![]() |
Blowup...
am vazut si eu 'blowup'-ul lui antonioni, film dat anul asta la admitere la regie (daca nu ma-nsel). am vrut initial sa pun niste intrebari legate de el pe alt topic, pe 'cel mai recent film vizionat', dar am zis sa fac un thread special...
...pt ca atata m-a nedumerit ce anume a facut cinefilii sa-l eticheteze drept capodopera. mie mi-a placut enorm cum a fost filmat (cu o anume obsesie a detaliilor si un voyeurism neexplicit) si jucat de david hemmings. dar tempo-ul fixat de antonioni a fost insuportabil, asa ca m-a pierdut de pe la jumatate. sunt chiar confuz... ah, era sa uit de scena finala, de pantomima a clovnilor - geniala! finalul e facut cu mana de maestru. |
tempo-ul caracterizeaza personajul - dar care era nedumerirea de fapt?
(poti sa muti thread-ul la clasic?) |
niste papitoi care se prefac ca joaca tenis, fara rachete in mina; cam asta e filmu si esenta lui.
|
Re: Blowup...
De la inceput spun ca eu consider "Blowup" o capodopera.
M-a fascinat la prima vizionare (si inca ma fascineaza), portretul fidel pe care Antonioni il face Londrei anilor '60 (tocmai el, un italian!). E grozava ceata de manechine proaste si inexpresive, swinger-ii si adunaturile de drogati, tinerii imbracati in mimi (fara sa fie mimi), "The Yardbirds" cu Jimmy Page si Jeff Beck (numai pentru scena aia ar merita "Blowup" sa ramana in istorie!) etc. Bineinteles, "Blowup" este si o declaratie personala a regizorului, din film se pot extrage parerile sale personale despre arta cinematografica, despre arta abstracta, despre imagini, fotografie, ni se prezinta obsesiile, fascinatiile si ideile (filosofice sau nu) care ii domina opera. Ignorand "Al di la delle nuvole", "Blowup" mi se pare cel mai personal film al lui Antonioni. Nu pot sa explic de ce imi place ritmul lent in care se desfasoara filmul. (nota: alte filme, precum "Aventura", sunt si mai lente) Dar, pe masura ce vad filmul din nou si din nou, devin si mai fascinat de fiecare scena, de fiecare imagine, de fiecare cadru (vizionarea frame-by-frame e grozava). In filmul acesta, nimic nu pare lasat la voia intamplarii. Culorile sunt planuite dinainte, fiecare cadru este gandit, fiecare spatiu devine - mai devreme sau mai tarziu - un spatiu abstract si, peste toate acestea, troneaza ideea ca realitatea este ascunsa dincolo de imagini si ca realitatea unei colectivitatii poate sa fie sau poate sa nu fie realitatea unui individ. Sunt atatea lucruri despre care poti vorbi la "Blowup"-ul lui Antonioni... Pare imposibil, aproape, sa incepi de undeva. |
Originally Posted by Ambra Blu:
la cat esti de mucalit, ambra, mai ca nu-mi vine sa te cred... chiar nu ti-a placut 'blowup' ? |
Originally Posted by MinRep:
si CARE sunt acelea ? de ce nu le mentionezi daca ai prizat 'arta cinematografica' a lui antonioni? tocmai, mie mi se pare ca filmul e departe de alte 'arte cinematogrfice', capodopere ale genului precum '8 1/2' al lui fellini sau 'le mepris' al lui godard ?...
Originally Posted by MinRep:
de acord cu observatia legata de 'realitatea de dincolo de imagini', dar EXPLICA de ce ti se pare ca fiecare scena/culoare/cadru este atat de obsedant gandit ?! fii mai explicit, MinRep, pt ca nu ma las aburit usor. nu m-ai convins... il provoc pe ambra blu sa ma mai edifice un pic in legatura cu filmul. poate mai intra in scena si herbert, ALS (de ce nu?), keyser soze, etc etc. atatia cinefili pe forumul asta si nimeni nu se incumeta sa-si deschida gura pt o 'capodopera' ?... |
Let's go!
Originally Posted by notorious:
Ma rog, sa incerc sa explic ce cred eu despre "Blowup". Este vorba de scena de la inceput, cand pictorul isi descrie una dintre panze. Mai tarziu, personajul lui David Hemmings face exact ce pictorul descrie (se agata de un detaliu, ca si cum ar fi un indiciu dintr-o poveste politista). Iar privindu-si personajul este regizorul. Astfel, comentariul pictorului devine un comentariu vizual al regizorului. Nu vreau sa sune a "abureala", dar asta cred eu ca Antonioni vrea sa spuna: ca el priveste arta fotografica si arta cinematografica (imagine) ca un mod de a se apropia de realitatea, de adevar, considerand imaginile mai presus de cuvinte si sunete. De asemenea, pana si actorii par simple detalii de decor, importante devenind gesturile, expresiile faciale (vezi asa-zisii mimi, scena dintre Hemmings si Redgrave etc.)
Originally Posted by notorious:
1: la inceput, in parc, fotograful fuge printre porumbei, fotografiing. La un moment dar, unul dintre porumbei o ia la fuga si camera il urmareste, facnd o miscare rapida. Intr-o fractiune de secunda, aproape imperceptibil, in coltul de stanga jos al imaginii apar capetele Vanessei Redgrave si a "iubitului" sau. Personajul lui David Hemmings nu ii vede decat peste cateva secunde, cand urca dealul. Mi se pare grozav momentul asta, si grozav ca poti descoperi asa ceva intr-un film, la fel cum fotograful descopera ceva in pozele lui... 2: cand personajul lui David Hemmings merge cu masina inspre magazinul de antichitati. Pe fundal, apare o cladire rosie, cadrul se schimba, aceeasi cladire rosie, apoi cadrul se schimba din nou vedem o cladire gri, apoi una albastra. Suna aiurea, dar din punct de vedere vizual este un efect vizual foarte frumos. 3. Modul in care apartamentul lui Hemmings este construit. Usi de culori diferite, barne in toate directiile, fotografii, un amalgam de detalii de decor. Fiecare cadru facut in apartamentul lui Hemmings poate fi privit ca o pictura abstracta (nota: asta nu e ideea mea, am preluat-o de la un critic, dar sunt de acord. Daca opresti filmul cand fotograful lucreaza sau este in apartamentul sau, cadrul pare impartit in mai multe bucati, formele pot fi altele, nu doar cele care par sa fie, exact ca panza pictorului.) 4. Inainte de scena cu "The Yardbirds" . Hemmings o vede pe Vanessa Redgrave in fata unui magazin. Imaginea revine pe el, apoi din nou pe ea. Ea se intoarce si se amesteca cu ceilalti oameni de pe strada, disparand efectiv printre ei. Il vedem din nou pe fotograf, care pleaca sa o caute, dar nu o mai gaseste. 5. Fiecare spatiu devine abstract! Nu doar apartamentul fotografului, ci chiar si parcul. La prima vedere, cele doua spatii par in complete opozitie (natura vs. oras, daca vrei). Dar cand Hemmings developeaza fotografiile, parcul nu mai este cel pe care l-am vazut. Poti sa imparti fotografia pe bucati, si o bucata iti arata altceva decat intregul. La un moment dat, o fotografie parca nu inseamna nimic. Doar dare albe si negre, ca una dintre panzele pictorului care apare la inceput. Si, din acele dare, ni se arata un om, un pistol, un cadavru. Intrebarea care se pune, la sfarsit este: chiar asta s-a intamplat? chiar asta ar fi trebuit sa vedem? ce inseamna realitatea: un grup in consens, sau ceea ce vede sau crede ca vede un singur om? Tot la punctul 5 intra si genericul de inceput, cand in literele titlurilor se vede altceva decat este in restul imaginii. Ca si cum Antonioni ar spune deja ca exista si altceva dincolo de realitate. 6. Am pastrat la final... scena finala. Lectie de manipulare cinematografica. Apar personajele care au aparut si in inceputul filmului si doi incep sa joace tenis, in timp ce ceilalti se uita. Hemmings este amuzat si ii priveste si el. La inceput, doar "mimii" urmaresc traseul imaginar al mingii. Si Hemmings si camera de filmat stau nemiscat, privind doar personajele. Dar, la un moment dat, mingea pare sa se rostogoleasca inspre capatul terenului, iar unul dintre mimi o urmareste. Fotograful o priveste direct in ochi, ea "ridica" mingea, apoi scena continua. Dar si personajul lui David Hemmings si camera de filmat urmaresc mingea. Imaginea este tremuratoare, ca si cum regizorul ar intra in propriul sau joc. Si "mingea" "zboara" afara din teren. Desi nu exista, camera o urmareste. Cadrul acela mi se pare grozav, ca si cum ar fi urmarit o minge reala. Miscarea este simulata perfect. Si, bineinteles, ultimul cadru merita amintit, cand fotograful dispare din imagine odata ce semnul "THE END" apare. Petecul de iarba ramane. Si mai sunt... |
ca sa fac fata 'valului' de argumente, cred ca o sa ma mai uit o data la film... :?
|
mi-a placut cum a scris... cu pasiune "mic-burghezul" MinRep. inca un argument sa-i citesc postarile. sper sa evolueze in 2005 - intotdeauna este loc de mai bine - si la capitolul formulare (desi multi de pe Cinemagia ar trebui sa-l invidieze pentru cat a obtinut, dar, la inaltime, exigentele sunt tot mai mari).
|
Originally Posted by herbert:
Pe de alta parte, sunt un pic dezamagit ca topic-ul acesta a fost uitat timp de peste o luna si nu s-au antrenat serios in discutie decat notorious si cu mine. As fi fost curios sa aflu si parerea altor forumisti despre Antonioni si "Blowup". |
alt argument in privinta gusturilor si interesului utilizatorilor cinemagiei.
|
cred ca in cazul filmelor de genul Blow-up, ar fi mai simplu daca am incepe sa discutam chestii anume...oricum foarte putine persoane l-au vazut, si mai putine l-au inteles, nu cred ca are rost sa privim filmul ca pe un intreg...mai ales ca valoarea lui o descoperi analizand fiecare bucata in parte si nu privindu-l general...
asa ca eu propun sa incepe sa vorbim despre mimi ( ca tot a zis Ambra ca doar cu ei ramai dupa ce vezi filmul)... care este efectul lor asupra lui Thomas? de ce incep si termina filmul? ce reprezinta e? de ce jocul de tenis al lor e atat de atipic (joaca de la mijlocul terenului, joca un barbat cu o femeie desi actiune filmului se petrece in Anglia...)...cred ca multe din cheile de interpretare ale filmului se ascund in jocul asta de tenis! |
Originally Posted by ricutza:
Originally Posted by ricutza:
Ei pot fi interpretati ca un simbol al vremurilor. Tot filmul este povestea unor oameni care se indeparteaza de esenta, refugiindu-se in muzica, droguri, sex sau - in cazul lui Thomas - munca. Mimii sunt si ei o expresie a anarhiei, a spiritului anilor '60, a revoltei, dar modul in care se manifesta este mai degraba o intoarcere inspre propria lor natura. Si asa ajungem la jocul de tenis, care este, bine inteles, o metafora care trimite la teoria pesterii a lui Platon, dar prin care regizorul intareste ceea ce vrea sa zica. Realitatea este vazuta ca o iluzie, ceva ce nu poate fi atins niciodata (v. sfarsitul de la "Al di la delle nuvole"), ea difera de la un individ la altul, iar de aceea doar o realitate impartasita de mai multi oameni este acceptata. Astfel, fiindca toti accepta "regulile jocului" (inclusiv Thomas), partida de tenis pare mai reala decat intreaga intriga politista de pana atunci. Comentariul pe care Antonioni il face cu acest joc de tenis este superb. Si cine stie? Poate aceasta "partida" este o expresie a conceptiei lui Antonioni despre arta cinmatografica... Muta, abstracta, nelistitoare chiar apasatoare, unde ideea este condusa de expresii, de gesturi, de sunete si de imagini, fara vorbe. Sper ca nu m-am indepartat prea mult de intrebari... :) E greu sa vorbesti despre "Blowup" si sa nu atingi problemele in mai multe puncte. :( |
Originally Posted by ricutza:
ok, doamna invatatoare !... :) profesorul de meditatii (neobositul minrep) mi-a explicat lectia binisor. ;) :) |
Originally Posted by MinRep:
nu cred ca Thomas se refugiaza in munca...el nu are un refugiu propriu-zis...nu are un loc pana in final...asta rezulta si din incadraturi...de foarte multe ori este surprins de aparat fie in extremitatea stanga fie in cea dreapta a cadrului...uneori camera se invarte ca si cum ar cauta pe cineva si nu-l gaseste decat foarte tarziu... |
imi place culoarul elitist pe care si l-a ales ricutza, departe de scandalurile jegoase ale forumului...
inteligent si profitabil se lasa "sfatuit" notorious - artist cu fibra pragmatica, iar MinRep traieste bucuria suprema a celui care ofera generos din ce stie... merita sa ramai si sa treci pe aici... thanks guys. |
in mod cert trebuie sa revad 'blowup'. cinematografia este, la urma urmei, o arta eminamente vizuala, asa ca trebuie sa fiu mai atent la imagine.
|
Originally Posted by notorious:
|
tu ai avut ceva de spus pe tot parcursul topic-ului, dle jandarm ? eu ti-am zis ca pe acest forum cauti altceva decat noi, restul.
te rog sincer, nu mai insista, pt ca imi strici thread-ul, iar eu chiar l-am facut ca sa aflu mai multe despre FILM, nu ca sa ma iau la cearta ! |
Originally Posted by ricutza:
Totusi, in inceputul filmului, pana cand Vanessa Redgrave apare in studioul lui Thomas, vedem viata acestuia impartita intre munca de fotograf, oportunitatile de afaceri cu imobiliare (:huh: cum suna chestia asta) si flirturile cu femei de care nu ii pasa (top-modelul, vecina, proprietara magazinului de antichitati, chiar si Vanessa Redgrave in parc)... O viata oarecum indepartata de esenta.
Originally Posted by ricutza:
Vreau sa lansez o tema de discutie: cat de simpatic va este acest Thomas? |
Cel mai inteligent lucru pe care l-am citit despre Blowup( dumnezeu stie pe unde) e ca e un film pentru ochi nu pentru creier.
Antonioni face ce se pricepe mai bine- 'fotografiaza' stari & atitudini . In speta personajul ar fi un exponent a tot ce insemna neimplicare si lipsa de reactie. |
Originally Posted by MinRep:
apropo, asta este un lucru la care m-am gandit si eu - ca acest thomas este un inadaptat insensibil, incapabil sa iubeasca, sa simta altceva decat orgoliu sterp. si as zice ca, in final, cade victima propriei mandrii, este infrant de situatie: nu a reusit sa opreasca omorul, nu a reusit sa pedepseasca ucigasii, s-a vazut invins de alte 'puteri' (hazardul, haosul, intrigile). si stim cu totii ca o asemenea 'infrangere' (in propria vanitate)este probabil cea mai dura. am simtit, pe undeva, ca personajul lui hemmings se aseamana cu guido anselmi din superbul fellinian '8 1/2'. 'arta cinematografica', dupa cum am spus, mult mai reusita. amandoi au acelasi orgoliu, aceeasi pasiune pentru propria munca (ulterior transformata in obsesie) si sunt niste invinsi, deoarece realizeaza ca, din punct de vedere emotional, au fost sterpi. daca ma intrebi ce parere am de acest thomas, as zice... ca victima, ar trebui sa epatez, dar... totusi, n-am reusit. cred ca a meritat lectia hazardului. |
Originally Posted by notorious:
P.S.: Mi-e un pic greu sa vorbesc despre "8 1/2" comparandu-l cu "Blowup" (pentru ca pierde :()... Ce ziceti de un topic la "Clasic"? |
Originally Posted by Mala Portugal:
Am oarecare rezerve in privinta acestei interpretari, dar in general sunt de acord: "Blowup" e un film pe care trebuie sa-l privesti si, eventual, sa-l analizezi dupa aceea... |
Originally Posted by MinRep:
nu la Clasic. eu nu intru acolo, ca mi se pare strigator la cer faptul ca infectul AB e moderator. dezvoltati subiecte aici, e libertatea noastra. cred ca cel mai potrivit moderator la Clasic ar fi MinRep. esti pe faza, Emanuel? |
Originally Posted by herbert:
hai, herbert, nu mai fii asa pudibomba ! AB se baga pe-acolo destul de rar, dar pe forum oricum bate vantul pt ca nu multi au tupeul sa intre... |
notorious, bai Andrei, lasa-ma frate sa fiu principial, sa-mi respect cuvantul, daca voi n-ati auzit inca de solidaritate... mi se pare degradant sa ma asezi la masa cu un vidanjor care nu s-a spalat... de pacatele profesiei...
|
nu trebuia s-o iei la modul asta. eu am zis sa-l bagi pe AB undeva daca il detesti atata, si intra pe forumul ala, ca sunt topic-uri k lumea. dar putina lume se avnta pe-acolo, iar tu ai avea ceva de zis.
|
De ce se pune problema de 'tupeul sa intre acolo' ? Chiar asa infricosator e?...
|
Originally Posted by BeNnY:
nu e infricosator ci mai degraba ne-condimentat :P |
Originally Posted by notorious:
|
Nume l-ai mai injurat in 49387756876 de thread-uri, daca ai vazut ca baiatul nu te baga in seama de ce il tot intepi peste tot? Eventual fa un thread la cafenea si injura-l acolo cat poti si cat vrei ca oricum vad ca lui nu prea ii pasa (baiat destept). Apreciez.
|
Citesti prost, mai rasfoieste.
|
Din lipsa de alta ocupatie hai sa-ti arat ca nu citesc prost si ti-am urmat sfatul.
Originally Posted by Pe topicul asta, nume:
Originally Posted by Pe Alexander de Oliver Stone, nume:
Originally Posted by Pe 'Snuff'-urile - topic nou, nume:
Originally Posted by Pe Le Charme Discret de la Bourgeoisie, nume:
Originally Posted by Pe Asociatii...diverse, nume:
Originally Posted by Pe Pentru tine, filmule drag, fac orice!, nume:
Ma rog, plus altele care mi-e lene sa le mai pun aici. Deci, citesc prost? |
Multumiri pentru superbul rezumat ! Se vede ca esti plictisit ...
|
nume, cred ca e timpul sa renunti la limbajul prea descheiat. faci nota discordanta acum cand s-au mai linistit apele, cand Ambra s-a socializat putin, avand si el ceva responsabilitati in fata comunitatii...
nu impresionezi pe nimeni injurand si etichetand, dimpotriva... notorious mi se pare un tip destul de cumsecade. cand glumeste si arunca ironii (uneori chiar autoironii - de apreciat!) e chiar simpatic. scrie bine, are bun-gust si ne asigura ca invata mereu... a fost asa, o preocupare marturisita pt lista celora pe care as vrea sa-i respect... |
Plictisit sunt, dar am dreptate, nu?
~Scuzati off-topic-urile~ |
Ai ratat ce era mai valoros, pe cele de la cinematografia romaneasca si de la colateral. Fa treaba pana la capat daca tot te-ai apucat.
Cand o sa am nevoie de un avocat am sa te contactez. :hmm: |
Originally Posted by BeNnY:
benny, tu incepi sa-mi fii kiar simpatic ! :) ma crezi ca imi trecuse prin cap sa fac pe cafenea un topic intitulat 'thread pe care nume sa-l injure pe notorious' ? ca sa nu mai ruineze nume topic-uri pe care se vb despre film in forma inalta ? (v. interventiile lui minrep, ricutza, herbert, cinefili de calibru) am renuntat la gand, zicandu-mi ca nume o sa se opreasca. my bad... p.s.: multumesc pt 'the motherfucker - notorious'. l-am scapat pe asociatii diverse. :) |
@nume
apropo de gudurat - formulele pe care le-ai depistat tu acolo erau doar niste dovezi de respect (reciproc) intre mine si herbert. cu care, de altfel, m-am si certat - v. shyamalan si bashescu. sper ca nu te comporti ca o tarfa cu mama si tata. |
Originally Posted by notorious:
Stii, am prins o alergie suparatoare la postarile tale, in care vad tot ce e mai rau pe lumea asta (d.p.d.v cinematografic). E clar ca ai citit f. putin din ceea ce s-a scris (pe film) inainte de '89. Depistez la tine elementul ala "turnatoristic" din revistele Cinema, micimea ideilor expuse pompos, un habarnism induiosator infoliat in lungi liste cu filme vizionate (te creditez ca le-ai si vazut, ceea ce nu e rau). Incerci sa te dai ceea ce nu esti... ...Nu esti decat un mic labasarar (stiu ca e al lui Ambra, dar m-am indragostit de cuvant). In alta ordine de idei: viata e scurta; necazurile e multe; in p-uri iar nu e lumina; mancarea se face pe resou. Am sa te las (deocamdata), dar cum te prind te ard ! Inca ceva, domn' critic / cronicar, pula mea : SCRII PROST ! |
Originally Posted by nume:
adevarat, nici nu ma intereseaza. daca as avea ocazia, m-as mai gandi.
Originally Posted by nume:
nostim cine vorbeste de 'turnat' din pro cinema. arata-mi tu o postare de-a ta, nume, de care sa fii mandru. una care sa contina substanta critica ce sa nu se rezume la 'bag pula-n filmul asta de cacat ! regizorul asta suge pula de-si toceste buzele, si ce cauta cutare actor in JEGUL asta?'. bravos, dom'ne, incanta-ne in continuare cu simtul tau critic de curva de cartier.
Originally Posted by nume:
cu ce ma arzi, domnule jurist ? cu fulgii de perna cu care ma tot gadili la simtul milei ? sau cu scame de pe ciorapi urat mirositori ?
Originally Posted by nume:
putin ma doare ce crede un nevropat frustrat si neputincios despre cronicile mele. hai ca deja-ti miroase gura a cherosen de cat m-ai ars. |
Originally Posted by MinRep:
nu ma refeream doar la cadrele de la sfarsit....mai sunt o groaza pe parcursul filmului, in special cele in care merge cu masina... de Thomas nu stiu ce sa zic...pe de-o parte imi place mult de el pt ca isi tine ochii deschisi si reuseste sa surprinda multe momente importante din jurul sau (atat crima cat si faza cu chitara)...pe de alta parte nu imi place entuzismul sau exagerat care se stinge faorte repede...e drept ca pentru a fi mereu deschis la ceva nou si a putea observa viata din jurul tau, nu trebuie sa fii prea implicat...trebuie sa poti fii mereu detasat, sa nu te legi de nimic, sa-ti pastrezi cat mai multe optiuni...insa e mult prea superficial desi intra in contact cu lucrui serioase ...culmea e ca am senzatia ca el chiar isi constientizeaza conditia si totusi nu face nimic...nu-mi dau seama daca finalul este unul pozitiv pentru el... |
Originally Posted by notorious:
Inainte de revista Cinema a mai existat una, Probleme de cinematografie. In ea au scris si unii regizori rusi, de care tu, in imbecilitatea ta notorie, n-aveai cum sa auzi. Astea-s niste lucruri pe care un viitor pseudo critic ca tine ar trebui sa le stie. Tine de un minim de cultura generala, care tie iti lipseste cu desavarsire. Imi atribui cuvinte care nu le-am spus. Esti si mincinos pe deasupra.
Originally Posted by notorious:
|
Originally Posted by ricutza:
|
Originally Posted by nume:
ma las batut, nume. am crezut ca, tot dandu-te cu capul de pereti o sa ti se reconecteze sinapsele alea vraiste ale tale. m-am inselat. dta persisti, iar eu am obosit. daca tu ma lasi, eu te las. |
@nume
ah, dar era sa uit sa-ti zic ceva important. bravo, dle ! vad ca incepi sa-ti alegi cuvintele, incerci sa ironizezi, iti calibrezi stilul, iti dai cu parerea despre filme ('v. '8 1/2'), scormonesti in critica de film... aproape ca n-as mai zice ca esti prost. (zic asta citindu-ti ultimele postari) se pare ca ai nevoie de polemica (cearta) ca sa iesi din tomberon. harta asta ti-a facut bine. interesant ar fi sa vad pana unde-ai sa evoluezi, ca pe mine cel putin m-ai surprins. |
Originally Posted by notorious:
Adio, dar raman cu tine ! sau adio draga Nela.... Vezi ca iar faci postari duble. |
Originally Posted by nume:
poate ma lamuresti, totusi, unde anume am fost mincinos. |
Originally Posted by MinRep:
MinRep, eu sunt uimita de cate observatii pertinente, ce zic eu, excelente, pe care ai putut sa le faci! Eu abia am vazut filmul. Sunt total de acord cu tine ca fiecare cadru pare o pictura/fotografie superba. Si recunosc ca mi-ai dat si o "cheie" pentru filmul asta... Despre Thomas: mie imi este foarte simpatic. Nu mi se pare deloc un individ superficial. Dimpotriva. Este un tip chiar profund. Afemeiat da, dar care-i problema? Uitati-va la privirea cu care se uita la fetele alea... Privirea aia consuma ce vede (si nu numai fetele, si fotografiile si TOT!). Dar nu-i lipseste candoarea totusi. Sau e cinism? Omul se joaca si stie ce face. Daca ne gandim la scena cu Vanessa Redgrave, acolo nu mi se pare ca e doar un joc. Mie mi se pare ca personajul asta face filmul, are o energie vitala extraordinara. Si ce privire hipnotizanta are. Da... cred ca ma duc sa mai vad filmul o data... :) |
All times are GMT +2. The time now is 15:38. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.