![]() |
Fantoma de la opera
Whoa!!... Joel Schumaher a regizat filmul asta ?!?! parca nu imi vine sa cred ca a iesit ceva de buna calitate din mana omului asta...
In rest ce sa zic... seamana mult cu Moulin Rouge, ca montaj, decoruri, stil, perioada, etc... muzica e usor diferita, in sensul ca in Moulin Rouge coloana sonora e formata in proportie de 90% de cover-uri de hit-uri internationale. In rest Gerard Butler este (mult) sub Ewan McGregor din toate punctele de vedere, dar Miranda Richardson este superba in rolul divei... Merita vazut... chiar daca cei care au vazut anterioarele puneri in scena ar putea stramba din nas... |
minnie driver e diva, nu miranda richardson. e si ea pe acolo si da bine, da' she's no diva.
in rest, e ok pt un film de joel s., cu actori acceptabili si decoruri marfa. dar mie nu-mi place ce face a.l. webber in materie de muzica si piese. gimme un fosse any time of day. |
dupa cum am subliniat si pe 'ultimul film vizionat', singurul punct comun intre 'moulin rouge' (un film genial, un love story extraordinar si un musical socant) si 'the phantom of the opera' (un film mediocru, un love story fumat si un musical obosit & obositor) este kitsch-ul. dar kitsch-ul din 'TPOTO' tradeaza mai degraba prostul gust al lui schumi, si nu spiritul inovator al lui luhrmann: candelabre care ies din apa, fum / abur iesind din tot felul de cotloane s.a.m.d.
iar culmea kitsch-ului este atinsa din fazele incipiente, cand webber, care, din cate stiu, a semnat si muzica, ne ofera o melodie de opera remixata in stil pop '90. de asta ce mai zici ?? dar schumacher nu este un regizor prost, atata doar ca are laturi 'intunecate' (filmele 'batman', '8 mm', 'bad company' :sick:), altele 'luminate' ('falling down' :love: 'tigerland', 'phone booth'). |
ei bine, ce sa zic... pe mine m-a distrat pina m-am saturat (pe la 1/2) si am plecat...
de acord mai cu tot ce s-a spus mai sus. minnie driver e mortala!!! cred ca trebuie apreciata versatilitatea lui 'schumi', care trece de la minimalismul high octane din 'phone booth' la kitschul monumental de aici - si nu se descurca prea rau... (sa nu uitam ca a fost el insusi 'decorator'! ;) ) e un film-recycle, cu kestii (misto) luate din debaraua cinema-ului de la origini & pina-n prezent - cum ar fi alunecarea 'frumoasei' & a 'bestiei' printr-un coridor de candelabre, copy & paste dupa 'la belle et la bete' al lui cocteau. evident, nu se compara cu 'moulin rouge'! m-asteptam insa sa-mi placa mai putin... |
ceva bun de Schumacher? Falling down
cit despre Moulin Rouge ( :sick: ) allow me to disagree with Notorious |
call me tasteless dar legat de moulin rouge si io bag degetele pe gat :sick:
insa minnie driver nu vad cum poate sa fie mortala. a fost extrem de stresanta in filmul asta. aia din sala se amuzau la tentativele ei de a fi funny, iar eu ma uitam la ei ca la zoo. imho that is. |
interesant ca se se discuta despre acest "film" care face ca scoobydoo (desenele) sa para un horror stilat
si dsp schumi-jegosel care dupa ce a borat 2 batmanuri nici macar nu e in stare sa prabusseasca un candelabru de 2 tone cum trebuie |
Originally Posted by Longshot:
longshot si tailgunner sunt invitati sa caute un topic numit 'moulin rouge - thread reloaded', initiat de minrep, care ar putea sa le schimbe putin perceptia asupra peliculei lui luhrmann. ;) :P acolo vor putea admira si cateva din primele mele postari, total off-the-point :( scuze ca nu m-am obosit chiar eu sa-l caut, dar sunt cam grabit... |
Re: Fantoma de la opera
Originally Posted by i_matei:
schumacher are cel putzin cateva filme bune: falling down 8 MM flatliners poate si veronica guerin, pe felia lui de fapt, phantom mi se pare unul din filmele lui proaste, desi regia e maiastra si decorurile beton. argumentele alea cu kitchu in comparatzie cu moulin rouge nu stau in picioare. |
daca 8 MM se afla printre bunele lui schumacher... :shock:
|
da 'phone booth' ce cusur are??
eu l-as pune pe asta in locul lui '8mm' ANY TIME! in priv. lui minnie - imi mentin parerea: face un 'character part' de nota 10! dar cred ca si aici intervine un misjudgement a la cate blanchett aka kate hepburn: personajele astea trebuie sa fie stridente, 'stresante', agasante etc. trebuie judecate in fctie de ce si-au propus; as such, sint f. reusite. |
nu stiu exact cui i te adresai adineaori, dar eu il dau pe 'phone booth' la 'luminate' fara nici o ezitare !
|
Originally Posted by Alex Leo Serban:
phone booth are ca e cam aproape identic cu inca vro 100 de filme, ca e prea piesa de teatru cu actori care numai la teatru nu te duc cu gandul, poate la un show prima tv, o camera ascunsa ceva. in fine, a fost destul de iritant. nu in sensul bun al cuvantului. |
Originally Posted by notorious:
atunci ce-o sa faci? |
Originally Posted by manelesux:
lasa-ma sa-ti dau un sfat (nu ca ar avea vreun rost...): limba romana e o comoara, iar exprimarea corecta si coerenta - un labirint lung si intortocheat, pe care ar trebui sa-l cunosti inainte sa te aventurezi prin spatii necunoscute... |
Originally Posted by notorious:
are rost, draga notorious. alta data ar fi bine sa ai mai multa rabdare si sa redactezi cu "creion" rosu constructiile agramate. macar o singura data. daca nici dupa asta nu se schimba, il "lovesti puternic in plexul solar, te urci pe el si-i ascuti dintii de caldaram" ( citat din patrimoniul cultural romanesc post '89) :) |
Originally Posted by herbert:
Asta s-a vrut o glumita ? Eu ti-as ascuti dintii de alte obiecte, mai putin contondente. |
Nume let it go pana nu ajungem sa primim cu totii in mail poze cu herbert gol.
|
Originally Posted by BeNnY:
:lol: :lol: |
@BeNnY
susnumitul numeni ma amuza copios, desi el e convins ca ma bruiaza. e ca un cloun cu mecanismul defectat. apare dupa fiecare postare a mea si striga: "nu-i adevarat, nu-i adevarat!, nu-l credeti!" dupa ce m-a apreciat si gratulat (nu mai reiau aici "complimentele"), numeni s-a repezit la mine, pt ca eu n-am fost de partea lui in atacul marsav orchestrat de el impotriva lui ALS. un personaj trist si primitiv. |
@BeNnY
am ras. @restul herbert trebuie sa renunte la razboiul cu nume si restul 'coruptiei morale cinemagiste', pt ca n-are nici o sansa si incepe sa para un schilod tragand la haltere. |
@BeNnY
am ras. @restul herbert trebuie sa renunte la razboiul cu nume si restul 'coruptiei morale cinemagiste', pt ca n-are nici o sansa si incepe sa para un schilod tragand la haltere. |
Originally Posted by notorious:
@hERBERT Ca sa nu mai intind circul pe forumul mare iti spun decat atat : ti-am dat linkul respectiv in speranta ca vei face scandal (nu prea te tin curelele, AI NATURELUL SIMTITOR !) Ai reactionat exact cum ma asteptam. Imi pare rau ca nu am un mijloc de ati prezice reactiile in timp real si pe forum. Esti comun. Well played old man! |
Originally Posted by notorious:
ti-am notat observatia (nu ca ar fi avut vreun rost), dupa care m-am sters la nas cu shervetzelul. multzumesc oricum pentru bunele intentzii si la schimb lasa-ma sa fac si eu o observatzie, nu ca ar avea vreun rost: esti off-topic. |
Originally Posted by manelesux:
|
Originally Posted by nume:
adica. sunt in masura sa orice (cel putin deocamdata). |
manelesux trebuie lasat in pace pana se va mai coace putin. daca nu se coace deloc, o sa plece singur...
|
Originally Posted by notorious:
nici n-am venit, ar fi culmea sa plec. |
Originally Posted by notorious:
|
Originally Posted by Alex Leo Serban:
In rest, filmul e digerabil, dar e prins bine in povestea de rahat si traditiile Broadway-ului. Versurile lui Rice (cred ca el le-a scris pentru original, dar s-ar putea sa ma insel) sunt ridicole, eclipseaza pana si ce e bun in muzica lui Webber (oricum a-i lua-o, distanta mare de la "Phantom of the Opera" la "Jesus Christ Superstar". de fapt, nici nu sunt acelasi gen, deci sa o lasam...) P.S.: "Kitsch"-ul merge, dar prea arata filmul ca "Batman & Robin" cateodata. P.P.S.: In filmografia subtire a lui Schumacher, "Phone Booth" imi pare cel mai reusit. |
hai, ma ! daca schumacher are o filmografie subtire, atunci ce filmografie mai are michael bay ??
|
Tu numesti filmografie ce a facut Michael Bay? :D
Serios vorbind, nu e chiar "subtire" filmografia lui Schumacher (de aceea am si inclinat literele), dar filmele lui mi se pare - in marea lor majoritate - mediocre... De la "Batman"-uri la "The Client". Sunt cateva filme "de inceput" pe care nu i le-am vazut, dar pana acum tipul asta nu m-a convins. |
Originally Posted by MinRep:
pe mine m-a convins de ce vroia sa zica. nu mi s-a parut un tip ambiguu. :) |
singura asemanare intre Fantoma de la Opera si Moulin Rouge nu este asa cum a reamcat cineva, kitschul, ci faptul ca sunt musicaluri amandoua...in rest nu mai exista, dupa parerea mea nici o alta apropiere...
mie mi-a placut Fantoma... mi-au placut foarte mult muzica, decorurile, costumele...dar nu m-am uitat la film ca la un film ci ca la un spectacol unde sunt mult mai aproape de actori...si din punctul asta de vederem-a impresionat foarte tare... eu vad Fantoma de la Opera ca o imbinare foarte marfa intre opera si film...pur si simplu regizorul a exploatat foarte bine toate punctele in care spectacolele pe scena aveau de pierdut...o incercare similara, mult mai reusita insa, a fost Dogville (evident cele doua genuri imbinate erau teatrul si filmul)...sa nu uitam insa ca piesele de teatru sunt de obicei mult mai profunde decat spectacolele de opera, pentru ca fiecare vine cu prioritatile lui... |
Originally Posted by manelesux:
|
Atata vreme cat filmul e privit ca ecranizarea unui libret de opera sau opera in sala de cinema e impresionant din multe puncte de vedere(imagine, muzica, scenografie-care spre deosebire de Batman si Robin aici se potriveste). Dar daca e sa-l consideram un simplu musical e plictisitor, adormitor si cateodata ridicol cu toate ca si din punct de vedere cinematografic anumite scene sunt realizate memorabil: primul shift prezent mancat de molii alb/negru-trecut orbitor de colorat pe muzica din "aria fantomei" vazut in conditii bune e tulburator, balul mascat extrem de sugestiv si o parada foarte inspirata de costume si mai sunt cateva. Per total pentru cine iubeste opera si/sau A.L. Weber si/sau are curiozitatea de a vedea sa-l numim asa cum zicea Ricutza "un experiment".
|
Originally Posted by ricutza:
eu vad fantoma de la opera ca o imbinare foarte opera intre marfa si film.. adica nenea Loyd-Weber avea si el nevoie de niste para, pentru o batrinete linistita, mai vinde un libret, mai vinde un teatru londonez, ca destul si-a tocit tineretile si urechile cu opera :hmm: |
Originally Posted by notorious:
Am avut ocazia sa vad saptamana trecuta, in londra, Fantoma de la Opera. Filmu este exact ca varianta pe scena. Faza cu lumanarile care ies din apa, exista si in varianta de pe scena. By the way, Fantoma de la opera este relativ un muzical nou, avand doar 20 de ani, deci influnetele in muzica se vad. La fel am zis si eu, ca muzica e remixata, dar nu este. Anu asta, sau celalalt care vine, se implinesc 20 de ani de cand a fost compusa opera sa-i zic asha. Cu toate ca nu prea mi se pare. Este pe departe cel mia bun muzical, iar chicago sau Moulin rouge sunt sub el. |
Cand faci kitsch , macar fa-l bine.
Futoma de la Opera e kitsch prost. Nici nu se compara cu kitsch-ul Moulin-Rouge-istic :P Ala macar era bright and sparkly. Nota? 2/10 |
eh, asta-i mare fata de -3612964872648723, nu ? :lol:
|
Originally Posted by Mircius:
Nu sunt de acord cu ultima parte a mesajului tau si nu stiu cum poti afirma cu atat siguranta ca este de de parte cel mai bun musical. Din punctul de vedere al inovatiei, al relatiilor dintre personaje si a prospetimii subiectului, mi se pare inferior filmelor citate de tine. |
Originally Posted by Mircius:
Cam cate muzicaluri ai vazut ? "pe departe" ... mi se pare ca exagerezi. |
Inca unul pe care-l impachetam si-l trimitem la film in general, with the big boys 8)
|
bai, nu stiu cat de ok e chestia asta cu topicurile mutandu-se de la APE la FIG. s-ar putea inca sa ruleze filmul, in anumite orase.
uite, in focsani (oras depistat la bulan) closer inca e pe ecrane. |
Cand mai ruleaza doar in Baicoi (sau la Lira) mi se pare ok sa fie la film in general. In aceeasi ordine de idei la Lira mai ruleaza si The Incredibles. Sau if we go even further, e Acum pe ecrane nu Acum pe ecran.
|
Re: Fantoma de la opera
E interesant cum atatia oameni se considera critici de film si totusi vin cu niste acuzatii serioase la adresa unor filme cum este de exemplu acesta, si in sprijinul lor ofera niste dovezi puerile... Poate daca ar fi fost regizat de altcineva, mai cunoscut (nu ca Joel Shumacher nu e cunoscut, doar ca asa zisii cinefili n-au prea auzit de el) si ar fi jucat alti actori mai cunoscuti, poate ar fi fost apreciat la adevarata lui valoare...Cat despre musical-urile mai recente (ca sa zic asa), Chicago si Moulin Rouge mai bine ma abtin de la comentarii...ambele fiind niste filme de rahat cu o distributie de exceptie...
Iar cine cauta musical-uri de exceptie sa se uite in urma, poate va descoperi magia unor filme ca: "My Fair Lady" "Marry Poppins" "The Sound Of Music" "Seven Brides For Seven Brothers" "The Wizard Of Oz" "West Side Story" "Fiddler On The Roof" "An American In Paris" "Singing In The Rain" "The Phantom Of The Opera" a fost primul film, dupa o lunga perioada de timp, care a readus pe ecrane magia acelor filme. Subiect fumat, zic unii, si totusi se pare ca nu mai exista idei originale care sa merite atentie...Unii cauta salvare in ecranizarea unor carti de succes, altii se inspira din jocurile video, altii din povesti de dragoste celebre, altii din benzi desenate, iar mai nou din bibliografii ale unor personalitati (cum s-a putut observa la decernarea premiilor premiilor oscar din acest) sau evenimente istorice (mai mult sau mai putin distorsionate sa se incadreze in tiparul comercial hollywood-ian)... Iar din cand in cand se incearca cate un musical... Uneori prinde la public, alteori nu... Si asta din cauza inculturii si gandirii superficiale specifice generatiei actuale...Putini sunt cei care mai citesc carti, iar si mai putini sunt cei care merg la teatru si opera... |
Re: Fantoma de la opera
Originally Posted by Atombomb:
E interesant cum niste oameni nu ofera nici un fel de argument (pueril sau nu) in sprijinul opiniei proprii, dar se simt datori sa dea lectii ....
Originally Posted by Atombomb:
Sau poate ca nu ...daca ar fi fost regizat de altcineva ar fi fost in primul rand altfel
Originally Posted by Atombomb:
Zicea cineva ceva de argumente ???? puerile ?
Originally Posted by Atombomb:
Mai sunt si altele ... anyway, bune alegeri; dar nu sunt un argument ca filmul discutat ar fi bun.
Originally Posted by Atombomb:
Stati ca n-am inteles .... nu prinde la public din cauza inculturii publicului ? si cand prinde la public prinde din cauza culturii publicului ? Sau invers ? Sau cum ?
Originally Posted by Atombomb:
Banuiesc ca stiti, dar exista unii care citesc carti, si merg la teatru si la opera... dar nu le foloseste ....argumenteaza tot cu "daca nu va place sunteti inculti, eu stiu mai bine cum stau lucrurile" ... |
asa e. nici unul dintre noi nici macar n-a auzit de muzicalurile alea, daramite sa le mai fi vazut. corect. aici a nimerit-o baiatul.
|
N-a nimerit nimic. Nu stiu cine se considera critic de film de pe forumul asta dintre cei amatori. Din lista aia doar de Seven Brides For Seven Brothers si Fiddler On The Roof n-am mai auzit. Se mai fac muzicaluri bune, dar nu cred ca A night at the opera e unul dintre ele. Cele mai bune dintre cele oarecum recente: Nightmare Before Christmas, South Parku', Blues Brothers si poate Jesus Christ Superstar.
|
Originally Posted by Atombomb:
filmul lui robert wise fusese rebotezat 'the sound of crap' (pe buna dreptate). eram curios, dascale, cate filme de wise ai vizionat ? (nu ca ar conta) |
All times are GMT +2. The time now is 12:50. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.