![]() |
Un slogan pentru Cinemagia
Salut
Cine vrea sa participe la sedinta de brainstorming virtuala careia ii dau startul acum, va rog sa lase aici variantele pe care le considera cele mai bune. Prin urmare, ce se poate spune definitoriu despre Cinemagia, ceva care sa sune si a slogan? Please heeelp! Iata la ce m-am gandit eu pana acum - puteti si vota una dintre variantele astea, dar fratilor, e nevoie cat mai repede de un slogan care sa vi se para si voua bun; sa fie un slogan al nostru pentru Cinemagia noastra; e de dorit un slogan in romaneste: Cinemagia. Cand vine vorba de filme Cinemagia.ro; tu ce homepage ai? Cinemagia. Filme si opinii istete despre cinema |
Re: Un slogan pentru Cinemagia
Originally Posted by Gloria:
ce zici de : "cinemagia. reredescopera magia!" sau "cinemagia. redescopera cu adevarat magia!" :happy: |
Re: Un slogan pentru Cinemagia
Originally Posted by Supastar:
pai sloganul asta nu spune nimic despre filme; e un joc de cuvinte relativ de efect, dar - in fond - nu transmite nimic... |
Re: Un slogan pentru Cinemagia
spre deosebire de "cinemagia.ro; tu ce homepage ai?" care spune totul despre filme, e un joc de cuvinte relativ lipsit de efect, dar care - in fond - transmite totul? :hmm:
|
wow, vreo legatura cu erectia ta, eunucule? :lol:
|
Originally Posted by erectia eunucului:
Dap, sutem pe calea cea buna... Dati-i bataie, baieti! |
Originally Posted by Gloria:
sau, mai bine zis, trageti tare! |
Cinemagia: trageti tare!
Cinemagia: e timpul sä tragem! Cinemagia: TRAGETI, dom' Semaca! Glory, un brainstorming nu poate functiona foarte bine pe forum, din cauza ritmului lent. Una dintre träsäturile definitorii ale brainstormingului e viteza si feedback-ul: în alea 50 de minute, participantii se mitraliazä non-stop cu idei, care se influenteazä, determinä, inspirä, declanseazä unele pe altele. Ar fi bine sä punem repede de-un forumeeting pe tema asta. In principiu, cu cât vina mai multi oameni, cu atât mai bine - dar si 5-6 oameni ar fi okay. Retineti o regulä de fier: la brainstorming, NU SE RESPINGE NICI O IDEE! In prima fazä, se acceptä toate, färä comentarii. Abia în faza a doua încep selectiile si prelucrärile. (Asta-mi aminteste iar de tristul personaj Bubu. In noiembrie 1999, am pus de un brainstorming cu el, Collins si Cornel - un prieten psiholog, a jucat în "Casa creatorilor". La toate ideile, Bubu: "Nu :((, nuuu :(, nooo! :sick: " pânä s-a dus în mä-sa si brainstorming, si tot.) MOTOR! Asta-i Cinemagia! Motor! Actiune! CINEMAGIA! Motor! Actiune! Magie! - CINEMAGIA! Iti dä film pe pâine! Cine? MAGIA! [Alte variante] Cine? MAGIA! Sunt fericit Si mä simt bine, Sensul vietii l-am descoperit, Intâlnind MagiaCine! (Copyright @ Tapinarii) O revistä dragä mie: Film, culturä si magie! ...keep it so! Cât ai multe! |
Cinemagia: Elodia e moarta, noi inca traim !
|
O revistä pururi vie
Plinä de (Cine)Magie! O revistä pä felie: Pâine, unt, (Cine)Magie! CineMagia? Jos päläria! Nu inträ suta - inträ mia Când [cumpäräm] CineMagia. Ti-aduce despre film solia Revista ta: CineMagia. |
Cinemagia - mici, bere si filme
strategie psd/ista |
Ce atâtia mici si bere?
Ia CineMagia, vere! |
Nu am inteles daca sloganul se vrea a fi pentru revista CineMagia, pentru site sau pentru brandul CineMagia in general...
Iata totusi propunerile mele: CineMagia. Intra in universul filmelor. CineMagia. Totul despre filme. CineMagia singurul ghid complet pentru filme. |
CineMagia - celuloidul de baza al societatii.
|
Quote:
(Revin si eu pt minute din excursia in Himalaya, ca mi se pare interesting si incitant). Ca "expert" in marketing (cu ceva carti citite ce nu mi-au folosit la nimic...), termenul de "slogan" implica mult mai multe si are conotatii d-alea rationalo-inconstiente, cognitive, bla-bla...cumparasem o carte, care-i acum in alt oras decat cel in care tastez eu acum, dar pot face un drum in maxim 14 zile si iti explica exact cum se nascoceste un slogan, in mare e vorba de "meme", - conceptul de advertising care sa reprezinte cat mai fidel si sugestiv imaginea si identitatea companiei (cinemagia, in exemplul de fata). E vorba si de "icon", simbolul site-ului, care mie unul mi se pare bun dar nu stralucit, insa ar trebui lasat asa, schimbarile deruteaza vizitatorii incat unii ar putea crede ca au nimerit pe alt site. In mare e cam asa: vizitatorii acestui site, cei ce aud de el (pt prima data, a doua oara, a n-a oara-cu astia din urma nu ar fi probleme) cand aud, citesc, acest slogan sa stie dinainte ce vor gasi pe site, peste ce vor da aici, sa recunoasca oferta din slogan. E destul de complicat. Ma bagasem la un concurs de advertising prin facultate (I'mag) si trebuia sa gasesc un produs (existent pe piata) si sa ii adaug un slogan (imaginatie), alesesem: Snickers si-i pusesem: "Gustul necenzurat!" Era foarte bine dpdv al gustului, intr-adevar, ciocolata aia are un gust fenomenal, dar imaginea Snickersului era alta, chestia cu energia, cand dau Transformenshanii sut in gogoloaiele gigantice de tinichea. Asta e o treaba f serioasa. Acest slogan care va fi ales acum are legatura cu: 1) "ce vrea sa insemne cinemagia?", "ce a vrut sa insemne cand a fost creata", (lucruri de care eu le-am priceput doar tangential de-a lungul timpului. Uneori ma intreb daca site-ul asta are vreo legatura cu emisiunea "cinemagia" ce era pe prima tv in urma cu 7-8 ani, nu mai stiu exact; deoarece pe atunci site-ul nu exista). 2) "ce se va dori cu cinemagia pe viitor?", "ce aspecte NOI, nuante noi, vor aparea in peisajul cinemagistic?" (ex: poate va fi deschisa o casa de productie ce va eclipsa site-ul sau crearea unui concurs de scenarii sau castinguri ce ar lasa dupa cativa ani acest forum in umbra, etc.) Ce v-am spus eu aici e doar suprafata apei, sa ne scufundam inauntru (cred) ca avem nevoie si de un specialist in advertising (unul nesomer! :D) si am sa revin dupa ce rasfoiesc cartea aia. Momentan imi vine ceva in minte legat de "monopol", nush de ce, si nush daca e o cale adecvata in gasirea sloganului, dar cand intru pe site-ul asta simt ca am dat de ceva asemanator lui Google sau imdb, dar romanesc, si virtual, iar designul (in mare culoarea neagra semnificand intunericul din sala de cinema) e ales excelent! Deci, aia ce slogane si-au tras? ;) |
Da, si mie mi-au pläcut cele trei propuneri ale lui Cornel.
De retinut si toate precizärile de mai sus, ale lui Neuptolem. Ar fi bine ca oricine-si dä frâu liber mintii, cäutând sloganuri, mai întâi sä citeascä aceste date despre psihologia si metodologia publicitätii, si sä reflecteze la ele câteva minute. Astfel, îsi va pregäti mecanismele de gândire (la nivel atât constient, cât mai ales subconstient) si, când îsi va da drumul, va produce formule mult mai apropiate de igorile unui slogan bun. |
Da, multumim Neuptolem pentru training!
Monopolul de care zici tu - ideea asta eu am vazut-o cuprinsa in sloganul "Cinemagia. Cand vine vorba de filme" adica Cinemagia e locul de referinta cand e vorba de film Si propunerea lui Cornel e ok - CineMagia. Totul despre filme. dar mi se pare prea la indemana ca sa fie memorabila; or, o caracteristica a unui slogan bun este memorabilitatea |
Originally Posted by Gloria:
Originally Posted by Gloria:
Mi-a venit fulger un dar in minte: cinemagia este un brand, are deja un nume puternic ce te duce direct cu gandul la tot ceea ce-ti ofera / ce cuprinde/ ce gasesti aici, samd. Ma intreb, astfel, ce rost mai are un slogan. Totusi nu vreau sa fiu distructiv si spiritul de advertiser m-a indemnat sa nascocesc urmatoarele: Cinematograful / Filmul ( e la) la tine acasa. Cinematograful / Filmul (e la) la tine in dormitor. Cinematograful / Filmul (e la) la tine pe monitor. Insa nu prea rimeaza cu cinemagia: Cinemagia: Filmul e la tine acasa. :sick: & altele: Cinemagia: Vraja dintre cinematografe! Cinemagia: Vraja ce te invaluie cu Universul Filmelor! Cinemagia: Magia ce te aduce in Galaxia Filmului! Cinemagia: Bagheta magica a cinematografului! Cinemagia: Locul unde filmul este o magie. samd, pot rezulta destule combinatii din elementele de mai sus. Nu spun ca sunt potrivite, sper ca cineva sa citeasca si sa imagineze altceva mai bun ( = brainstorming). Revin dupa o mai buna documentare. |
Cum vad ca sfaturile de mai sus ar trebui respectate, propun:
Cinemagia-Templul filmelor |
Cinemagia: Cinema pe placul tau!
Cinemagia: Magia filmelor tale preferate! Cinemagia: Acum magia exista! Cinemagia: Unde filmul e cu adevarat magic! Cinemagia: Probabil cel mai bun site de film din Romania... Cinemagia: Efervescenta cinematografului! Cinemagia: Nu ai inca un film preferat? Cinemagia: Depinde CE! vrei sa afli. Cinemagia: Dincolo de finalurile tale pereferate. Cinemagia: Un site pt toti dependentii de film! |
zic sa si votam - hai sa mergem pe sistemul asta - propuneri de slogan si vot
Chestia cu "Probabil cel mai bun site din Romania" e mult sub puterea pe care o are un "probably the best beer in the world" |
CineMagia - Ti-o da la namol! :w00t:
|
De unde-atâta "probabil" - dincolo de fâsâirea impactului (cum spunea Glorial, comparativ cu "the best beer"), rämâne realitatea: CineMagia ESTE cel mai bun site de film din România! Pe Trafic Ranking, sectia Culturä, noi avem rezervat locul 1 (rarele coborâri sub Port.ro sunt strict tehnice, determinate de cäderi ale serverului), urmeazä www.hmultiplex.ro pe locul 5 (dar stim cä are trafic apropo de programul filmelor, nu de valente de continut), apoi www.videofil.ro, abia pe locul 27). Deci, mä cam joc cu:
CineMagia: cel mai bun site de film din România CineMagia: cel mai bun din România Site de film CineMagia: cel mai bun din România CineMagia: best film site... din România! |
Cinemagia-Magie, nu vrajeala!
|
Originally Posted by Gloria:
Originally Posted by Pitbull:
Nu ai voie sa creezi un monopol pe un subiect, cum e: filmul. Nici pe o culoare: cum e rosul: Coca-cola are rosu dar Vodafone la fel, samd. Chiar daca azi cinemagia este site-ul no.1 in materie de film din Romania nu inseamna ca este no.1 pentru eternitate. |
"cea mai buna bere din lume" ar fi fost un slogan cretin
"probabil cea mai buna bere din lume" este un slogan genial |
Originally Posted by raptor:
Originally Posted by thequietsurfer:
astea 2 primesc votul meu! :happy: |
De-a Raptorelui, nu zic nimic - el e, asa, mai dispersat, în ultima vreme... Dar a Surferului Linistit nu-i rea! Are si haz, si miez, si calabrez... ästa, calambur.
|
Originally Posted by StefanDo:
Pilsner Urquell are sloganul ala cretin de care zici. L-am citit azi pe un metrou: das erstes bier der welte. |
Originally Posted by Gloria:
Si de ce trebuie sa fie complicata ca sa fie memorabila? Oare cat de elaborat este simplul "Just do it!" ? Oricum parca era vorba de un brainstorming, nu de un seminar despre branduri. Daca brief-ul este (sau a fost) formulat prost sau insuficient detaliat atunci ne vom invarti in jurul cozii mult si bine... Care este motivul pentru care CineMagia vrea sa-si gaseasca un slogan? (Pentru ca din punctul meu de vedere este bine pozitionat, poate o distributie a revistei in cinematografe ar face mai bine) O noua identitate, o repozitionare, o revitalizare a brandului deja existent sau o sporire a veniturilor? Simple presupuneri... aoleu cum am inceput sa vorbesc, si sunt un biet economist la cfr :D PS: CineMagia te face sa visezi. |
Originally Posted by cornel:
Originally Posted by cornel:
Una din operatiunile de gasire a meme-ului (slogan + simbol companie + parca mai era ceva...a! denumire companie) e sa ai non-stop in minte identitatea, cultura, viziunea, misiunea companiei (bla-bla, toate teoritizarile astea identificatoare de care eu unul nu stiu cati manageri din Romania tin cont) si atunci cand dormi (la propriu) sa iti vina revelatia (un meme original si impactuos, memorabil) sau cand te trezesti sau cand traversezi trecerea de pietoni, poate la 30 de zile dupa ce ai inceput sa gandesti acel slogan (meme-u'). Genialitatea vine din subconstient in multe cazuri (asta-i o tema interestinga ce ar merita dezvoltata).
Originally Posted by cornel:
Originally Posted by cornel:
Eu ma gandeam la ceva legat de intunericul de pe design: Cinemagia: Si esti in sala (dar care sala?). Cinemagia: Ca-n cinematograf! sau (copyright by Neuptolem) Cinemagia: A doua dimensiune este filmul. cu toate combinatiile si adaugarile posibile. |
O nuantare a sloganului anterior:
Cinemagia-Nu e nicio vrajeala si unu cu o usoara tenta sexual-cinematografica: Cinemagia-Proiectia fanteziilor tale |
Sa incercam cu rima: ...gia (de la magia) sau ia:
Cinemagia: Aici e bucuria! / Filmul e bucuria! Cinemagia: Mai tare ca galagia! 8) Cinemagia: Dai o parere? / Ai o parere? (vis-a-vis de Parerea Ta). Tot ce s-a scris pana acum sa fie linii de plecare catre sloganul genial. sau: Cinemagia: Mai avem nevoie de slogan??? ... Eu as chema echipa ce a conceput totul, in special designerii site-ului. |
http://www.rupir.com/optimizare/Real...0atragator.php
Primele doua paragrafe. |
Originally Posted by Neuptolem:
ON TOPIC: CineMagia - tagline-ul (nostru) este profesionalismul/calitatea CineMagia - o mreaja a filmelor. Fara popcorn. CineMagia - Tu poti. Tu esti magician! ( :lol: ) CineMagia - De pe marile ecrane, pe monitorul tau. E magic! CineMagia - Fratii Lumiere ar fi mandri! CineMagia - Cinefili din Romania / Haideti pe CineMagia CineMagia - Lumea e iluzie. Filmul e magie. |
Originally Posted by Prospero:
Vezi, cum spun aia: puterea particulelor verzi, se leaga de particulele verzi (care raman ale lor = originalitate) nu de verde (= monopol cromatic neloial). Referitor la McDonalds, astia s-ar putea sa fi nerespectat, sa zic ca, au fost discutii, dar e McDonalds, un nume castigat in timp, ce a scris istorie. Nu am descoperit eu asta. Am citit undeva. Imagineaza-ti ca fiecare firma isi alege o culoare si striga: Noi si albastrul suntem unul si acelasi! banuiesc ca exista mai putine culori decat nr. companiilor din lume... Sunt alese f bine sloganurile! Chiar ziceam sa precizez ca e nevoie de seriozitate (fara umor) in acest slogan: Cinemagia: Specializarea noastra este filmul. Cinemagia: Mai mult decat o enciclopedie. Si voi reveni cu argumente. |
Originally Posted by Neuptolem:
Ex: cum face Coca-Cola, au slogan: Intotdeauna Coca-Cola, mai apare si: Sete de viata, sete de Coca-Cola!, isi vor pierde cumva clientela daca renunta la slogan, in reclama lor mentionand doar: Coca-Cola? --- Cum spuneam, fara umor. Combinatia: cinema + magie (= Cinemagia) este ca un chibrit, focul reprezentand umorul, se afla la granita dintre comedie si impact(verosimil), dintre impact (credibil) si SF. Deoarece in sensul exact, cinematograful nu este o vrajitorie, corect? Astfel, aprinderea chibritului (umorul), nu ar insemna nicio surprindere: ex: Cinemagia: Aici e smekeria!. De aceea, zic eu, umorul, un slogan umoristic, ar strica brandul CineMagia, in loc sa il intareasca. Pt intarire e nevoie de seriozitate (credibil): ex: Fratii Lumiere ar fi mandri!, Mai mult decat o enciclopedie!. Nici SF-ul nu ar merge in acest slogan> Imaginati-va ca cinemagia echivaleaza cu: O stea a cazut in gradina mea. Daca pui un slogan: Este magic! / Vrajitorie! / Iti ia ochii! etc. (ceva sf) suna cam la modul: O stea a cazut in gradina mea. + Are culoarea verde.. Care e mai credibil? 1) Simplu: O stea a cazut la mine in gradina. sau 2) O stea a cazut la mine in gradina. Este de culoare verde. sau: O stea a cazut la mine in gradina + Iar pe casa a aterizat un OZN.? In concluzie, umorul si SF-ul din slogan ar discredita imaginea brandului creat(a) deja. Iata care ar fi voturile mele (sloganul - forumistul): Cinemagia. Cand vine vorba de filme (GLORIA) CineMagia. Intra in universul filmelor. (CORNEL) Cinemagia-Templul filmelor (THEQUIETSURFER) Cinemagia: Dincolo de finalurile tale preferate. (NEUPTOLEM) CineMagia: cel mai bun din România (PITBULL) CineMagia - Fratii Lumiere ar fi mandri! (PROSPERO) Ceilalti nu s-au apropiat de un slogan ce merita atasat meme-ului deja existent: CineMagia. M-am votat si pe mine deoarece cei care vor mai vota ar trebui sa faca la fel. In final, din sloganurile deja votate, se va vota (daca sunt la egalitate) cel mai bun, atunci nu vom mai avea voie sa ne votam propriul slogan. In doua etape. Totusi, astept in continuare sa mai posteze si altii. |
De asta cu Templul Filmelor nu sunt prea mandru. Mi se pare lipsita de creativitate si de aceea am adaugat Cinemagia-Magie, nu vrajeala!!(Cinemagia-Nu e nicio vrajeala) si Cinemagia-Proiectia fanteziilor tale.
Inteleg pe deplin pozitia ta, insa cred ca un slogan cuminte, la obiect, scortos, rigid nu face decat sa transforme un brand viu intr-o eticheta stearsa. Am vazut ca afirmi ca Cinemagia este deja un brand solid si ca un slogan nu ar face decat sa-i consolideze imaginea. Un slogan cu umor mi se pare mai potrivit si pentru ca termenul Cinemagia este relevant pentru cineva care ar dori sa stie cu ce se mananca. A continua formula cu ceva gen "cele mai nu-stiu-cum filme" sau "filme tralalala" este (usor) redundant. Sunt sloganuri care au devenit foarte populare fara a capta ceva din caracteristicile de baza ale produsului promovat. In minte imi vin campaniile celor de la Sprite(Cu Sprite nu faci figuri sau recentul si cunoscutul "Spune pe bune"). Tie iti sugereaza ceva care ar avea legatura cu o bautura racoritoare cu gust de lamaie formula "spune pe bune"? Acum spune pe bune. |
Eu imi mentin parerea. Am incercat sa fiu cat se poate de clar (cu metafore), daca nu am reusit...
"Spune pe bune!" - Sprite e un slogan trecator, de vara. Nu va avea continuitate in timp. Emblema "Sprite" inseamna altceva, de cum gusti din bautura simti orice altceva in afara de: "spune pe bune". Asta e mai mult advertising, promovare a vanzarilor, decat slogan. Segmentul tinta sunt adolescentii cu frustrarile lor. Daca vom reusi sa castigam toti adolescentii de partea noastra, ne creste profitul. - asa gandesc ei. Nu cred ca mai trebuie sa precizez ca exista o droaie de sloganuri prost alese pe piata: "Dai de baut, mosule?" (Tuborg) te convinge sa bei Tuborg? Si mai ales sa dai de baut??? Mie imi aminteste de un prieten de pe mess si atat. Depinde ce fel de publicitate vrei sa faci. Reclamele alea in care masinile se transforma in roboti sunt create sa-ti ramana in minte reclama, ca ea sa nu fie ignorata de tine si de multe ori te intrebi: "Bai ce reclama beton! Cu robotu' ala! Da' la ce draq de marca era???" Ar merge un slogan amuzant, dar pentru o perioada. Al doilea slogan urmand a miza pe caracteristicile intrinseci ale serviciului CineMagia, mai serios. Am sa te rog sa gasesti un slogan amuzant care sa ramana pt eternitate. Dar te avertizez ca menirea lui va fi sa capteze atentia (cui?), nu sa scrie istorie, sa dainuiasca o juma' de veac. Eu ma gandeam la unul reprezentativ, in conformitate cu oferta. Cum ar suna sa apara printre spoturile de pe antena 1 / hbo: Cinemagia: Magie, nu vrajeala! / Cinemagia: Aici e smekeria! (scris mare pe tot screen-ul si sa mai zbiere si unul sau una). Poate ar fi cool la prima vedere... Atunci, cum ti-ar suna reclama asta (acest slogan) prin 2017, la a 200-a vizionare? |
Sloganurile de la diferitele marci de detergent respecata strict regulile enuntate de tine si nu se remarca mai deloc. Si spoturile de promovare facute respectand habotnic cateva locuri comune dincolo de care nu paseste nici macar o firma sunt printre cele mai putin atractive de la TV.
Ca sa imi sustin punctul de vedere, iti reamintesc ca una dintre cele mai inventive si reusite campanii a fost cea de la coniacul "Unirea". Ce legatura are interogatia retoric-ironica "Dorele, ne mai tii mult ma?" cu o bautura alcoolica(coniac)? Si despre asta nu poti zice ca n-a rezistat. E la moda de cativa ani(imi amintesc ca la un bal al bobocilor de la mine din liceu, replica a fost parafrazata in filmuletul de deschidere). Exista pericolul ca sloganul si reclama ca productie semiartistica sa devina atractive in sine eclipsand produsul insa asta se intampla destul de rar. E un fenomen(am citit si eu undeva) care apare si atunci cand aduni prea multe staruri(fiind deja branduri in sine, e greu ca ele sa fie asociate cu ALTCEVA). Sustin in continuare ca SPIRITUL CINEMAGIA nu poate fi surprins cu ajutorul unui slogan "serios". Acesta va reusi doar sa ofere intr-o forma concisa, lapidara profilul site-ului care este deja evidentiat si continut de/in nume. |
Offf, detergentii se consuma oricum, e o nevoie semiprimara as punea spune riscand un termen personal, fortat: orice om care vrea sa spele haine cumpara detergent, iar tehnologia a evoluat asa de mult incat elementele chimice ce intra in structura lor sunt aproape identice, rezultant produse asemanatoare ce se evidentiaza doar prin: advertising / promovare / un slogan trasnit. E aproape ca la paine, painea are nevoie de reclama? La fel si bauturile (Tuborg, Sprite), sunt produse simple, lipsite de complexitatea unui site ca Cinemagia sau complexitatea unui automobil. La Tuborg / Sprite merge si o trasnaie de vara deoarece acestea se consuma la petreceri, in oras cu prietenii. CineMagia predispune la meditatie, cultura, cea de-a saptea arta, actori, regizori, enciclopedia filmotecii mondiale si chiar daca pe alocuri are aparenta unui entertainment in esenta nu-i tocmai asa: un ziarist intra pe site sa se documenteze despre ceva anume / un critic vrea sa...samd.
Quote:
Care sunt consumatorii Cinemagiei? Cei care o fac si spun la vrajeala / la smekerie? |
Quote:
|
Faci niste corespondente fortate, neinspirate si paralelismul tau sfarseste prin a deveni extrem de pueril. A concepe un slogan care sa potenteze impactul pe care il are deja formula(magica :P ) "Cinemagia" este extrem de dificil insa a spune ca o dai in SF(asocierea ta SF-magie este nefericita) daca decizi sa mergi pe un tip de slogan care sa preia si sa modeleze inventiv al doilea termen al hibridului Cinemagia este exagerat.
Magia este vecina mai degraba cu sacralitatea(si cu un anume ritual), cu extraordinarul, cu RELIGIOZITATEA, cu fanatismul si de aici s-ar putea scoate ceva care sa exprime fidelitatea cinemagicienilor fata de mirobolanta forta de a cuceri a celei de-a saptea arte. SF-ul(science-fiction) face referire la un univers imaginar oarecum tehnic. Ma bucur ca ai pomenit de Zaraza(pt. adevaratii domni). Acesta este un exemplu de campanie care a spus pe sleau ca nu vizeaza decat o minoritate pe care a prezentat-o ca si cum ar fi fost privilegiata. Efectul nu este doar unul de configurare a unui public consumator eminamente si exclusiv elitist(ar fi deplasat sa ne imaginam ca toti cei care beau vin Zaraza sunt cititori de Kafka) ci si unul prin care un posibil consumator din randurile submediocritatii intelectuale si-ar putea spune(poate in subconstient) ca pt. simplul fapt ca si el bea vin d-asta de domni poate fi considerat la randul sau "un adevarat domn". Pe scurt, toparlanii pot fi stimulati sa-si depasesca conditia prin consumul de Zaraza. Ca sa lasam deoparte toata hermeneutica asta semidocta a strategiilor de marketing, vreau sa ma refer la o problema pe care ai mentionat-o fara a o dezvolta. Care sunt consumatorii de Cinemagia? Vad ca sustii ca nu sunt din randurile celor care ar utiliza cuvinte ca vrajeala sau smekerie. Tentativa ta lamentabila de a ma ironiza si a ma categorisi drept un nedemn utilizator de servicii oferite de acest site este un exemplu clar de ingamfare specifica celor cu idei fixe si prafuite ridicate la rangul(cvasireligios) de dogme. Faptul ca apelez la cuvinte din registrul jargoanelor nu inseamna ca sunt incapabil de a exprima ceva semnificativ si ca incerc prin asta sa lansez un "hit de vara". Poti sa consulti si ceva din domeniul literaturii daca nu esti convins ca relatia dintre forma si idee este mult mai complexa decat ne-o prezinti tu. Cel mai la indemana este Arghezi si conceptul de "estetica a uratului"("Din bube, mucegaiuri si noroi/ Iscat-am frumuseti si preturi noi"). Trivialul, grotescul, obscuritatea pot fi metamorfozate printr-o justa si ingenioasa prelucrare in "frumuseti". Tot ce-am scris mai sus se poate gasi in manualul de a 12-a asa ca nu este foarte complicat(se mai poate dezvolta tema si introducandu-se conceptele de "alchimia verbului" si "categorii negative"-Hugo Friedrich). Daca Henry Miller sau Cartarescu apeleaza la cuvinte licentioase asta spune ceva despre "ce fel de oameni/scriitori pt. vulgul barbar" sunt ei? Decat sa facem rime infantile de copii amorezati in clasa a 6-a gen "Cinemagia-Bucuria" mai bine cautam un slogan adevarat(nu neaparat ca al meu care are defectele sale). In privinta continutului 'umoristic-sf" al termenului CINEMAGIA, nu cred ca ai dreptate. Este un cuvant compus cu valoare de calambur si foarte reusit dpdv al impactului. Nu e nimic neserios, nimic care sa oblige la utilizarea unui slogan "la locul lui", cuminte. Normele astea vetuste care vad ca-ti altereaza si gandirea "manageriala" pot fi reduse la formulele consacrate de "asa ceva nu se cade" sau "nu se cuvine sa facem asa". Inlaturand din fasa tot ceea ce are umor nu faci decat sa amputezi orbeste posibile variante ideale. Umorul nu este apanajul prostimii, ci al inteligentei. Daca nu esti convins, iti reamintesc doua vorbe de duh(dupa tine cred ca ar fi sarace cu duhul) rostite de G. Calinescu: "Un mare intelectual se intampla adesea sa fie si un mare copil" si indemnul pe care il adresez si forumistilor ce cauta un slogan:"Fii extravagant. Numai prostii sunt seriosi.". |
Vad ca mi-ai tinut o adevarata teorie a utilitatii umorului si a "razboiului" prostie/smekerie vs. intelectualitate (asta ma amuza cel mai mult). Sunt de acord cu tine la faze gen: intelectuali care folosesc vrajeala, etc. Afla ca am scris mesaje pe acest forum cand eram luat la bord cu whisky bine de tot dar si cand stateam cu dictionarul de sinonime si cu hartogarii virtuale deschise langa: Raspunde Cinemagia, asa ca ma consider destul de echilibrat in smekerii si aerul triplodoct.
Quote:
Nu am dorit sub nici un chip sa te fac sa te simti jignit. Sa lasam sloganul si sa vorbim "tot despre mine": ingamfarea mea este o trasatura de moment a vietii mele ce imi este f de folos in mediul in care traiesc si ceea ce apare pe Cinemagia este minimul la care ma straduiesc sa cobor si sub care nu se poate scufunda, cand mediul nu-mi va mai impune asta voi fi :happy: . Sorry daca te-am traumatizat dar am intalnit ingamfari net-net-superioare mie, eu m-as cataloga doar un amator lipsit de orice tactica strategico-aroganta si cu mari lacune vis-a-vis de maestrii in domeniu. ----------------------------------------------------------------------------------- Nu m-am legat decat de: Cum sa rezulte un slogan cat mai bun pt CineMagia? tinand cont de momentul de fatza: nu am decapitat din fasa orice tentativa de a nascoci un slogan amuzant drept pentru care am sa o rog pe Gloria sa posteze un poll pe home page cu 5-6 sloganuri printre care si: Cinemagia: Magie, nu vrajeala! si Cinemagia: Fratii Lumiere ar fi mandri!. Daca al tau va iesi victorios vei primi aplauzele mele si Gloria sau altcineva va decide daca va ramane acela sau nu. Eu imi cunosc limitele, nu am dorit decat sa dau cateva directii publicitare, pragmatice, utile. Am precizat din primul mesaj ca este nevoie de un specialist in marketing aici si cand spun asta nu vreau sa intelegi ca am o atitudine defensiva, doar constructiva si "de apanare". |
Originally Posted by Neuptolem:
ce poola lu' hector e TRIPLODOCT??? :? |
Originally Posted by Supastar:
|
Originally Posted by Supastar:
(Nu e o specie din Era Secundarä - diplodocus, triceratops, etc.) |
Originally Posted by Pitbull:
ON: Ii dam bice cu poll-u'? |
Originally Posted by Neuptolem:
:? |
Originally Posted by Supastar:
Ce-or sa zica fetele cuminti acum? :w00t: ------------------------------------------------------------------------------------ Gloria, s-a ales praful de sloganul CineMagiei... :o :( :lol: :shock: ":lol: " :(( :(( ---- :sleep: |
All times are GMT +2. The time now is 10:24. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.