-a picat la master pt ca am facut misto de ea. |
Cum poti face misto de un lemn?
(Ti-am dat un mesaj privat, nu l-ai väzut?) |
cum ai facut misto? Ii spuneai Nichitus Mihalkov?
|
Mi-a pus o intrebare geniala: unde voia sa mearga fata cu elicea din Blow Up? =))
De parca era test TOEFL. Si i-am zis: "La Poul Nord!" :D Scuze Pit, citesc acum, e ziua maica-mii si ma misc mai greu... |
Hă Hă Hă
parca erai la Quiz Show :)) in Tibet sau India parca, nu? dar ce, asta era important? asta retinuse ea din tot filmul? ![]() |
In Nepal era si eu i-am zis: to the Pol - adica la Polul Nord. +))
|
o fi auzit altceva in loc de Pol si a tresarit speriata.
(but why in english?) |
Originally Posted by halebardul:
Why in English - asta ma intreb si eu. |
felicitari Judex. AI fost la ei la interviu? Yale e misto, desi New Haven e un fel de gaura de sarpe, da nu-i nimic ca biblioteca aia a lor care imita catedralele gotice compenseaza alte neajunsuri :-)
nu vreau sa-ti pun plumb in aripi, dar din cite inteleg eu programul ala e ptr. teatru, nu ptr. film (discipline care in State sint si mai separate si mai distincte decit in Romania) sper ca ti-au dat si-o bursa.... inca o data, felicitari! Upwards and onwards! |
Românii, printre campionii piratării de DVD-uri
România se numără, alături de Rusia, Ucraina, Brazilia, China şi Columbia, printre ţările cele mai active în domeniul piratării de DVD-uri, care aduce beneficii de trei ori mai mari decât traficul de droguri, arată un raport comandat de studiourile de la Hollywood, scrie Le Monde. Intitulat "Piratarea filmului, crimă organizată şi terorism", raportul a fost efectuat de organizaţia americană Rand Corporation, care, pentru a analiza piaţa piratării filmelor, a centralizat situaţia din 20 de ţări, pe baza informaţiilor primite de la specialiştii locali în domeniu. Potrivit lui Gregory Treverton, conducătorul investigaţiilor ce au furnizat raportul, piratarea DVD-urilor este o activitate cu randament mare, care aduce beneficii superioare traficului de stupefiante şi presupune mai puţine riscuri, pentru că, de cele mai multe ori, evită supravegherea autorităţilor. Costul de producere a unui DVD piratat este de 0,52 eurocenţi, în timp ce preţul de vânzare poate ajunge la şapte euro, ceea ce înseamnă beneficii de trei ori mai mari decât în cazul traficului de droguri, se arată în studiu. Industria cinematografică mondială pierde peste 13 miliarde de euro pe an din cauza piratării DVD-urilor, potrivit unui studiu al Motion Picture Association, organizaţie care reprezintă studiourile americane de film. Potrivit unui raport al Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică, piaţa produselor contrafăcute este evaluată la 150 de miliarde de euro anual. Raportul mai furnizează o listă de organizaţii mafiote care au adăugat la activităţile lor piratarea filmelor. Potrivit celor de la Rand Corporation, există o legătură strânsă între această activitate, crima organizată şi finanţarea terorismului. Un exemplu dat este cel al reţelei Barakat, activă la frontierele dintre Brazilia, Argentina şi Paraguay, care finanţează, din piratarea filmelor, organizaţiile teroriste islamice. "Am găsit dovezi că profiturile obţinute din piraterie finanţează chiar Hezbollah", a precizat Gregory Treverton. Într-o scrisoare obţinută de autorii raportului, liderul unui grup islamist mulţumeşte unei persoane care se ocupă cu piratarea de DVD-uri pentru un transfer de 3,5 milioane de dolari. Potrivit datelor obţinute de Rand Corporation, reţeaua Barakat trimite anual către Hezbollah 15 milioane de euro. Rand Corporation este o instituţie internaţională non-profit care contribuie la îmbunătăţirea politicilor prin cercetare şi analiză. De peste 60 de ani, Rand face cercetări în diferite domenii precum afaceri, educaţie, sănătate, legislaţie şi ştiinţă. |
Am auzit la radio ca in Franta exista un nou proiect de lege privind combaterea pirateriei, iar printre sanctiuni prevede masura interzicerii conexiunii la internet pe o perioada de pana la un an.
|
Originally Posted by Judex:
It's haunting me... Imi aminteste de personajul meu din "Cruciada inocentilor", romanul cinematografic (adicä scris sub formä de scenariu de patru serii, în veci nefilmabil, despre cele patru säptämâni ale unui examen la I.D.C. - Institutul de Dramä si Cinematografie - în anii '80): Läcrämioara Mihälcus, asistenta lui Filofteia (Fifi) Ciocan. |
deseori, preadeseori gasesti corespondente in your own real life.
si-i mai spuneai lui neuptolem sa uite de viata personala cand scrie scenarii... |
Nu dragä, nu te-ai prins!
Era codificare deliberatä: Cristina Mihäilescu-Nichitus -> Läcrämioara Mihälcus. Elisabeta (Zizi) Bostan -> Filofteia (Fifi) Ciocan (Pe vremea aia, si eu eram robul principiului: "Orice asemänare cu persoane si fapte reale nu este nici întâmplätoare, nici intentionatä - ci INEVITABILA!") |
Pitbull,nu stiu pe unde ziceai ca Lucian Pintile a devenit o nulitate.Francezii il considera unul de-al lor si il asaza in rand cu:
aki kaurismaki andrei tarkovski douglas sirk emir kusturica entretiens federico fellini john boorman lars von trier lucian pintilie marie cardinal maurice pialat mike leigh mélodrame oshima peter greenaway robert bresson roy andersson theo angelopoulos :D |
Treaba lor. Din partea mea, pot sä-l aseze-n rând si cu Turnul Eiffel, Delta Amazonului, distanta pânä la Proxima Centauri si tampaxurile Printesei Maxima a Olandei, cä e tot un amator - asa am zis, nu "nulitate"; are calitäti (fior artistic, mesaj, uneori imaginatie si fortä), dar si mari defecte (neprofesionalism filmic, incoerentä, cabotinärie, imaturitate, suficientä si vulgaritate sub-artisticä).
|
Nu sunt cazuri similare...
Muresan a fost tot timpul slab - singura tresärire credibilä a avut-o cu "Räscoala", dar e o vorbä care zice: "Sä-ti iasä bine un film nu e mare lucru. Dar ca sä-ti reuseascä mai multe, trebuie sä fii regisor!" Pita, în schimb, a fost excelent, pe tot parcursul anilor '70. Lui i-au fost fatale douä lucruri: aroganta si infatuarea (cäi sigure spre plafonare), si deraierea spre un snobism intelectualicist-simbolistic ostentativ pentru care nu-l tineau curelele intelectului. La Pintilie, a contat faptul cä regia de teatru si cea de film sunt despärtite de diferente definitorii, pe care n-a reusit sä le constientizeze si, eventual, sä le depäseascä; plus imaturitatea cronicä; ceea ce era viu si proaspät în primele douä filme, a devenit ostentativ, vulgar, grosier. Cu Daneliuc, lucrurile sunt clare: profil psihologic similar în multe puncte cu al lui Pintilie, plus o aplecare prea puternicä spre instinct si fler, în detrimentul inteligentei si al ratiunii (pânä la "Glissando", i-a mers). Si, din päcate, degradarea mintalä clinicä. |
bai sunteti amuzanti bai...
aia cu elicea si nepalul e bestialaaaa.. super poanta....nu te-a dat afara? asta imi aminteste de o intrebare la examenul de drept roman...imi amintesc ca prin ceatza dar faza era de genul: Profesor: si cum se pronunta judecatorul asupra pricinii cand scrierile lui Ulpian si Papinian (astia erau niste somitati juridicesti romane, care scrisesera "tratate" de drept) se contraziceau in interpretari? Student: :shock: ...ahm... (constientizand dar fiind amuzat de pericol) .trageau la sorti! ....:D :grin: Profesor: esti impertinent! 9! :hmm: |
Originally Posted by Floydman:
|
Originally Posted by transilvana:
Intr-adevar, ii zice Yale School of Drama. Dar trebuie sa te contrazic intrucatva. Programul e bazat mai mult pe Management pentru ca organizatorul principal e Yale School of Management! In ceea ce priveste teatrul, consider ca e inadmisibil ca un om de film sa nu cunoasca arta dramatica, oricare forma. |
a, pai sint de acord ca daca faci film trebuie sa stii cum zici tu "arta dramatica", dar ce voiam eu sa spun e ca disciplinele sint foarte "distantate" in State, adica ce se invata la teatru (si nu zic numai estetica si dramaturgie, zic cunostintele despre industry, cum sa razbesti in lumea respectiva, cum sa-ti planuiesti cariera, cum sa abordezi problema :cool: ) e foarte diferit de ce se invata la film, iar oamenii - posibili mentori si sfatuitori - pe care-i intilnesti intr-una dintre "lumi" nu sint neaparat de folos si in cealalta.
Pe scurt, keep your eyes and ears open, s-ar putea sa fie nevoie sa-ti adaugi niste cursuri sau niste proiecte la programul academic din proprie initiativa, daca esti interesat sa reach out catre cinema. Nu te multumi doar cu ce iti propun/ofera ei! he he inca odata, felicitari ;) ps deci ai fost la new haven? intreb sincer de curiozitate ca m-ar interesa ce impresie ti-a facut, eu n-am mai fost pe-acolo de vreo patru ani. |
N-am mai calcat in State de peste 15 ani, iar acum ma pregateam sa onorez invitatiile unor amici, printre care a unui fost detinut politic despre care sper sa reusesc sa fac un film cat mai curand posibil.
In alta ordine de idei, m-am avantat eu ceva cam tare, nu e chiar atat de sigur ca voi ajunge. Am analizat dupa ce au mai trecut efectele sarbatorii si mai sunt de rezolvat oarece probleme, in special de natura financiara. Oricum, e bine ca a fost facut acest prim pas si sper ca macar in toamna anului urmator sa incep studiile aprofundate acolo. Daca nu va fi sa fie, nu-i baiul asa mare, voi continua sa studiez unde si ce se poate in domeniu, chiar si fara a mi se asigura recunoastere oficiala pentru asta. Multumesc si sper sa-mi iasa totusi pana la capat! |
iti tin pumnii, si curaj!
vorba lu Obama: yes we can ;) |
parca la yale school of drama a fost si meryl streep. esti pe drumul bun. :)
|
All times are GMT +2. The time now is 10:52. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.